Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef JonKeL het volgende:
Het onderwerp was tussendoor geswitched naar kinderen. Dat viel niet bij iedereen in de smaak en daar kwam gedonder van. En de rest lees je maar lekker na![]()
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Rustig aan weer wennen dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.![]()
Heb zin in ( bepaald persoon ) weekend.
Kap nou maar, ben er al klaar mee of je moet me weer chago willen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
maar ok de meeste vonden t wel wat was er maar 1 die t niks vond...
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
Aha okequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hou je in....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef xFriendx het volgende:
En waar geheime kliekjes, vele pm'tjes en dikke dingelingen aan de orde van de dag zijn en als je daar al niet mee kan leven je kans op een relatie sowieso wel gedoemd is, so live with it.
Game on
Slaap zacht he, veel plz met die bunnyquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rustig aan weer wennen dus.
Spannend!
Beetje sarcastisch uiteraard. Interesseert me geen drol of die er wel/niet zijn, alsof het ook maar enige invloed heeft op mijn (en velen hier) levenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.![]()
![]()
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.
Jij nog plannen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |