SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat dus nu rechtstreeks een mail richting Schwahn!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 25-03-2009 20:55:12 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
ARE THEY FUCKING, FUCKING KIDDING US!!!
dude ik ben echt nog nooit zooooo pissed geweest om iets dan dat ik nu ben!!Huh, zou je de spoiler kunnen toelichten? Ik snap de boosheid niet helemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat dus nu rechtstreeks een mail richting Schwahn!!
I'm just a girl in the world.
Haha ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik snapte de X uit je spoiler niet helemaal. Ach... vond het verder wel weer een vermakelijke afleveringquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dude die actie was nog the lame voor fucking family guy!!!
Ik weet het niet eens zeker maar volgens mij had de hond XTC opgegeten, oftewel X.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:15 schreef annoh het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik snapte de X uit je spoiler niet helemaal. Ach... vond het verder wel weer een vermakelijke aflevering. Misschien is OTH wel weer een bewijs dat alles minder wordt als je ouder wordt
.
Ahh, ik was net thee aan het inschenken tijdens die scene dus dat heb ik gemist, vandaar haha. Ik ben het met je eens, een gemiste kans. Ik vind ook dat ze m dan ook maar echt de zee in hadden moeten laten lopen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens zeker maar volgens mij had de hond XTC opgegeten, oftewel X.
Ik vond het echt écht belachelijk, hoe ze die scene gemaakt hadden.. ze hadden 1001 ding kunnen doen dat gewoon keigoed was, maar dit is echt te belachelijk voor woorden.
Ehm.... er komt een nieuw seizoen. Is al bevestigd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef rgras het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat er geen nieuw seizoen komt.
Mja het is wel een beetje triest. Maar misschien daarom ook wel passend in de situatie. Het past iig niet bij de serie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:35 schreef Tazmaniac het volgende:
ja goed, de ahcterliggende gedachte zal idd wel zijn dat zelfs een hond hem geen nieuwe kans gunt..
maar het is gewoon in alle opzichten fout.. maar goed ik hou erover op.. irriteer me er telkens weer aan
Ze hadden hem op zoveel andere manieren van het hart af kunnen helpen, maja.. tis gebeurd
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm.... er komt een nieuw seizoen. Is al bevestigd....
Volgens de promo van aankomende week gaat Brooke voor de keuze komen te staan om eventueel OTH te verlaten. Wie blijven er nu nog overquote:Op zondag 29 maart 2009 08:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja heb je gelijk in Komakie.. try and error.. denk dat de ratings aanzienlijk zullen droppen volgende week.. zat gisteren ff op een message board over OTH en daar waren ze ook allerminst blij met de situatie.
Maar goed even terug naar de mensen die we waarschijnlijk niet meer gaan terug zien.. Dan gaat dood?
Peyton gaat dood? Lucas gaat verhuizen or whatever? Mouth/Millie zitten er sowieso al nauwelijks meer in.. Karen al helemaal niet meer..
blijft niet veel over op deze manier.. en die zwerver wat nu bij Brooke in het huis zit moet ook snel opbokken!!
Die hond had 2 ons cannabis opgevreten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens zeker maar volgens mij had de hond XTC opgegeten, oftewel X.
Ik vond het echt écht belachelijk, hoe ze die scene gemaakt hadden.. ze hadden 1001 ding kunnen doen dat gewoon keigoed was, maar dit is echt te belachelijk voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |