Eerlijk op internet? post je echte voor en achternaam dan. loser!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef dieenebart het volgende:
Zijn lelijke/contactgestoorde/domme mensen eerder geneigd om te liegen op internet?
Your thoughts please.
It wasn't very large, there was just enough room to bang the drumsquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Joe's Garage, de opera van Frank Zappa.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Eerlijk op internet? post je echte voor en achternaam dan. loser!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Spring_in_%27t_Veldquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
conclusie: nonvraag!
loser!
Net als jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Juist! Coos legt eerder een knoop in z'n lul dan dat hij zich anders voor doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Net als jij?![]()
Post al bijna 10 jaar op Fok onder mijn echte naam.![]()
Schijt aan iedereen
Hier stond vandaag een overlijdensadvertentie van ene Toos Spring in 't veld in het plaatselijke krantje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Spring_in_%27t_Veld
Ach gutquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier stond vandaag een overlijdensadvertentie van ene Toos Spring in 't veld in het plaatselijke krantje.
Stond niet bij of ze van de rijke tak was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach gut![]()
Misschien erf ik wel wat
Wat is je klacht precies? Dat jij moet nadenken voor dat je een antwoord kunt geven? Dat jij niet genoeg zelfkennis hebt of eerlijk genoeg bent om de vraag te beantwoorden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
klacht: semi -intellectuele loser!
Er is geen rijke tak...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Stond niet bij of ze van de rijke tak was.![]()
(toch maar informeren Bartje) !
Dat had je niet moeten verklappen geloof ik.quote:
Ja, en die 'man met vele gezichten' laat ook geen enkel gezicht meer zien. Kan zeker slecht tegen eerlijkheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten verklappen geloof ik.
Topic slaat gelijk dood.
Heb gestemd op "Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind w"quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef skippy22 het volgende:
Poll: En nuJe loog tegen mij alsof ik een kind was Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind w Was je liefde ook niet oprecht ![]()
Liegroe ![]()
Roetje ![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb gestemd op "Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind w"
Ik koos voor de derde optie. Ik miste de mogelijkheid [De weg was recht, de weg was krom] en dit leek er nog het meest op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef skippy22 het volgende:
Poll: En nuJe loog tegen mij alsof ik een kind was Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind w Was je liefde ook niet oprecht ![]()
Liegroe ![]()
Roetje ![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |