"Ik kan er ook niets aan doen wat de dordse (pulp krantje) schrijft."quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelpark![]()
Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
True!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja die kneuzen heb je idd ook![]()
Maar vanmiddag was het wel lachen op dat gastenboek van mevrouw van der wallen en co
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelpark![]()
Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
jij was er ook ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
True!![]()
Wat een hypocriete kut ben ik toch ook. Bah!
Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kinderen van 10 op een wipkip!!!
yep ... zeker... maar het klopt niet ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
"En daar heb ik ook alle respect voor!"quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
niet voor het huwelijk Coos, niet voor het huwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?
Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij was er ook ?![]()
Nouja hypocriet... ik vind mensen persoonlijk aanvallen op hun persoonlijke hyves kudt... maar mensen aanvallen als onderdeel van een organisatie die iets doet wat nergens op slaat is gewoon een heel ander ding..
Kijk dat die mevrouw haar stralende uiterlijk af en toe naar voren kwam in de *kuch* discussie *kuch* dat is gewoon puuuur toeval
Klopt denk dat hij daarom ook wel wat heeft losgemaakt. Dat ie niet meer in die muziek tent mag spelen.. achhh.. In mijn ogen had dat mannetje toch wel gewonnen met zijn aktie. Ik zou het niet durven. Niet als 10 jarige en als een boel ouder als nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
ja idd, die beheerder was hilarisch.. echt dat zuigen van de site gaat niet plat en dat gaat jullie ook zeker niet lukken enzovoorts...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.
Ik moest vooral lachen om een beheerder. Zo droog, terwijl dat de beheerder niet was. Nou ja, je had er bij moeten zijn en jij was erbij!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haar raam stond open dus juffvrouw dorpsbehoud kan een hoop blaaspijpen met daarin scherpe pijltjes verwachten in het voorjaar.
Als ik een tv gids krijgquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
powned op fok: Ga jij lid worden van Powned?
voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...quote:
Denk dat de tv gids er niet in zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...
tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..quote:
Ja weet het... Ik heb ook nog een krant. Soms lijkt me een gids wel handig . Maar ik blijf toch vergeten de recorder aan te zetten. Dus ach Laa maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..
maar je kan ook dit doen : www.tvgids.nl
Yessssssssss!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Zo eerst even naar de AH!
Soury! Hoe was het? Gezellig? Laarsen?
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet nog boeken. Vriendin heeft geouwehoer over de periode op het werk. Ik zei zeg maar dat het vanwege mijn werk niet anders kan dan van half juli tot half augustus.![]()
Waar ga je precies heen en wanneer?
Ohh ik wil ook op vakantiequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?![]()
Lopen er dan de lekkerte chickies op het nudistenstrand?
Wij gaan in juni, naar Calpe. Voor het geval je als Spanjofiel toch enigszins in het duister tast nu: dat leg hieâh.
En de laatste twee dagen een appartementje in Valencia.
Pff wat een drama .. Ik wist precies wat ik wilde. Winkel 1 .. Bingo. Maatje 39 ies te groot ????. De hele stad afgestruind. Niks noppes. Tja als ik mijn zinnen ergens op zet. Was het compleet zat. En besloot dikke sokken te kopen, dan passen ze vast wel. Dus weer bij winkel 1 bleek er meerdere paren te zijn maar mensen passen en hangen het domweg in het eerste (verkeerde) rek wat dichbij is..quote:
Nederlandse vrienden zijn er meestal in juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?![]()
Wij gaan in juni, naar Calpe. Voor het geval je als Spanjofiel toch enigszins in het duister tast nu: dat leg hieâh.
Ja. Per wenkbrauw. Gelukkig ben ik helemaal voor de terugkeer van de monobrow.quote:
Ga jij mijn tuin ook bijhouden als ik weg ben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh ik wil ook op vakantie![]()
Maar ja, tuin he
Die staan altijd op de fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Per wenkbrauw. Gelukkig ben ik helemaal voor de terugkeer van de monobrow.
En wat zijn dat voor een snoepjes naast die stoere boots, Soury?
Stevige stappers Souryquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff wat een drama .. Ik wist precies wat ik wilde. Winkel 1 .. Bingo. Maatje 39 ies te groot ????. De hele stad afgestruind. Niks noppes. Tja als ik mijn zinnen ergens op zet. Was het compleet zat. En besloot dikke sokken te kopen, dan passen ze vast wel. Dus weer bij winkel 1 bleek er meerdere paren te zijn maar mensen passen en hangen het domweg in het eerste (verkeerde) rek wat dichbij is..
Geslaagd ... Vette Timberlands [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor 103 euro .. ze waren 180Ben er vet blij mee
Ja, wrijf het er ff inquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij mijn tuin ook bijhouden als ik weg ben.
Ik voel je zo. Ik vertelde laatst al aan iemand dat ik wel een tent als decorstuk ga gebruiken, voor het gevoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er ff in![]()
Was de tuin maar klaar!
Deze moet nog helemaal aangelegd worden.
En dat kost mie een porsie dúúúúúr
Ja de bekleding van een tuin is nogal prijzig. Maar je kan toch veel zelf doen. Gert komt wel helpen zegt ie net.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er ff in![]()
Was de tuin maar klaar!
Deze moet nog helemaal aangelegd worden.
En dat kost mie een porsie dúúúúúr
Mijn snoeppot waar ik never uit snoep. Tis puur sier. Een oude van Melle pot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat zijn dat voor een snoepjes naast die stoere boots, Soury?
Ik heb te weinig wenkbrauw!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha ja die staat dicht bij en jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die staan altijd op de foto![]()
Toffe boots.
Made for walking?
Haha nou dat is wederzijds! Kom je gezellig hier met je boeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel je zo. Ik vertelde laatst al aan iemand dat ik wel een tent als decorstuk ga gebruiken, voor het gevoel.
Maar ik heb een tentje! Als je dan nog iets wil van de zomer. Welkom!
Gave laarzen, Soury!
Ik zeg nog zo.......GEEN GRAS!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Plaats genoeg en er ligt al wat gras
Oi... te laat!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:50 schreef Coos het volgende:
En nog een tip Caro!!
Neem geen gras!! Wat een kutwerk is dat als je het een beetje netjes wil houden. In het hoogseizoen 3 x per week maaien.![]()
Ik wil d´r ook vanaf.
Ja nét te laat!quote:
Zolang het maar woondé is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden zijn er meestal in Juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.
Daar heeft LS gewoond.![]()
Daar woont mijn zoontjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
LSquote:
Zie mijn vorige postquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden zijn er meestal in juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.
Daar heeft LS gewoond.![]()
Ja maar ook dat wentquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang het maar woondé is.![]()
't Is trouwens niet Calpe zelf, maar een dorpje in de buurt.
Op een heuvel, waarvandaan je NEERKIJKT op Calpe.![]()
Internationale vrienden, dat klinkt wel heel werelds! Neem je dáár altijd die 40 gram weduwe voor mee?![]()
Caro, jij bent elke dag op FERIIEN!!! [ afbeelding ]
Lekker, ik gisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
LSHeb snert gegeten bij me moeder vanmiddag... Zelf gemaakte
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi stekkie, zo te zien!![]()
[ afbeelding ]
Mijn buurvrouw gaat 5 maanden weg en mailde rond dat ze het wilde verhuren. Dacht ff aan een aantal mensen die in een ruk situatie zitten. Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Coos, waar woon je ook weer precies? Bij zee toch?
Als jij op vakantie bent ga ik wel ff in je huis, gratis anti diefstal![]()
Geldt ook voor Gert.
En dan wil ik zélfs je gras nog wel maaien, de hond uitlaten en nou, vooruit, de ramen lappen!
Tof van mij he!
Per maand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw gaat 5 maanden weg en mailde rond dat ze het wilde verhuren. Dacht ff aan een aantal mensen die in een ruk situatie zitten. Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroThe bitch ..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi stekkie, zo te zien!![]()
[ afbeelding ]
Ja jesus net niet per weekquote:
Ja, t kon ook voor 5 maand zijn toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus net niet per weekTroela wil er aan verdienen dus ..
Ja konquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, t kon ook voor 5 maand zijn toch?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroThe bitch ..
Niet eens zo'n gek idee!!quote:
En ik ben nog wel een internationale kennis van je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee!!Hier aan de kust is zéér gewild en kan ik rustig 1500 vragen.
![]()
Het wordt dan tevens een doe-vakantieGrasmaaien
Ik ken jou niet en de vrijkaartjes zijn voor internationale vriendenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En ik ben nog wel een internationale kennis van je!
Dan maai dat klotegras maar lekker zelfquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en de vrijkaartjes zijn voor internationale vrienden
Ik ook niet maar dit is het onderste uit de kan halen. P.s. ik heb ooit mijn vorige huis (appartement) uitgeleend aan Amerikanen. Waren nog wel vrienden van me ex. Maar ik pas ervoor.. Wat een zeikers (betaalde niks aan huur ofzo was twee weken hoefde ook niet ..} Hebben dingen stuk gemaakt en met een hallmrak kaart het goed gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben dat er iemand in mijn huis zit zolang het in orginele staat achter gelaten wordt.![]()
Deze zomer is natuurlijk de renovatie bezig en ik denk niet dat dat erg rustig is. Ik vlucht iig zoveel mogelijk.
En een ENORME longontsteking volgende week vrijdagquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Nog een vakantiegangert sms't net of het a.s zaterdag een beetje opgeknapt is hier, qua weer.
Sorry APK, dat wordt een goeie DERTIG graden temperatuurverschil met waar je nu zit.
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stukquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit is het onderste uit de kan halen. P.s. ik heb ooit mijn vorige huis (appartement) uitgeleend aan Amerikanen. Waren nog wel vrienden van me ex. Maar ik pas ervoor.. Wat een zeikers (betaalde niks aan huur ofzo was twee weken hoefde ook niet ..} Hebben dingen stuk gemaakt en met een hallmrak kaart het goed gemaakt![]()
Dat is goed voor 'mquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Nog een vakantiegangert sms't net of het a.s zaterdag een beetje opgeknapt is hier, qua weer.
Sorry APK, dat wordt een goeie DERTIG graden temperatuurverschil met waar je nu zit.
Wees blij dat ie niet aan stukkies is geblazen. Moest toch wel ff aan hem denkenquote:
Doodt meteen de bacterien uit zo'n vreemd warm landquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stuk![]()
Gert kent mijn huis en tuin Caro vraag maar hoe gaaf die is.
Maar ja, dat klote gras!! Wil ik het weg hebben dan moet ik zeker 50m2 tegels hebben en dat is doer. Plus dat ik ze niet meer zelf kan leggen.
Heb ik heus al eens op een foto gezien hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stuk![]()
Gert kent mijn huis en tuin Caro vraag maar hoe gaaf die is.
Maar ja, dat klote gras!! Wil ik het weg hebben dan moet ik zeker 50m2 tegels hebben en dat is doer. Plus dat ik ze niet meer zelf kan leggen.
Beter dan je doucheslangquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggen
Ja loop maar weer wegquote:
Nee dat was in zijn eigen huis. Ik heb een inloop douche. (hoop niet dat ze hem bij die renovatie al te zeer vergallen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggen
quote:
Zie je, bepaalde dingen zullen we nooit vergetenquote:
Ohhh sejus comleet gewistquote:
quote:
Schijtlijsterquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
Ahhhhhh snap het we naderen het lapo punt .. Ik duik onder
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
effe wat anders, straks ga ik nog overal op reageren ook. Dan ben ik zo Dementor voorbij in de stand en dat wil ik niet. Zit nu nog op een keurig gemiddelde van 4 per dag.
Ik neem de taak op me hoor stoer als ik ben .. Trek ik wel eerst mijn laarzen aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijtlijster![]()
Nog eens stuk of 10 te gaan.
Je bent dus geslaagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem de taak op me hoor stoer als ik ben .. Trek ik wel eerst mijn laarzen aan
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.quote:
Met de kandelaar in de bibliotheek!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.
De butler heeft het gedaan.
Dat scheelt Coos weer kostbare tijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.
De butler heeft het gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |