Jij gaat ook naar Oasis toe? Hopen dat ze niet voor het concert ruzie krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef Timo20 het volgende:
Erg herkenbaar. Zo van:"damn, die cd heb ik toch ook ergens liggen... weet alleen niet waar"![]()
Nog 15 daagjes, dan Oasis in A`dam![]()
![]()
Dit is wel heel erg tof:![]()
lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!! daar is ie weer in m`n iTunes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Domino Dancing
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Kom mensen allemaal even op Twitter schrijven dat Mars op de radio is..
Al gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Kom mensen allemaal even op Twitter schrijven dat Mars op de radio is..
En ze zijn allemaal onderdeel van een geweldige reclame-actiequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhehehe doen jullie dat echt als Mars op de radio is?
Sowieso mensen met Twitterquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze zijn allemaal onderdeel van een geweldige reclame-actie
Hopelijk krijgen 3FM en Veenstra er goed voor betaald
Beetje twitter fucken is best leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Muhehehe doen jullie dat echt als Mars op de radio is?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Oasis toe? Hopen dat ze niet voor het concert ruzie krijgen. Oasis live lijkt mij trouwens wel machtig mooi om mee te maken
.
quote:
En Jordy van Loon hequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen met david hasselhof als groot voorbeeld
Veel plezier! mocht je pics maken.. ben benieuwdquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]ben erg benieuwd .Moet toch Dig Out Your Soul nog een paar keer luisteren voor we gaan
[..]
Smashing Pumpkins - 1979![]()
![]()
![]()
David Hasselhofquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen met david hasselhof als groot voorbeeld
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:18 schreef TheZapster het volgende:
Narcotic![]()
![]()
![]()
Wat een klassieker is dat zeg
Denk dat het Twitteren wat nieuws gerelateerd is best grappig is, maar je hebt ook gasten die om elke scheet die ze laten het menen te moeten melden op Twitter. Like I Care..quote:
Eerste paar keer wel leuk, maar vind er nu echt geen <piep> meer aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:18 schreef TheZapster het volgende:
Narcotic![]()
![]()
![]()
Wat een schijtnummer is dat zeg
Daarom bestaat Tweetdeck en kun je interessante dingen er makkelijk uitfilteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat het Twitteren wat nieuws gerelateerd is best grappig is, maar je hebt ook gasten die om elke scheet die ze laten het menen te moeten melden op Twitter. Like I Care..
Als ik me niet vergis is ie al een jaar of 10 oud en wordt nog steeds heel veel gedraaid: "We call that a classic"quote:
Die mensen moet je gewoon niet followen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat het Twitteren wat nieuws gerelateerd is best grappig is, maar je hebt ook gasten die om elke scheet die ze laten het menen te moeten melden op Twitter. Like I Care..
Kijk, dat is natuurlijk ideaal. Dat maakt het dan wel een stuk(je) interessanter. Van de nieuws items werd laatst besproken bij Llink op radio 1 en dat klonk eigenlijk wel interessant. Dan vind ik het ook wel een toegevoegde waarde hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom bestaat Tweetdeck en kun je interessante dingen er makkelijk uitfilteren.
Wat voor interessants heb je vandaag op twitter voorbij zien komen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom bestaat Tweetdeck en kun je interessante dingen er makkelijk uitfilteren.
Dat is inderdaad ook een optiequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef Sirolf het volgende:
Die mensen moet je gewoon niet followen.
mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat voor interessants heb je vandaag op twitter voorbij zien komen?
Dan kan je bijna alles wel een klassieker noemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is ie al een jaar of 10 oud en wordt nog steeds heel veel gedraaid: "We call that a classic"
Nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan je bijna alles wel een klassieker noemen
Vooral veel MARS!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat voor interessants heb je vandaag op twitter voorbij zien komen?
Interessant zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral veel MARS!
Daarnaast een discussie over Poken en de stagiair internet 3FM en vormgever 3FM die koffie en chocolademelk voor elkaar halen.
Maar dat ligt helemaal aan de mensen die je followed.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou het zal me wat geweest zijn![]()
"Mijn ratje heeft 8 keutels inplaats van 6 uitgepoept!"
Alsof alles wat hier voorbij komt interessant isquote:
Sommige mensen kunnen gewoon niet positief zijn en blijven zodoende maar doorzeiken... TheZapster is een van hen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb heel erg mn best gedaan jullie up to date te houden op de nieuwjaarsparty...
ondankbaar kreng
Ik moet elke dag wat te zeiken hebben jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet positief zijn en blijven zodoende maar doorzeiken... TheZapster is een van hen.
Wat zul jij een fijn leven hebben, en de mensen om je heen ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet elke dag wat te zeiken hebben ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |