Ik moet elke dag wat te zeiken hebben jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet positief zijn en blijven zodoende maar doorzeiken... TheZapster is een van hen.
Wat zul jij een fijn leven hebben, en de mensen om je heen ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet elke dag wat te zeiken hebben ja
Woei! 'k wil ze alleen wel graag ook nog een keer in het originele formaat. Maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:32 schreef muisje-eliza het volgende:
mn foto's staan bijna op mn hyves
tuurlijk! ik zou ze op cd kunnen zetten voor je of we gaan ze samen 1 voor 1 via msn een keertje overplakkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Woei! 'k wil ze alleen wel graag ook nog een keer in het originele formaat. Maar dat komt wel goed
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zul jij een fijn leven hebben, en de mensen om je heen ook
Ik ben al thuis jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk! ik zou ze op cd kunnen zetten voor je of we gaan ze samen 1 voor 1 via msn een keertje overplakken![]()
Ben je al thuis
Truschtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ben al thuis ja
Mayra nog niet, die moet nog ongeveer een kwartiertje denk ik.
Over de foto's, dat komt wel goed, denk dat FTP het handigste is maar dan moet ik jouw account eerst even aanpassen
Anyway, ik ga m'n oogjes dicht doen.
fijn dat wij er van mogen meegenietenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet elke dag wat te zeiken hebben ja
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fijn dat wij er van mogen meegenieten
Lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe. Tijd voor popcorn zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |