Wow, ik ben na mijn complete rewatch ook weer helemaal bij! Wat een vreemde laatste afleverng zeg. Hij was echt wel heel mooi, maar ik zat elke keer te wachten tot er iets verschrikkelijk fout zou gaan!
Ik had voor de laatste afleveringen nog een paar theorieen die nu dus nergens op slaan:
- Iedereen zou naar New York verhuizen en Lucas en Peyton niet. Nate zou in NY naar de NBA gaan, Brooke voor dr bedrijf, Mouth zou naar Millie gaan, etc.
- Peyton zou dood gaan en Lucas zou met de baby (of zonder) op de boot van Karen en Andy mee gaan varen.
Maar dat ging dus allemaal niet door en het is nu dus eigenlijk eind goed al goed. Terwijl er nog een seizoen op de planken ligt! Ik vind het eigenlijk wel lame dat er niet een eind-scene van Lucas en Peyton in zat waarin uitgelegd werd dat ze zouden gaan verhuizen of zo.
Nou ja, ik ga jullie nu weer even verlaten voor de vakantie, ik ga morgen weg. Maar het goede nieuws is dat ik als ik terugkom (31-07) nog maar iets meer dan 3 weken hoef te wachten op de volgende ep!
Oh ja, nog dit: ik vond het echt mega-grappig dat Brooke met die boyband kerel Nick ging daten. In een van de eerste afleveringen van dit seizoen gaf Brooke Millie de opdracht om een date voor haar te regelen. Millie vroeg wie en Brooke zei dat ze een van The Nicks wilde. Millie dacht het sportteam maar Brooke noemde toen een heel rijtje bekende Nicken op. Ok, nu ik dit typ, misschien was die Nick waarmee ze toen uitging wel dezelfde Nick als van de bruiloft....