Ik vond dat Frans het als presentator beter deed dan ik had verwacht en dat van Ali Bitterbal, de oude Banana Split grap en Fransie wel geestig. Het programma is natuurlijk niet zo goed meer zo goed als vroeger maar ik blijf het wel een leuk programma vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond het dus echt niet grappig.
Frans als presentator
Frans die opkomt bij die mensen en dat ze meteen weten dat het een grap is(dat werkte bij R.I. wel omdat hij voornamelijk daar van bekend was en niet als zanger o.i.d.)
Peter & Fedor hebben hun leukste tijd wel gehad (die circuslui en stem van "Fransie")
Over de zeik gaan als iemand een bushalte voor je deur zet(ik zou als 1e vragen waar de camera's hangen en dan de beste man een kopje koffie aanbieden want je wéét dat zoiets niet kan, dus in scène is gezet).
Ali B.![]()
Oubolligheid ten top, dat is dan wel aardig, maar het was echt heel slecht. Ook zou inmiddels iedereen Peter & Fedor wel moeten herkennen, al is het alleen al aan hun stemmen, dus ik was er ook niet ingetrapt als ik die taxichauffeur was.
Vanavond Wipeout
Hopen dat hij minstens net zo leuk is als de Amerikaanse, maar denk dat Dennis Wening (Weening of hoe heet 'ie) het wel leuk doet. Alles beter dan de Engelse versie, dat was drama.
Mensen hadden het over leuke voorstukjes, ik ging dus op zoek en vondquote:
Fransie vond ik toch wel het leukste van de avond.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mensen hadden het over leuke voorstukjes, ik ging dus op zoek en vond
de youtube van Patrick Kluivert, helaas deze week nog niet,
vanavond :
Corry Konings
Pieter van den Hoogenband
Voetballers van FC Den Bosch
en waarschijnlijk ook weer Fransie.
Voor de niet teruglezers,quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Remcosb het volgende:
Fransie vond ik toch wel het leukste van de avond.
' Hoe lang is u auto?'
' Weet ik niet'
' Hoe breed is u auto?'
' Weet ik niet'
' Dan mag u in het ' weet ik niet' vak gaan staan'![]()
Klinkt veelbelovend, er staat alleen niks in over Fransie maar die komt vast ook wel weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:09 schreef trifko het volgende:
Deze week weet Corry Konings niet wat ze meemaakt als blijkt dat haar huis is gekraakt na terugkomst van haar vakantie. Verder wordt Pieter van den Hoogenband, als ambassadeur van de Stichting Vrienden van de Thuiszorg, geïnterviewd in een vakantiehuisje van de stichting. Hij wordt alleen afgeleid door de vakantievierende familie in het huisje. Tot slot krijgen de voetballers van FC Den Bosch de schrik van hun leven tijdens een doktersbezoek.
Calimeroquote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef golfer het volgende:
Zitten er alleen maar Brabo's in dit programma?
FC Den Bosch, Corrie Konings, Pieter v.d. Hoogenband?
Of is dit eerder uitgezonden via Omroep Brabant?
Volgens mij had ze 't ook wel snel door.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Teeno het volgende:
Die met Corrie Konings was een beetje zwak wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |