Hallo zeg eerst mij op date vragen en dan jezelf alweer aanbiedenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er komen 2200 singles las ik dat moet dan toch zeker lukken
volgens mij kan ik er wel 300% van maken als je wil hahaha
en in geval van nood offer ik me anders wel op
Dezequote:
Doen de mods welquote:
ik vroeg IEDEREEN mee niet alleen jou hequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
Ok
[..]
Hallo zeg eerst mij op date vragen en dan jezelf alweer aanbieden
Geef je nog even antwoord op mijn laatste vraag-opmerking? Danke.quote:
PM me als de foo fighters er zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
Geen metal/rock liefhebbers onder de dames?
Sorryquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vroeg IEDEREEN mee niet alleen jou he
heb ik gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Geef je nog even antwoord op mijn laatste vraag-opmerking? Danke.
http://www.cupido-party.nl/quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
Maar wat is dat op 14 februari in Rijswijk dan?
Ik vind Pinkpop steeds meer mainstream worden. Maar mij voorkeur ligt daar niet. Mijn voorkeur gaat uit naar metal. Ik ga liever naar Graspop of Wacken bijvoorbeeld. Maar als er geoeg leuke bands komen op Pinkpop dit jaar dan overweeg ik misschien wel om te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
ff over rock metal en pinkpop enzo
ik vind pinkpop/ lowlands enzo ook super
ben niet alleen voor rock metal er is zoveel meer
Waarom niet? Op een festival als Pinkpop kan je uitstekend ouwehoeren hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef Litpho het volgende:
Singlemeets bij muziekevenementen werkt altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |