Zie je, multi-functioneel ook nog eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja, ze schieten met verarmd uranium. Ideaal!
Glow-in-the-dark-palestijnenquote:
Van een jaar of 18 natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar goed, dan niet voortplanten en gewoon zo'n klein chinees meisje halen die in China ver weg gestopt in een tehuis zit.
Die slechts 1 engelse volzin spreekt: 'You want happy ending? 5 dolla extra!'quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef yvonne het volgende:
Verkrijbaar bij IKEA: Hamas ( met van die rare tekentjes op de a)
Jup.quote:
quote:
Ik ga vanavond gewoon even grienen. Omdat het hoort.quote:
Fout, fout, foutquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Ohw PWND ik dacht pwnied
Ohw en der ding zit verkeerd om
* Het_hupt gaat naar het Keldertje voor meer picsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Ohw PWND ik dacht pwnied
Zie jij het verschil tussen een 18jarige en een 13jarige Chinese?quote:
Er is geen verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen een 18jarige en een 13jarige Chinese?
13quote:
Yvonne, er hangt iets oranje in je buitenboordbeugel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Ohw PWND ik dacht pwnied
Dat heet een wortelquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yvonne, er hangt iets oranje in je buitenboordbeugel!
Is ze zo oud?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef remlof het volgende:
42.
Is yvonne 42quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef remlof het volgende:
42.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |