Wat voor schadevergoeding als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef Pien85 het volgende:
Ein-de-lijk weer contact gehad met BCC. De laptop is inmiddels terug in het filiaal en opnieuw geinstalleerd. Alles is er af, heb ik gecontroleerd enzo
Schade vergoeding, excuses. Opgelost.
Ja, ben lui vandaagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat voor schadevergoeding als ik vragen mag?
Vind dat je iedere post erg veel vertelt en nu ineens beknopt: opgelost over
Hoe hebben ze het opgelost?
Mooi opgelost toch? Waar ik alleen altijd de kriebels van krijg is dat je blijkbaar eerst met allerlei dingen moet gaan dreigen voordat ze gewoon hun werk gaan doen, hoogst irritant.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, ik heb afgelopen dinsdag een boze mail gestuurd naar BCC, met daarin onder andere dat ik contact zou opnemen met de consumentenbond en het juridisch loket als ik niets zou horen voor vandaag. Geloof dat dat BCC over de streep heeft getrokken om toch maar even contact met me op te nemen.
Overigens zal ik mijn vorige post even editten, staat foutje in
Dat heb ik ook tegen die man gezegd dat ik het niet netjes vind dat ik 3 weken zit te wachten op bericht, niets of heel weinig hoor, er geen oplossing wordt gezocht, en ik pas wat hoor als ik ga dreigen... Vond hij ook niet netjes, hij kreeg het dossier vanmorgen pas op zijn bureau, de verdere gang van zaken vond hij overigens ook niet netjes en daar zou hij mensen op aan gaan spreken. Vooral ook omdat er nogal wat dingen ontbraken in het dossierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef doeka het volgende:
[..]
Mooi opgelost toch? Waar ik alleen altijd de kriebels van krijg is dat je blijkbaar eerst met allerlei dingen moet gaan dreigen voordat ze gewoon hun werk gaan doen, hoogst irritant.
Wat zal wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef wonderer het volgende:
Ja ja... dat zal wel
Nou ja, goed dat het uiteindelijk toch is opgelost (en ze verplichten je met die giftcard wel weer om DAAR iets te kopen).
Dat ie er mensen op gaat aanspreken en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zal wel?
En ach, dat ik daar iets moet kopen kan ik mee leven... weet alleen wél zeker dat ik niks koop waar je dingen in kunt opslaan
Ja ach.. dat zijn van die dingen die allemaal buiten mij om gaan enzo, is ook niet te checken, dus daar moet ik maar vanuit gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ie er mensen op gaat aanspreken en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |