abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:41:22 #201
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783090
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Noek het volgende:

[..]

En wat zowaar nog triester is, stoere mannen maken een hyves account aan om een 10 jarig jochie uit te schelden. Wat me dan weer aan Barts topic doet denken.
Ja die kneuzen heb je idd ook
Maar vanmiddag was het wel lachen op dat gastenboek van mevrouw van der wallen en co
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:42:10 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783133
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".
Vervolgens maakt iemand van de gemeente duidelijk dat de stichting de muziektent voor het symbolische bedrag van 1 gulden heeft overgenomen.

Het was nog een leuke tent ook, zoiets hoort van steen en hout te zijn.
Niet van metaal met een laagje karwei verf erover heen dat opa Flipsen op een regenachtige dag heeft aangebracht.

joh ik denk dat die hele muziektent er over een week bezaaid is met hanggroepjes...
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64783136
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan ga ik nu mijn wenkbrauwen weer eens bij laten werken.
Voor een eurootje of vijftig?
pi_64783156
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".
Vervolgens maakt iemand van de gemeente duidelijk dat de stichting de muziektent voor het symbolische bedrag van 1 gulden heeft overgenomen.

En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelpark
Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_64783266
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
"Ik kan er ook niets aan doen wat de dordse (pulp krantje) schrijft."

Dat kereltje is gewoon te groot voor zo'n dorp.
pi_64783268
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja die kneuzen heb je idd ook
Maar vanmiddag was het wel lachen op dat gastenboek van mevrouw van der wallen en co
True!
Wat een hypocriete kut ben ik toch ook. Bah!
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:44:48 #207
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783270
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:

[..]

eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
pi_64783331
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
Haar raam stond open dus juffvrouw dorpsbehoud kan een hoop blaaspijpen met daarin scherpe pijltjes verwachten in het voorjaar.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:46:25 #209
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783358
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Noek het volgende:

[..]

True!
Wat een hypocriete kut ben ik toch ook. Bah!
jij was er ook ?

Nouja hypocriet... ik vind mensen persoonlijk aanvallen op hun persoonlijke hyves kudt... maar mensen aanvallen als onderdeel van een organisatie die iets doet wat nergens op slaat is gewoon een heel ander ding..

Kijk dat die mevrouw haar stralende uiterlijk af en toe naar voren kwam in de *kuch* discussie *kuch* dat is gewoon puuuur toeval
pi_64783383
quote:

[..]

kinderen van 10 op een wipkip!!!
Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:47:07 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783398
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
yep ... zeker... maar het klopt niet ...
pi_64783423
quote:

[..]

"En daar heb ik ook alle respect voor!"
En zij kwam maar niet op dat niveau. Alhoewel zij hem wel ging troosten toen hij moest huilen. Toch nog wat kudos van mij. *wordt heen en weer geslingerd
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:47:38 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783430
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:

[..]

Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?
niet voor het huwelijk Coos, niet voor het huwelijk
pi_64783468
Ben er vandoor later.
pi_64783497
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

jij was er ook ?

Nouja hypocriet... ik vind mensen persoonlijk aanvallen op hun persoonlijke hyves kudt... maar mensen aanvallen als onderdeel van een organisatie die iets doet wat nergens op slaat is gewoon een heel ander ding..

Kijk dat die mevrouw haar stralende uiterlijk af en toe naar voren kwam in de *kuch* discussie *kuch* dat is gewoon puuuur toeval
Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.
Ik moest vooral lachen om een beheerder. Zo droog, terwijl dat de beheerder niet was. Nou ja, je had er bij moeten zijn en jij was erbij!
Go hard or go home
pi_64783508
quote:

[..]

Klopt denk dat hij daarom ook wel wat heeft losgemaakt. Dat ie niet meer in die muziek tent mag spelen.. achhh.. In mijn ogen had dat mannetje toch wel gewonnen met zijn aktie. Ik zou het niet durven. Niet als 10 jarige en als een boel ouder als nu
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_64783560
Maar dan moeten jullie ook het tuinhekje zien!
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491
Go hard or go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:52:50 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783678
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.
Ik moest vooral lachen om een beheerder. Zo droog, terwijl dat de beheerder niet was. Nou ja, je had er bij moeten zijn en jij was erbij!
ja idd, die beheerder was hilarisch.. echt dat zuigen van de site gaat niet plat en dat gaat jullie ook zeker niet lukken enzovoorts...

Ik moet ook altijd lachen om wie is de echte wim heitinga.. elke keer dat zo'' aanval er is dan komt er weer een posting met Ik ben de echte wim heitinga, waarna mevrouw heitinga komt enzovoorts... hilarisch soms..
pi_64783764
quote:

[..]

Haar raam stond open dus juffvrouw dorpsbehoud kan een hoop blaaspijpen met daarin scherpe pijltjes verwachten in het voorjaar.

[Paint] idiote dingen die je deed als kind
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:56:12 #220
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64783846
pi_64783935
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
powned op fok: Ga jij lid worden van Powned?
Als ik een tv gids krijg
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:03:07 #222
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64784154
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Als ik een tv gids krijg
voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...
pi_64784340
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...
Denk dat de tv gids er niet in zit
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:10:32 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64784486
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Denk dat de tv gids er niet in zit
tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..

maar je kan ook dit doen : www.tvgids.nl
pi_64784683
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..

maar je kan ook dit doen : www.tvgids.nl
Ja weet het... Ik heb ook nog een krant. Soms lijkt me een gids wel handig . Maar ik blijf toch vergeten de recorder aan te zetten. Dus ach Laa maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')