quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
Oh. Ik voorzie een hoop gelurk nav de TT.
Gaat voornamelijk om een paspoort bij dat soort dingen, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
heb nog wel een paar nummers in mijn servische telefoon zitten, per opbod te koopleeftijd van 23 tot 35, en voor zover ik weer allemaal nog beschikbaar. En voor de dames, ik heb eventueel ook nog wel wat servische mannen in de aanbieding, maar of je dat echt wilt... Dat weet ik niet, in tegenstelling tot hun vrouwen zijn de meeste servische mannen nu niet echt bedeeld met knappe genen namelijk
niet die uit mijn telefoon hoor, dat zijn voornamelijk girl next doors ala Ana Ivanovic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om een paspoort bij dat soort dingen, als ik het goed heb.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
heb nog wel een paar nummers in mijn servische telefoon zitten, per opbod te koopleeftijd van 23 tot 35, en voor zover ik weer allemaal nog beschikbaar. En voor de dames, ik heb eventueel ook nog wel wat servische mannen in de aanbieding, maar of je dat echt wilt... Dat weet ik niet, in tegenstelling tot hun vrouwen zijn de meeste servische mannen nu niet echt bedeeld met knappe genen namelijk
Doe eens een plaatje, kwaak?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet die uit mijn telefoon hoor, dat zijn voornamelijk girl next doors ala Ana Ivanovic.
Ik vind oostblok-mannen eng.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
Niks voor jou kluts een echt russische man?
die kunnen geen mc donalds menu bestellen in de nacht?quote:
Scherp, Ado.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die kunnen geen mc donalds menu bestellen in de nacht?
scherp met een zacht randjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scherp, Ado.
Nee, gewoon, ik weet niet, het zijn volgens mij allemaal een beetje van die mafkezen. Ik vind hun uitstraling zo engig.
daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijn..quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef dawg het volgende:
Dat is met die russische wijven vaak ook. Die uitstraling.
ook daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
Die vrouwen hebben vaak zo'n raamhoer-uiterlijk.
Oh, wacht...
Vrouwen snappen dat soort dingen nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ook daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijn
Wat voor dingen? Raamhoeren? Die hebben we in Deventer dan weer wél.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat soort dingen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |