Heb je toch zoeen regeling voor, smart-ass!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is z'n OV vergeten?
De NS?
Nee he
pm me als je serieus bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik betaal hem wel voor je.
Ja maar me CLS 55 AMG stond die dag in de garage.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Alleen kansloze mongolen gaan met de trein.
Iemand die een beetje geslaagd is in het leven heeft een auto uiteraard.
Jojoortje... waar had ik dat eerder gelezen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ah lui.. Dit is de eerste keer dat TS een topic opent... Be nice![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jojoortje... waar had ik dat eerder gelezen...
ah hier.
Ben jij degene met de enorme neus of de enge ogen ?
Rijdt neger... echt wtf...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ts rijdt neger en probeert ook nog de NS de schuld te geven
Ja maar hoe weet ik dan dat ik me OV vergeten ben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef zquing het volgende:
als je je ov vergeet moet je gewoon een kaartje kopen, geld voor je kaartje krijg je terug dan
ja hoor geen probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat boetes openstaan, wil je die ook betalen?
Ik doe niet aan pm maar ik ben wel serieus.quote:
OV in je portemonee houden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik dan dat ik me OV vergeten ben?
Daar denken die grafjosti's niet aan he
Hoe zorgen we er dan voor dat e.e.a. geregeld word?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pm maar ik ben wel serieus.
Dat check je toch voor je de deur uitgaat, ongeorganiseerde bosknolquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik dan dat ik me OV vergeten ben?
Daar denken die grafjosti's niet aan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |