Ik kan wel een paar dingen verzinnen... Wil je ze in alfabetische volgorde?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Terecht het volgende:
Samen de pijp uitgaan, kan het nog romantischer?
zeg jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen verzinnen... Wil je ze in alfabetische volgorde?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gaarne.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zien ze eruit als labiele emo's?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef IkWilbert het volgende:
kan het geen zelfmoord zijn geweest? Hoe weten ze nou wat er precies is gebeurd...
Zonde van dat grietje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zien ze eruit als labiele emo's?
[ afbeelding ]
Ik hou het op een vmbo actie
als ze nog naakt op de achterbank lagen met een vers gevuld condoom naast zich, kan ik me voorstellen dat men tot deze conclusie is gekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef IkWilbert het volgende:
kan het geen zelfmoord zijn geweest? Hoe weten ze nou wat er precies is gebeurd...
Idd! Een hele tank benzine verneuktquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef isogram het volgende:
Wat een drama moet dat zijn voor die vader, om zo'n ontdekking te doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd! Een hele tank benzine verneukt
beter zo dan alleen tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Leuk grietje.
Ach, idd wel romantisch ergens.
Cremeren, dat is pas energie verspillingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Zou bijna zeggen: verdiende loon voor die zinloze milieuvervuiler, maar het is wel erg cru voor het meiske.
Een beetje een verbrandingsmotor laten draaien omdat je het anders koud hebt, terwijl er naast je een verwarmd huis staat, is an sich al een hufterdaad vind ik.
Maar goed, ik kan dan ook niet zo goed tegen energieverspilling, dus dat valt mij dan weer op.
Is dit een persiflage op die kale uit 'the Adams family'?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef JohannesPaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Seks voor het huwelijk eh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |