Neequote:
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?quote:
Toen was mijn naam ook nog DB-blauw of nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dndiek , jij was toch altijd voor DB? Ik heb je vaak in dat topic zien posten als ik weleens kwam meediscusseren over DB. Waarom heb je nu die PSV suff in je avatar?
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sportone.nl was een prima site. Toen 't sport1 werd, tsja
.
Lurken ftwquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:40 schreef BrandX het volgende:
Joos, aangenaam! Wat was jou nick daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Grulez het volgende:
TietenToch TerroRobbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zet je geld dus toch op TerroRobbie?
Tetten kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Wat doen al die mensen hier die je normaal nooit in VBL ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
ik ga zo lunchen.. Ik eis dat ik bij terugkomst meer weet.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Breach het volgende:
Het begint met een B de username telt 6 letters en heeft al in dit topic gereageerd.
Wie, en vertel nou maar wie het is geworden.....quote:
Sorry, maar je zult toch nog even wat meer geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
ik ga zo lunchen.. Ik eis dat ik bij terugkomst meer weet.
Omdat deze topicreeks zo leuk isquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie, en vertel nou maar wie het is geworden.....
Waarom moet het nog langer geheim geworden houden?
En daar heb jij een officiele bron voor nodig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb net van een officieele bron van achter de schermen vernomen dat de moderator Borisz wordt. Deze bron is zeer goed geinformeert, en heeft mij al vaker informatie verschaft. Over de username van de moderator doe ik geen mededeling.
Ja, ik heb het nu iig confirmed van een moderator.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
En daar heb jij een officiele bron voor nodig?
Sjimz dus..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu iig confirmed van een moderator.
Ze heeft het mij min of meer verzekerd.
Ze?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
SHEquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Adothehague het volgende:
quote:
quote:Op woensdag ... schreef .... het volgende:
JAA!!!!
quote:Op woensdag ... schreef .... het volgende:
GOOOOOAAAALL
quote:
quote:
quote:
Het afvoerputje van VBLquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maak ik een medje, want ik wil zelf ook online zijn.
Oh, de nieuwe post best vaak in livescoretopics.
Ik vind het wel meevallen dat ik daar zo vaak post?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maak ik een medje, want ik wil zelf ook online zijn.
Oh, de nieuwe post best vaak in livescoretopics.
Ik welk topic schreef hij dit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef pfaf het volgende:
Ik heb wat quotes van de aanstaande mod weten op te pluizen, om het nog spannender te maken. Voor een eerste indruk, zeg maar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom doet iedereen alsof het nog niet bekend is?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef pfaf het volgende:
Ik heb wat quotes van de aanstaande mod weten op te pluizen, om het nog spannender te maken. Voor een eerste indruk, zeg maar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |