abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65306947
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:40 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

en MAAGD!!
nu niet meer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 22 januari 2009 @ 08:59:17 #152
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_65307041
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:53 schreef simmu het volgende:

[..]

nu niet meer
HOAX
pi_65307306
Ben eens benieuwd of je nog met haar ex te maken gaat krijgen TS. Want zij koos eerst voor hem.
Ik zou geen relatie willen met iemand die eerst voor iemand anders koos.
Pas op dat ze haar ex nu niet achter de hand houdt voor als het niet leuk meer is met jou.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:11:24 #154
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_65651412
und? nog gewipt?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:02:25 #155
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65655254
Maar loop je nu een zwangere vrouw te batsen? En hoe gaat het met die zwangerschap of heb ik een post over het hoofd gezien?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:31:25 #156
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65691981
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
Maar loop je nu een zwangere vrouw te batsen? En hoe gaat het met die zwangerschap of heb ik een post over het hoofd gezien?
ze had een miskraam, dus je hebt niet goed gelezen

verder TS: mooi verhaal en alles is iig voor jou en hopelijk ook voor haar goed gekomen
hoe zit het nu dan eigenlijk aangezien de dagen met elkaar over zijn?
PSN: diTani
pi_65695188
-edit- ga buitenspelen, nu

[ Bericht 70% gewijzigd door Re op 03-02-2009 16:01:21 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:17:14 #158
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_65700482
Okay, een update aangezien er toch nog een aantal normale reacties zijn gekomen en die een antwoord verdienen.

Alles gaat prima. We hebben een geweldige laatste paar dagen samen gehad, en ik zit nu weer in Nederland. De afstand is jammer, maar we gaan er goed mee om en tot nu toe valt het erg mee. We zijn al aan het plannen over hoe vaak en wanneer we elkaar kunnen zien, en zoals het er nu uitziet is dat om de paar (3,4) weken een lang weekend samen. We zullen de hele zomer samen zijn, en volgend jaar zien we wel weer verder.

Ik ben verder klaar met dit topic. Dat getroll ben ik zat (maar ja, dit is Fok! dus dat zag ik allemaal natuurlijk aankomen) en de situatie is nu zoals hij is. Verder is het voor jullie ook niet interessant meer, denk ik, aangezien het nu een gewone lange afstand relatie is. Ik ga jullie dus ook niet meer updaten over kleine ditjes en datjes.

Het verhaal heeft een mooi einde gekregen.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_65701261
Oh wauw, wat een mooi verhaal. Fijn dat ze er toch een punt achter heeft kunnen zetten, al moet je er rekening meehouden dat het soms toch moeilijk kan zijn. Maar ik wens jullie heel, heel, heel veel geluk samen .
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:18:33 #160
242480 _DeBron_
Omdat het kan.
pi_65712182
Goodluck dude!
Ik ben niet zo van de pakkende oneliners.
pi_65714054
mooi verhaal man maar laat deze situatie een les voor jou en vele anderen zijn.
laat het duidelijk zijn dat dit meisje je hele leven beinvloed. je werk, je persoonlijke leven, je post zelfs op fok op je hart te luchten, dat is echt wel huge hoor.

hier komen tips van mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten als jou:

- je kan geen vrienden zijn met een meisje waar je je tot aangetrokken voelt, tenzij je vrouwen hebt die veel knapper zijn dan haar.
- vrouwen hebben jongens die 'vrienden' zijn, en lovers.

heb altijd seks voordat je over problemen gaat praten.

hoe cliché dit ook klinkt en hoe weinig je ook van mijn verhaal gelooft, neem in ieder geval de overweging om dit als waarheid te beschouwen.

echt zonde dat iemand als jou dit overkomt want dit is zo makkelijk te vermijden.
echt mooi verhaal trouwens, in een film komt julia bij je, maar in real life.. sorry man
pi_65714799
Wanneer wordt het boek verfilmd?
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:52:39 #163
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_65965405
Tering, wat onmenselijk veel reacties van mensen die óf het hele verhaal niet kennen maar denken van wel, óf heel veel verstand van vrouwen denken te hebben door zogenaamd te weten dat het allemaal hardcore sletten zijn, of een combinatie van beiden..

Ik wens TS en zijn Spaanse iig veel plezier en geluk toe! En als het nu ooit uit zou gaan op een 'normale manier', paar ruzietjes ofzo, is het daarna tenminste ook een stuk makkelijker om alsnog eens afscheid te nemen.
Oh really?
pi_65969890
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 06:20 schreef Caspian het volgende:

[..]

We zullen zien of de lange afstand zal werken of niet.
Ach joh, ze komt toch vast niet een andere macho tegen die haar even volblaft en waar ze nog een miskraam van kan krijgen. Hoogst onwaarschijnlijk, toch? Ik bedoel, dat ze in het heetst van de strijd al een keer heeft gekozen voor een ander vormt natuurlijk een enorm onwrikbaar fundament voor een lange afstandsrelatie. Zekers te weten. Uiteraard. Nou en of.

TS is een naïeve, blinde en romantische idealist die al helemaal in de wolken is als hij alleen maar al even samen is met zijn schone Spaanse. Maar niet gevreesd, je reality-check komt nog wel. Is het niet door een ander, is het wel doordat jezelf zo enorm afhankelijk en slaafs richting haar opstelt. Succes ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')