Vrij kansloos inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef Againzender het volgende:
Jezus, een beetje lopen zeiken dat de Oostvaardersplassen niet voorzien zijn van tribunes, ondergrondse parkeergarage en een uitgebreid entertainment programmazeikwijf
De zangeres van Stereo.quote:
Nouja, ik hoef nooit zo graag op de foto, maar 't moest van de dames...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo opstaat met die mooie dame
Ach als het dan moet , maar er dan nog wat van, dan hoef je ook niet te vragen of het eraf magquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef nooit zo graag op de foto, maar 't moest van de dames...
Nu zie je dus ook waarom ik er altijd zo over denk
Mocht niet van Tjibbe, we mochten er allemaal maar één meenemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Veel badeendjes, nog extra meegenomen voor de arme thuisblijvers?
Lief van Tjibbequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mocht niet van Tjibbe, we mochten er allemaal maar één meenemen.
Je moet ze ook beetje exclusief houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook niet toen je zei dat je erelid bent van de enige echte Tjibbe fanhyve?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook niet toen je zei dat je erelid bent van de enige echte Tjibbe fanhyve?
Ik ben nou eenmaal niet fotogeniek. Kan er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach als het dan moet , maar er dan nog wat van, dan hoef je ook niet te vragen of het eraf mag
Ik een D40quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jaaa, Domien heeft een Canon EOS gekocht!
Dat kunnen er veel zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Goed bezig! Canon EOS is mooi spulquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
En was jij niet like... 12? Waar betaal je dat van?quote:
D1000 geloof ik? Moet je ff zn weblog checkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen er veel zijn. Welk model
Tell me 'bout itquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Canon EOS is mooi spul
1000D kanquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En was jij niet like... 12? Waar betaal je dat van?
[..]
D1000 geloof ik? Moet je ff zn weblog checken
12?!?! Ik ben 16, morgen 17. Puh, 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En was jij niet like... 12? Waar betaal je dat van?
Cortoni.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:51 schreef muisje-eliza het volgende:
foto's van de party gister...hier
Sorry, kheb echt een pesthumeur vandaag. kHeb nu al medeijden met mn collega en mn trainingskindjes vanmiddag... het wordt echt helemaal niks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
12?!?! Ik ben 16, morgen 17. Puh, 12![]()
Voor school heb ik een camera nodig, dus vandaar.
MBO opleiding AV-productie. Opleiding tot Fotograaf/Cameraman/video-editor. Had eigenlijk niets met fotografie, maar met zo'n spiegelreflex is het toch wel leuk. Ik ga overigs toch naar de video-kantquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry, kheb echt een pesthumeur vandaag. kHeb nu al medeijden met mn collega en mn trainingskindjes vanmiddag... het wordt echt helemaal niks!
Maarruh, watvoor school doe je?
Me2.. wakker met Veenstra op de radio bevalt mij eigenlijk prima. Weinig geklets en veel muziek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ga michiel missen als Giel weer terug is
Je zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik zet zelf mars nog een keer op! Lang leven de review CD daar staat ie ook op
Mja Giel zetten ik eigenlijk meteen weer af als ik de auto in stapte, Michiel liet ik deze week lekker opstaan...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2.. wakker met Veenstra op de radio bevalt mij eigenlijk prima. Weinig geklets en veel muziek.
Stoer!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MBO opleiding AV-productie. Opleiding tot Fotograaf/Cameraman/video-editor. Had eigenlijk niets met fotografie, maar met zo'n spiegelreflex is het toch wel leuk. Ik ga overigs toch naar de video-kant
Michiel misschien wel, maar die EJ niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef miss_bleu het volgende:
sow ik zet zelf mars nog een keer op! Lang leven de review CD daar staat ie ook op
Die vind ik ook best leuk..?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Michiel misschien wel, maar die EJ niet.
Werken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Stoer!
Mijn cam is slechts hobby. En da's een kuthobby zonder geld joh
Idem hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja Giel zetten ik eigenlijk meteen weer af als ik de auto in stapte, Michiel liet ik deze week lekker opstaan...
'k geloof dat er afgezien van de 3FM staffers 5 Fokkers aanwezig waren: Eliza, Barend, Anneke (MutZ), Bram (Siegfried) en ik. Maar 't kan zijn dat ik iemand gemist heb hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef on_air het volgende:
Is er nog een Fok! groepsfoto, of waren jullie de enige twee?
Verschil tussen foto en video wordt ook steeds kleiner (zie 5D Mark II met HD-videomogelijkheid)quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MBO opleiding AV-productie. Opleiding tot Fotograaf/Cameraman/video-editor. Had eigenlijk niets met fotografie, maar met zo'n spiegelreflex is het toch wel leuk. Ik ga overigs toch naar de video-kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |