Vrij kansloos inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef Againzender het volgende:
Jezus, een beetje lopen zeiken dat de Oostvaardersplassen niet voorzien zijn van tribunes, ondergrondse parkeergarage en een uitgebreid entertainment programmazeikwijf
De zangeres van Stereo.quote:
Nouja, ik hoef nooit zo graag op de foto, maar 't moest van de dames...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo opstaat met die mooie dame
Ach als het dan moet , maar er dan nog wat van, dan hoef je ook niet te vragen of het eraf magquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef nooit zo graag op de foto, maar 't moest van de dames...
Nu zie je dus ook waarom ik er altijd zo over denk
Mocht niet van Tjibbe, we mochten er allemaal maar één meenemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Veel badeendjes, nog extra meegenomen voor de arme thuisblijvers?
Lief van Tjibbequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mocht niet van Tjibbe, we mochten er allemaal maar één meenemen.
Je moet ze ook beetje exclusief houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook niet toen je zei dat je erelid bent van de enige echte Tjibbe fanhyve?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook niet toen je zei dat je erelid bent van de enige echte Tjibbe fanhyve?
Ik ben nou eenmaal niet fotogeniek. Kan er ook niets aan doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach als het dan moet , maar er dan nog wat van, dan hoef je ook niet te vragen of het eraf mag
Ik een D40quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jaaa, Domien heeft een Canon EOS gekocht!
Dat kunnen er veel zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Goed bezig! Canon EOS is mooi spulquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |