Nee hoor ray, ik vind het een hele verstandige keuze !quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
Effe serieus hoor. Prosac was er bij het blauw maken wel, daarna is hij gaan eten. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen 60-70 (en wie weet nog meer) topics openlaten zonder dat ik weet wanneer het dicht gaat. Ik weet dat het 'traditie' is, maar ik ga van VBL geen ONZ maken.
Dan maar een humorloze kutmod.
Het was niet zozeer dat jullie ze wel dicht gooide, maar dat Prosac er geen slotje op zette.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RayMania het volgende:
Effe serieus hoor. Prosac was er bij het blauw maken wel, daarna is hij gaan eten. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen 60-70 (en wie weet nog meer) topics openlaten zonder dat ik weet wanneer het dicht gaat. Ik weet dat het 'traditie' is, maar ik ga van VBL geen ONZ maken.
Dan maar een humorloze kutmod.
Ik kreeg de kans niet eens, Sjimz en Ray zaten al in de high-speed modus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Het was niet zozeer dat jullie ze wel dicht gooide, maar dat Prosac er geen slotje op zette.
Dat is tot daar aan toe, maar topics helemaal verwijderen is zelfs bij een ontgroening not done.quote:
Precies. Ben je er morgenavond?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kreeg de kans niet eens, Sjimz en Ray zaten al in de high-speed modus.
Ik heb geen topics verwijderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe, maar topics helemaal verwijderen is zelfs bij een ontgroening not done.
Er is er op z'n minst eentje compleet verdwenen.quote:
quote:
Ah, wat liegen we hè.quote:
Mwoah, ik voel vrij weinig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
de benaming 'Het nieuwe ONZ van FOK!' doet anders best wel pijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is er op z'n minst eentje compleet verdwenen.
quote:Op Wednesday 7 January 2009 @ 19:49 door Prosac:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar deleted.
Maar je mag ons wel de schuld geven.quote:Op Wednesday 7 January 2009 @ 19:51 door Prosac:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar deleted.
Nee joh, jullie hebben toch nooit iets gedaan. We zouden niet durven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Maar je mag ons wel de schuld geven.
Oké, ik heb ook niet gezegd dat JIJ het was. Ik zei alleen dat het not done was om topics helemaal te deleten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Ze lopen je nu al te verraden Prosacquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
[..]
FOK! is zn echte levenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, jullie hebben toch nooit iets gedaan. We zouden niet durven.
Geef je in het echte leven wel eens een fout toe?
Jij spoort echt niet hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, jullie hebben toch nooit iets gedaan. We zouden niet durven.
Geef je in het echte leven wel eens een fout toe?
Op het moment dat jullie 80 miljoen topics openden, was ik dus even niet aanwezig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij postte gewoon tijdens de ontgroening lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |