Er komt vast nog drama genoeg... laten we even genieten van de rustquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben ook geen fan van JvdB maar ze zetten hem opzich wel grappig neer op een heel ongrappige manier
Ik vertrouw Julian nog steeds voor geen meter.. maar goed.. zijn vader en Dixon evenmin
Voor de rest; meer Sam en minder perfect family momenten voor Nathan/Haley/Jamie
Die toespraak over je wint samen, je verliest samen kon rechtstreeks uit een government spotje op de Amerikaanse tv komen
Je bent er al bijna!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
die van der Beek, welk karakter speelt die ?
waar kennen we die nieuwe director van, ik kan het me niet herrineren nml:/
haha James van der Beek speelt Dixon oftewel de nieuwe directorquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
die van der Beek, welk karakter speelt die ?
waar kennen we die nieuwe director van, ik kan het me niet herrineren nml:/
Uhmm das een goeie.. volgens mij was hij allang schrijver (zijn eerste boek was namelijk voor of anders tijdens zijn coaching job)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef suus21 het volgende:
Lucas was toch coach van het basketbalteam van tree hill...ineens is dat niet meer in de serie te zien en is er volgens mij geen overgang geweest van coach naar fulltime schrijver....of hoe zit dat?
Basketball begint pas in december, maar ik denk dat de basketballcoach-verhaallijn van Lucas dood is. Nathan is al aan het spelen in de D-League en die begint zo'n beetje eind november/begin december. Rond die tijd begint ook het basketbal-seizoen in College en Highschool (Ravens).quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Jup volgens mij is et nu 'pause' bij BB , waar Skillz is en doet is idd een goede vraag, we zien em te weinig
Ook als maffe producer. Hij was een van de zes die Luke en Julian al hadden afgewezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |