Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:05 schreef MaxC het volgende:
Leuke aflevering.
De taal en begrip van Jamie slaat trouwens nergens op, hij zit op het niveau van kinderen van 10-12
Hij kon vandaag zelfs al lezen bij de karaoke...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef rgras het volgende:
Ach, een zwangerschap zat er natuurlijk ook aan te komen. Nu nog kijken of het kind het Down-syndroom, 3 benen, 4 armen en 2 penissen heeft.
Jackson Brundage is bijna 8 jaar oud (21 jan 2001) en in de serie 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Very true, dat slaat echt nergens op. Die kiddo is vier ofzo?
Had hij die noir aflevering ook al niet geregisseerd/produceerd/geschreven? Of bedoelde je specifiek geregisseerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Jackson Brundage is bijna 8 jaar oud (21 jan 2001) en in de serie 5 jaar oud.
Als hij daadwerkelijk als een 5-jarige moest acteren dan zouden aardig wat scenes/verhaallijnen toch een stuk minder grappig zijn.
Ik erger me dan ook totaal niet hoe hij moet acteren.
Dit was trouwens de eerste aflevering die Chad Michael Murray heeft geregisseerd.
Oeps, sorry danquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:57 schreef Sc0tTy het volgende:
volgens mij had ie die niet geregisteerd nee, daar was nog een discussie over hier
S06 E15 - We Change, We Waitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |