klopt ik maak hiebiij graag dankbaar gebruik vanquote:Op zondag 8 maart 2009 12:04 schreef Sala-adin het volgende:
Ik denk gewoon dat er veel users zijn die alleen willen weten wat de sneak is en gewoon niet posten.
Jajajajajaja, nu weten we het wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 17:36 schreef soares het volgende:
ze durven gewoon niet.... chickensss!!!
Ik ben wel ere lid.... aangezien ik begonnen ben, met het eerste topic...
Zonder mij was zou je topic nog steeds dood zijn geweestquote:Op zondag 8 maart 2009 17:36 schreef soares het volgende:
ze durven gewoon niet.... chickensss!!!
Ik ben wel ere lid.... aangezien ik begonnen ben, met het eerste topic...
ik nietquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zonder mij was zou je topic nog steeds dood zijn geweest
Most probably yeah..quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zonder mij was zou je topic nog steeds dood zijn geweest
Nope, hij haalt ze van een andere forumquote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Smeich het volgende:
Hoe kom je altijd aan die info Sala-adin? Ik lees pas sinds dit topic en ben wel benieuwd. Jij werkt bij een bioscoop/filmdistributeur?
Sneakpointquote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nope, hij haalt ze van een andere forum
Das beroepsgeheimquote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Smeich het volgende:
Hoe kom je altijd aan die info Sala-adin? Ik lees pas sinds dit topic en ben wel benieuwd. Jij werkt bij een bioscoop/filmdistributeur?
Waar danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:40 schreef zapruder het volgende:
Wanneer komen er weer eens nieuwe films in de sneak? Defiance heb ik ook al maanden geleden gezien
In de internetbioscoopquote:
In de sneak krijg je films die in NEDERLAND vers zijn. Snap je dat concept niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef zapruder het volgende:
[..]
In de internetbioscoopMaar hij draaide in januari en februari al in veel Europese landen, waarom hij in Nederland zo laat uitkomt is me een raadsel. Bij een sneak preview verwacht ik toch wel iets dat verser is.
No shit, Sherlock. Wat ik probeer te zeggen is dat het anno 2009 alleen een beetje stom is om een film maanden later in Nederland uit te brengen, met name door de rol van het internet. Dat dat in bv. Duitsland gebeurt is logisch, maar hier hoeft er ook niks te worden nagesynchroniseerd. Het is maar goed dat dit topic bestaat, dat bespaart me weer wat centenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de sneak krijg je films die in NEDERLAND vers zijn. Snap je dat concept niet?
Misschien zijn er ook mensen die niet op een klein beeldschermpje films willen kijken maar het gewoon tof vinden om dat in de bios te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:46 schreef zapruder het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Wat ik probeer te zeggen is dat het anno 2009 alleen een beetje stom is om een film maanden later in Nederland uit te brengen, met name door de rol van het internet. Dat dat in bv. Duitsland gebeurt is logisch, maar hier hoeft er ook niks te worden nagesynchroniseerd. Het is maar goed dat dit topic bestaat, dat bespaart me weer wat centen
Ach ja, de bios heeft natuurlijk ook genoeg nadelen. Thuis weet je zeker dat er geen mensen door de film heen praten of voor je gaan zitten zodat je minder ziet. En zo klein zijn de meeste beeldschermen natuurlijk niet meer. Bij slechts een paar films vond ik het persoonlijk echt een meerwaarde om ze in de bioscoop te zien, zoals The Dark Knight en Cloverfield.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mensen die niet op een klein beeldschermpje films willen kijken maar het gewoon tof vinden om dat in de bios te doenAl kwamen films hier gelijk uit met de rest van de wereld, dan nog heb je zat mensen die toch niet naar de bios gaan maar hem downloaden.
Juist, en dat was je niet geluktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:46 schreef zapruder het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Wat ik probeer te zeggen
Dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef zapruder het volgende:
[..]
Ach ja, de bios heeft natuurlijk ook genoeg nadelen. Thuis weet je zeker dat er geen mensen door de film heen praten of voor je gaan zitten zodat je minder ziet. En zo klein zijn de meeste beeldschermen natuurlijk niet meer. Bij slechts een paar films vond ik het persoonlijk echt een meerwaarde om ze in de bioscoop te zien, zoals The Dark Knight en Cloverfield.
Downloaden is wel moeilijker als een film net uit is in de USA, vaak duurt het even voordat er een goede kwaliteit rip verschijnt. Maar veel plezier met Defiance iedereen, het is best wel een goede film
Het is patat!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankje![]()
Voordat we een patat-friet / windows-mac discussie krijgen
Omdat jij niet goed lasquote:
Ik ben wel benieuwd hoe ze die reacties pijlen eigenlijk. Zitten er mensen van Pathe in de zaal die op het publiek letten? Vragen ze een aantal individuele bezoekers om hun mening te geven? Dit moet eigenlijk wel om een goed beeld te krijgen. In alle jaren dat ik de sneak bezoek heb ik hier nog nooit iets van gemerkt in ieder geval.quote:Het feit blijft gewoon dat heel veel mensen niet downloaden. En de sneak is er maar voor één ding: reacties bij het publiek pijlen. Kijken hoe de film beoordeeld wordt en aan de hand daarvan gaan ze kijken hoevaak de film in hoeveel zalen draait.
Dus ongeacht het internet willen ze dat weten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:06 schreef linebear het volgende:
Sala, kreeg een mailtje dat er een speciale sneak is op maandag. Welke is dat ?
quote:Graag willen we je uitnodigen voor een exclusieve voorpremière van een film die zelfs in Amerika nog niet in première is gegaan. De film komt pas over enkele maanden in Nederland uit, maar als Pathé Unlimited Cardhouder kun jij deze film nu al bekijken. Kom maandag 16 maart a.s. om 19:00 uur naar Pathé De Munt voor deze waanzinnige voorpremière.
De titel van de film kunnen we nog niet vertellen, maar we geven je al wel een paar aanwijzingen. Het is een spectaculair, grappig en romantisch avontuur in een wereld vol misleiding.
En dan moet je zeker heeeel vroeg zijn omdat anders alles vol is?quote:
quote:
Top! Op een klein stukje na. Dat vond ik zo raar en niet passen bij de rol van daniel craig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Blijkbaar wilt niemand meer op je reageren, maar om je vraag te beantwoorden.. Ze vragen je mening in de vorm van een cijfer na de film. (Briefjes waar je in kunt scheuren) hier komen uiteindelijk gemiddelden uit wat een redelijk goed beeld geeft van de film.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef zapruder het volgende:
[..]
Omdat jij niet goed las![]()
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze die reacties pijlen eigenlijk. Zitten er mensen van Pathe in de zaal die op het publiek letten? Vragen ze een aantal individuele bezoekers om hun mening te geven? Dit moet eigenlijk wel om een goed beeld te krijgen. In alle jaren dat ik de sneak bezoek heb ik hier nog nooit iets van gemerkt in ieder geval.
Wie weet hier meer over?
Topfilms! alle 3!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Topfilms! alle 3!![]()
De 4e
De 1e: 5.9
De 2e: 5.1
De 3e: 5.6
!!
Nou moet ik zeggen, ik vond de eerste wel redelijk, de tweede te overdreven, en de derde heb ik in een wintersport-bus gezien, maar daar ben ik bij in slaap gevallen. Tuurlijk zijn de IMDb cijfers niet heel hoog, maar 't blijft een kwestie van smaak. Mijn smaak is 't in ieder geval niet.
(maar ik vind bijvoorbeeld Bad Boys (6.5) en Bad Boys II (6.2) stiekum wel heel goed)
Een 3e deel Bad Boys zou echt epic zijn! Maar dan uiteraard wel met Martin Lawrence en Will Smith in de hoofdrol en niet Jamie Foxx en Cuba Gooding Jr. ofzoiets.. dan is het gelijk gedaan voor mij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De eerste is idd vet! maar de rest is gewoon wack. Ik kijk wel uit naar 4e deel want daar speelt hele cast van 1ste deel weer in mee. Michelle Rodriguez
Hehe ja BB 1 en BB2 zijn ook dik, had toevallig laatst bij de frs de dvd gehaald van beide films in 1 box voor 10 euw. Hopen op een 3e deel en dan nog een 4e waar ze dan beide bijna met pensioen gaan ofzo
Ik heb er wel eens iets over gehoord, maar ze worden allebei ook ouder, dus op gegeven moment komt 't er ook niet zo snel meer van..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ja dooh wel met zelfde acteurs anders is het geen bad boys
Maarja Will Smith is nu 1 van de beste acteurs en Martin Lawrence doet klote B films dus of er een 3e komt, i dont think so
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |