Ga eens zeuren vanwege de nieuwe modquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
Van de 180 namen die je heb genoemd is er idd eentje het geworden .
Hoe kom je nou weer bij mij danquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik zei het jullie!
[..]
Succes Prosac!
Maar je kan wel leven met dit alternatief?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt fouten, de FA's dus ook met hun keuze om Prozak te benoemen .
Ik heb inderdaad alles in me.
Ik dacht serieus dat jij kans maakte Jorien. écht!quote:
Jawel, ik ga nog met hem overleggen of ik hulpmoderator kan worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar je kan wel leven met dit alternatief?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jawel, ik ga nog met hem overleggen of ik hulpmoderator kan worden.
Als dat mag kan ik ermee leven, zo niet dan moet ik hem ontgroennen tot hij weer op zwart gaat.
Doe eens even normaal tegen moderators.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Happel het volgende:
KK-boer.
Als hij maar geen sex heeft met hetzelfde vrouwtjequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Newbiemod.
Ga je nou ook zo spastisch modden als die kleuter Messenga destijds?.
Ah. Niets mis mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie wordt de nieuwe mod? Vandaag dan écht bekend?
Hey Daggla, ben jij Grieks of heb jij Griekse roots?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Newbiemod.
Wat heeft Messenga allemaal verkeerd gedaan dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Newbiemod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |