Daar ben ik ook bang voor dat ik in relatie zulke fouten gaan maken. Maar dat zal ook aan mijn partner liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms blijven mensen ook bij elkaar als ze er op een verkeerde manier mee omgaan, omdat ze niet alleen durven zijn, omdat ze niet beter weten, omdat ze bang zijn... kan vanalles zijn
Jij laat ook alles komen..quote:
Je had Murmelie toch al?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef kwaakvaak het volgende:
Doe mij ook een relatie!.. Lijkt me heerlijk af en toe iemand anders dan mezelf de schuld ergens van te kunnen geven
ja en als er kinderen in t spel zijn doe je nog harder je best het te laten slagen (tegen beter weten in misschien)quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms blijven mensen ook bij elkaar als ze er op een verkeerde manier mee omgaan, omdat ze niet alleen durven zijn, omdat ze niet beter weten, omdat ze bang zijn... kan vanalles zijn
Dat weet jij meer dan ikquote:
Je hebt dan ook nooit ruzie met mij gemaakt. Ik maak geen ruzie om af te reageren en als ik in een ruzie word gedwongen door een ander maak ik ruzie om te winnen. Wat dat betreft kan ik vals zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind een potje bekvechten best gepast op z'n plaats. Heerlijk zelfs
Zie je! er zijn hier meer mensen die dingen weten die wij nog niet weten! Het is een samenzwering zeg ik je!quote:
Doelloos ruzie makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nooit ruzie met mij gemaakt. Ik maak geen ruzie om af te reageren en als ik in een ruzie word gedwongen door een ander maak ik ruzie om te winnen. Wat dat betreft kan ik vals zijn.
Dat is toch logisch dat er ook positieve dingen in die relatie waren. Helaas gebeuren zulke dingen nu eenmaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en als er kinderen in t spel zijn doe je nog harder je best het te laten slagen (tegen beter weten in misschien)
en even niet te vergeten nu lezen jullie alleen de klachten en het gezeur en gezeik, er waren natuurlijk ook toch wel positieve punten en dingen.
zolang je dan wel eerlijk blijftquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nooit ruzie met mij gemaakt. Ik maak geen ruzie om af te reageren en als ik in een ruzie word gedwongen door een ander maak ik ruzie om te winnen. Wat dat betreft kan ik vals zijn.
Gisteren zijn Murmelie toch dat ze met jouw zou gaan daten na haar vakantie. Of heb jij geen interesse dan?quote:
ze zouden zelfs gaan trouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren zijn Murmelie toch dat ze met jouw zou gaan daten na haar vakantie. Of heb jij geen interesse dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |