abonnement Unibet Coolblue
pi_64822769
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:28 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Maargoed ... wat zo een rotdag maakte vandaag ? Je kent het wel , iedere wezen op aarde heeft een vijand... zoals de witte haai op kilometers afstand bloed kan ''ruiken'' . Hebben rokers ook zo iemand die telepatisch lijkt... de ANTI-ROKER !
Langzaam besluipt hij zijn prooi , als een wild dier dat bloeddorstig op zoek is naar een maaltijd...
In mijn ooghoeken zie ik hem verschijnen , ik probeer hem te negeren , want het is gewoon een irritante gast.
Even kijk ik om ... hey ! Hij is weg ! Hoewel ik het nog aan niemand verteld hebt behalve een paar woorden op FOK! Krijg ik mijn eerste hartstilstand van vandaag...
''Heyy maarten, gestopt? '' vraagt onze sluipbloedzuiger van achter...
Uhmm hoe weet je dat ? vraag ik.
''Nou gewoon... ik dacht laat ik eens vragen waarom ik je niet rokent zie'' zegt hij alsof hij al lang heeft geroken dat ik gestopt was ... Ik kijk hem aan en denk ''.. als ie een kampvuur maakt dan doet ie dat met lampen... dat geeft niet zoveel rook... zo een anti-roker is het...''
Ik antwoord : '' ach ben nog bezig , en op de goede weg ''
En dan komt het ... zo sago dat ik ben ... DE OPMERKING die elke anti-roker stelt :
''Tja als je niet ermee was begonnen dannnn..''
Langzaam dringen de moordgedachtes bij me binnen... wie zal ik als eerste bellen? Mijn Ex-vriendin? Die heeft immers alle afleveringen van CSI gezien... dus die weet exact hoe een lijk moet worden opgeruimt...
Snel prop ik een hand vol M&M`s naar binnen ...damn de 2de zak van 400gram in 3 dagen... vanavond maar even lekker op FOK gaan delen wat hun nou eigenlijk zo eten ... Zwijgent en hem verbaast achterlatend loop ik naar binnen en ga verder met mijn werk...
ik zou zulke types niet uit kunnen staan. Ik heb het iets makkelijker, een collega van me is ook onlangs gestopt, dus er is iemand die begrijpt waar ik het over heb. Verder hoor je er niemand over, geen felle anti-rokers lobby hier gelukkig. En eten? Ik heb nog helemaal geen eetkicks gehad. Mocht ik die krijgen, dan eet ik gewoon een boterham ofzo ga me niet volvreten met troep, moet ik straks nog gaan sporten ook zeker om die onnodige kilo's eraf te krijgen, daar heb ik geen zin in hoor .

Ik heb wel al het idee dat mijn reukvermogen begint te verbeteren. Voor het eerst ruik ik de hele dag door mijn aftershave van Armani, een stuk prettiger dan nicotinevingers .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64823017
Dusss the question was ... wat eten jullie nu meer dan normaal ... of plotseling ?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64823075
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dusss the question was ... wat eten jullie nu meer dan normaal ... of plotseling ?
Niks... waarom drink je geen glas water als je trek krijgt ?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64823431
Echt serieus... dus ik ben echt een vrouw die alleen meer gaat eten
Doei doei adonis figuur :`(
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:00:36 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64823564
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dusss the question was ... wat eten jullie nu meer dan normaal ... of plotseling ?
ik ben op de dag dat ik stopte weer met caloriën tellen begonnen.
dat moet, want ik vreet er met gemak even een paar (lees meer dan 10) kilo aan.

Wat ik nu wel eet en anders nooit is zoethout.

En ik ben mooi 1,5 kilo afgevallen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64823625
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Echt serieus... dus ik ben echt een vrouw die alleen meer gaat eten
Doei doei adonis figuur :`(
nou een zakje m&m's ga je niet dood van hoor. In het vorige topic las ik van iemand dat ze 6000 extra calorieën per dag naar binnen werkte, of per week (dan nog, voor een vrouw is dat wel heel extreem) en niet veel later zat ze aan de anti-depressiva omdat ze het niet-roken niet meer trok. Damn. Uiteindelijk is ze weer begonnen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_64823806
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef Steeven het volgende:

[..]

nou een zakje m&m's ga je niet dood van hoor. In het vorige topic las ik van iemand dat ze 6000 extra calorieën per dag naar binnen werkte, of per week (dan nog, voor een vrouw is dat wel heel extreem) en niet veel later zat ze aan de anti-depressiva omdat ze het niet-roken niet meer trok. Damn. Uiteindelijk is ze weer begonnen .
Ja maar ze had niet het prachtige figuur dat ik heb...
*uhmm wordt je als stopper ook arroganter?*
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64823849
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Sanne het volgende:

[..]

ik ben op de dag dat ik stopte weer met caloriën tellen begonnen.
dat moet, want ik vreet er met gemak even een paar (lees meer dan 10) kilo aan.

Wat ik nu wel eet en anders nooit is zoethout.

En ik ben mooi 1,5 kilo afgevallen
Uhmmm zoethout... dat heb ik sinds mijn jeugd niet meer gegeten !
delen?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:08:34 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64823914
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Uhmmm zoethout... dat heb ik sinds mijn jeugd niet meer gegeten !
delen?

Pak er maar een of wil je het uiteinde van de mijne?



10 cent per stuk bij de ouderwetse drogist.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64823989
Bij m'n vorige serieuze poging ben ik in een maand 20 kilo aangekomen. Nu heb ik serieus nog niks meer gegeten dan normaal, dus ik ben er best trots op. Ik doe nu de biertest. Ik drink zoveel mogelijk bier en kijk of ik het vol kan houden zonder te roken. Als de drang straks te erg is dan weet ik dat ik dat de komende tijd niet moet doen
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_64823998
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Sanne het volgende:

[..]


Pak er maar een of wil je het uiteinde van de mijne?

[ afbeelding ]

10 cent per stuk bij de ouderwetse drogist.
Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...
Damn morgen wordt ik 30 jaar ... gelukkig vier ik het pas volgende week , anders zou ik echt problemen krijgen !
Iedereen gaat op het balkon maar roken ... en nu maar hopen op -30 volgende week

Uhmm en sanne hoe smaakt jouw uiteinde?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64824028
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Dzy het volgende:
Bij m'n vorige serieuze poging ben ik in een maand 20 kilo aangekomen. Nu heb ik serieus nog niks meer gegeten dan normaal, dus ik ben er best trots op. Ik doe nu de biertest. Ik drink zoveel mogelijk bier en kijk of ik het vol kan houden zonder te roken. Als de drang straks te erg is dan weet ik dat ik dat de komende tijd niet moet doen
Dat is vet slim ! Gelukkig heb ik nog wat staan van oud en nieuw !
Proost gozert!
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64824120
Ik heb nog een fles wijn. Ik durf er nog niet aan though. Niet zolang dat pakje shag hier ligt . Ik leef graag op het randje, maar ik weet nu al dat ik al m'n principes overboord gooi zodra die fles leeg is. Te vroeg is het nog daarvoor.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:14:40 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824153
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Al waren ze een euro ... krijg er gewoon trek ik ...
Damn morgen wordt ik 30 jaar ... gelukkig vier ik het pas volgende week , anders zou ik echt problemen krijgen !
Iedereen gaat op het balkon maar roken ... en nu maar hopen op -30 volgende week

Uhmm en sanne hoe smaakt jouw uiteinde?
Heerlijk.
Al voel ik mij wel een pruimende oude boer als ik die vieze kwatten uitspuug.
Maar van kauwgom krijg je van die dikke kaken, en dat wil ik mijn fijne gezichtje niet aandoen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:17:27 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824293
Misschien werkt het bij jullie averechts, maar ik heb me ontzettend vermaakt bij de "No cure for cancer" show van Denis Leary.




(deel 1 is niet de beste, eigenlijk moet je als je het leuk vindt alle 9 delen bekijken)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:19:49 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824390
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Steeven het volgende:
Ik heb nog een fles wijn. Ik durf er nog niet aan though. Niet zolang dat pakje shag hier ligt . Ik leef graag op het randje, maar ik weet nu al dat ik al m'n principes overboord gooi zodra die fles leeg is. Te vroeg is het nog daarvoor.
Ik heb ook nog wat in huis. Iemand zei dat dat het moeilijker maakte, terwijl ik er juist een gerust gevoel bij heb.

Het ligt wel buiten bereik, ik kan er niet zomaar bij.

Een glaasje rosé zonder peuk lukt me goed, en het is nog lekker ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64824457
Sanne, heb je meer moeite met niet roken of met niet blowen?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:27:29 #68
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_64824750
Ik ben nog steeds gestopt. Ik heb het eigenlijk niet zo zwaar meer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:28:19 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824800
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Dzy het volgende:
Sanne, heb je meer moeite met niet roken of met niet blowen?
Het niet blowen.
Want voor het niet roken heb ik die geweldige pleister, maar voor het THC gemis heb ik niets.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64824950
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nog steeds gestopt. Ik heb het eigenlijk niet zo zwaar meer
Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.

Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...

But where is the fun in giving up !
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_64824951
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het niet blowen.
Want voor het niet roken heb ik die geweldige pleister, maar voor het THC gemis heb ik niets.
Je hebt ons toch .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:32:28 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64824992
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Steeven het volgende:

[..]

Je hebt ons toch .
Jullie voelen ook echt als stop buddies!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64825010
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.

Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...

But where is the fun in giving up !
Het is ook leuk als je tegen jezelf zegt tijdens zo'n moment: ik zorg dat je je de hele avond zo beroerd voelt, ja, helemaal voor je gaat slapen. Geen rust voor jou jongen, niet voor je sigaretten/shag hebt gehaald. En na een minuut is het hele gevoel weg. .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:15 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64825089
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]


But where is the fun in giving up !
Dat is ook mijn grootste probleem. Ik zie de fun nog niet. Bij iedere dag dat ik niet rook denk ik, goh knap, heb ik eigenlijk wel een sigaretje verdiend.

Als ik naar Denis Leary kijk krijg ik een goed gevoel dat die rookverslaving echt heel erg is. Nu gaat hij nog een graadje verder met zijn crack en cocaine.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:16 #75
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_64825091
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Feli man ! Gister had ik het echt zwaar ! ... wat iemand hiero ook al zei , mijn hersens zeiden... ok nu is het leuk geweest... schiet op het is 20.35h en de winkels gaan om 21.00h dicht dus haal ff peuken.

Echt serieus, schiet er van alles binnen om een smoes te maken om te roken...

But where is the fun in giving up !
Mjah had precies hetzelfde. Zag net het pakketje van mijn vader liggen. Toen dacht ik wel: oeh, me wants. Maar heb het niet gedaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')