Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvpquote:
Wauw zeg....quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvp
Ik dacht toch echt dat ze in japan alle 3 allang in de verkoop zijn (geweest)?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee of de zilveren versie ooit nog komt?
[ afbeelding ]
(of donkerblauw metallic)
Tering-allemachtigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had R2 gewonnen en die is vandaag binnen gekomen, ik wist eerst niet wat het was want er stond niks op de envelop en er zak een roestig oud koekblik in
[ afbeelding ]
Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een megaton tvp![]()
Het einde van de playstation?
Dag dag, en tot nooit meer ziens
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een megaton tvp![]()
Het einde van de playstation?
Dag dag, en tot nooit meer ziens
quote:UPDATE: Sony heeft zojuist gereageerd op dit bericht en zegt dat hier niets van klopt. We kunnen dus weer op onze twee oren slapen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG NOES MN TROPHIES
LIVE SONY LIIIIIIIIIIIIIVEEEE
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG NOES MN TROPHIES
LIVE SONY LIIIIIIIIIIIIIVEEEE
Ik denk ''hey laat dat nou die ene PS3 exclusive zijn waar OPM zo geheimzinnig over doet''. Bekijk ik de link zie ik niets anders dan een PSN titel. Een echte PStripple ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/214/
Nieuwe PS3 exclusive.
Gefeliciteerd met het aanblijven van Bosz ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi (XBOX360) 2009 #3
Gefeliciteerd Jorien !![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |