Je moet je muil houwe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen moderators.
Ik weet uit ervaring dat je ze met respect moet behandelen, en op uitschelden staan flinke straffen.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Hoogachtend,
Adothehague
(Hulpmoderator Prosac)
Hey Prozak, is het goed als ik je hulpmoderator wordt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef Prosac het volgende:
Pros-wie?
Moehahahahaha.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef The_Verve het volgende:
Ik dacht al: "Wat zit die Prosac de laatste tijd toch te slijmen in het Ajax-topic..."
Clown.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey Prozak, is het goed als ik je hulpmoderator wordt?
Van wie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, als hulpmoderator kom ik op voor de belangen van mijn client.
Sorry, klient.quote:
Ik ben een lieve user tochquote:
Voorlopig kan ik het nog wel even af denk ik, maar toch bedankt. Als ik zelf niet meer zin heb om de knopjes in te drukken, dan vraag ik jou wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey Prozak, is het goed als ik je hulpmoderator wordt?
Het is natuurlijk cliend, domme euser!quote:
Je schrijft de naam van je 'cliënt' niet eens goed.quote:
Nee niet zo verlegen jh prozak kijk, het gaat niet om knopjes drukken hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik het nog wel even af denk ik, maar toch bedankt. Als ik zelf niet meer zin heb om de knopjes in te drukken, dan vraag ik jou wel.
Pleasseeeeeee, stopquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee niet zo verlegen jh prozak kijk, het gaat niet om knopjes drukken hoor.
Ik heb geen rechten enzo, maar ik begeleidt je een beetje bij het wennen bij VBL enzo.
Ik heb al veel ervaring opgedaan met vervelende users in UVT toen ik hulpmoderator van JD en SHE was.
En nu kom ik jou een beetje inwerken / helpen.
Baasquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee niet zo verlegen jh prozak kijk, het gaat niet om knopjes drukken hoor.
Ik heb geen rechten enzo, maar ik begeleidt je een beetje bij het wennen bij VBL enzo.
Ik heb al veel ervaring opgedaan met vervelende users in UVT toen ik hulpmoderator van JD en SHE was.
En nu kom ik jou een beetje inwerken / helpen.
Ik heb hem weer geopend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef Prosac het volgende:
Ik zal deze even sluiten. Hoewel het leuk is veelvuldig gefeliciteerd te worden, is het andere topic verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |