http://eztv.it/shows/153/one-tree-hill/quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef suus21 het volgende:
weten jullie waar ep. 18 te downloaden is? Ik heb een foute versie gedownload die het niet doet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken ze! maar er zijn zoveel roddels, we zullen echt moeten wachten!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Adidah het volgende:
Ik heb net een dikke spoiler van e.p. 23 en 24 gezien. Nu maar hopen dat dit niet echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het geweldig dat Haley ze trouwde! Dat zorgde voor een heel mooi plaatje van de 5 hoofdrollen!
En wat zag de comet er mooi uit he! Jammer dat peyton hem (nog?) niet heeft gezien!![]()
SPOILER: Over next seasonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt jammer dat ze weg gaan. K vind Lucas samen met Nate toch DE hoofdpersonen van OTH. Erg jammerquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peyton en Lucas gaan weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 3 nieuwe characters:
Filling the CMM/HB void will be Quinn (Haley's sis), Alexis (the face of Brooke's line), and Clayton (Nathan's sports agent).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |