quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
Oh. Ik voorzie een hoop gelurk nav de TT.
Gaat voornamelijk om een paspoort bij dat soort dingen, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
heb nog wel een paar nummers in mijn servische telefoon zitten, per opbod te koopleeftijd van 23 tot 35, en voor zover ik weer allemaal nog beschikbaar. En voor de dames, ik heb eventueel ook nog wel wat servische mannen in de aanbieding, maar of je dat echt wilt... Dat weet ik niet, in tegenstelling tot hun vrouwen zijn de meeste servische mannen nu niet echt bedeeld met knappe genen namelijk
niet die uit mijn telefoon hoor, dat zijn voornamelijk girl next doors ala Ana Ivanovic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om een paspoort bij dat soort dingen, als ik het goed heb.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
heb nog wel een paar nummers in mijn servische telefoon zitten, per opbod te koopleeftijd van 23 tot 35, en voor zover ik weer allemaal nog beschikbaar. En voor de dames, ik heb eventueel ook nog wel wat servische mannen in de aanbieding, maar of je dat echt wilt... Dat weet ik niet, in tegenstelling tot hun vrouwen zijn de meeste servische mannen nu niet echt bedeeld met knappe genen namelijk
Doe eens een plaatje, kwaak?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet die uit mijn telefoon hoor, dat zijn voornamelijk girl next doors ala Ana Ivanovic.
Ik vind oostblok-mannen eng.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
Niks voor jou kluts een echt russische man?
die kunnen geen mc donalds menu bestellen in de nacht?quote:
Scherp, Ado.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die kunnen geen mc donalds menu bestellen in de nacht?
scherp met een zacht randjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scherp, Ado.
Nee, gewoon, ik weet niet, het zijn volgens mij allemaal een beetje van die mafkezen. Ik vind hun uitstraling zo engig.
daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijn..quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef dawg het volgende:
Dat is met die russische wijven vaak ook. Die uitstraling.
ook daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
Die vrouwen hebben vaak zo'n raamhoer-uiterlijk.
Oh, wacht...
Vrouwen snappen dat soort dingen nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ook daar hoeven ze niet perse Russisch voor te zijn
Wat voor dingen? Raamhoeren? Die hebben we in Deventer dan weer wél.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen snappen dat soort dingen niet
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:46 schreef xFriendx het volgende:
Doe mij toch maar een Hollands kostje.
voorbij de brug, linksquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor dingen? Raamhoeren? Die hebben we in Deventer dan weer wél.
ik ben Hollandsquote:
En met jou zijn er denk ik zeker zo'n 14 miljoen anderen in dit land.quote:
pfff... de ontoegankelijkheid van jou af en toe...quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En met jou zijn er denk ik zeker zo'n 14 miljoen anderen in dit land.
Ik ben soms echt godsonmogelijk, ik weet het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
pfff... de ontoegankelijkheid van jou af en toe...
quote:
soms?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben soms echt godsonmogelijk, ik weet het.
Doe eens liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben soms echt godsonmogelijk, ik weet het.
quote:
Soms ben ik best lief.quote:
als je... uuh... slaapt?quote:
Dit is niet echt een van mijn beste momenten nee.quote:
en met dit bedoel je dan dit decennium?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is niet echt een van mijn beste momenten nee.
Hoe komt het? Gister was je ook al chago.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is niet echt een van mijn beste momenten nee.
Dan bijvoorbeeld.quote:
is niet hatelijk, maar feitelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan bijvoorbeeld.
Doe eens niet zo hatelijk.
Gister was ik ook chaggerijnig, nu ben ik gewoon stoned en irritant.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe komt het? Gister was je ook al chago.
watquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen moet ik zeggen
Aha, okquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gister was ik ook chaggerijnig, nu ben ik gewoon stoned en irritant.
Wat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen moet ik zeggen
dat vroeg ik alquote:
okquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef dawg het volgende:
Misschien moeten jullie eens ophouden met spelletjes spelen en daar het hele topic in te betrekken, want ik vind het echt fucking vermoeiend worden.
Amen to that.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef dawg het volgende:
Misschien moeten jullie eens ophouden met spelletjes spelen en daar het hele topic in te betrekken, want ik vind het echt fucking vermoeiend worden.
Nogmaals, ik ben die spelletjes beu. Laat mij er alsjeblieft buiten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
het is trouwens wel laat dawg, misschien dat dat ook enige vermoeiendheid met zich mee kan brengen
Af en toe valt het nog wel mee. Paar dagen terug nog een paar aardige discussies gehad hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:06 schreef Kluts het volgende:
De gezelligheid is hier ver te zoeken lately. Ik heb er ook niet zoveel zin meer in.
je mag je goed bedoelde adviezen houden. denk je werkelijk dat het me daarom gaat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:15 schreef XtremeNL het volgende:
Zo, film kijken was leuk, al heb ik de tweede helft van de film niet gezien
Date morgen heb ik best wel zin in..
Ik zal ado trouwens een goed advies PM'en, misschien dat ie dan geen fok! sc nodig heeft
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:30 schreef XtremeNL het volgende:
Nog een Pm erachteraan, kunnen we nu waar vredig SC'en hier zonder ontbijt?
Of iemand moet nog een gebakken eitje hebben liggen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer!
Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaarWel even een grande note: het is geen Slowchat.
De OP: FokWiki/Singles
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag, nieuwe discussie punt waar we denk ik wel goed over kunnen discusseren
zijn er iets meerdere maar de hoofdvraag:
Gaat jou relatie voor jouw vriendenkring???
Neen.
Subvraagjes:
Moet jouw partner het eens zijn met jouw vrienden?
Neen.
Hoever ga je de vriendschap veranderen om je relatie goed te laten verlopen?
Niet.
Wat als jouw vrienden jou waarschuwen voor de partner, dat het niet je type is?
Dan hebben ze gelijk
Hoever ga jij zelf veranderen om het je partner aan genaam te maken?
Niet.
Of te wel:
Gaat jou relatie voor de vriendschap ?
Nee dus.
Ik heb er ook even mijn punt ingezet als editquote:
Ik zal hier later vandaag op terugkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag, nieuwe discussie punt waar we denk ik wel goed over kunnen discusseren
Subvraagjes:
Moet jouw partner het eens zijn met jouw vrienden?
Hoever ga je de vriendschap veranderen om je relatie goed te laten verlopen?
Wat als jouw vrienden jou waarschuwen voor de partner, dat het niet je type is?
Hoever ga jij zelf veranderen om het je partner aan genaam te maken?
Of te wel:
En om gelijk te beginnen:
Voor mij zijn mijn vrienden heel veel waard. Meer dan een vaste relatie. Vanuit mijn partner verwacht ik dan ook niet dat ze mijn vrienden gaat afkraken ofzo. Dat zal ik ook niet met haar vrienden doen namelijk. Ze hoeft ook weer niet volledig goed met vrienden om te kunnen gaan maar ze wel accepteren dat het vrienden van mij zijn.
Daarnaast zal ik in een relatie altijd mezelf blijven. Dat probeer ik tenminste en gelukkig letten mijn vrienden daar ook op. Vaak zat als er een bijna relatie was en ik veranderde te veel gaven ze me even een trap onder de kont om het zo maar te zeggenen daar let ik dan ook weer op zodat ik mezelf kan zijn.
Als mijn vrienden me waarschuwen zullen ze wel een goede reden hebben hiervoor. En ik zal het ook zeker in overweging nemen. Mocht het zijn dat ze zeggen dat ze vreemd gaat ofzo zal ik ook altijd met haar praten.
Zoals je dus kunt zien zal ik me niet echt veel veranderen. Ze moeten me nemen zoals ik ben![]()
Willen ze me veranderen kunnen ze beter iemand zoeken die ze niet te veel hoeven te veranderen.
En terug komend op de hoofdvraag:
Nope, relatie gaat niet voor de vriendschap met mijn bestaande vrienden
Dat is alvast fijn om te weten voor je toekomstige vriendin. Zij komt thuis van haar werk. Heeft daar ontzettende ruzie gehad met haar manager. Haar baan staat op de tocht. Onderweg naar huis heeft ze een telefoontje gehad van haar vader. De uitslag van het ziekenhuisonderzoek is binnen; kanker, niet meer te genezen. Ze heeft duidelijk behoefte aan troost en aandacht. Maar helaas, jij gaat naar de kroeg, je vrienden gaan immers voor de relatie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Nope, relatie gaat niet voor de vriendschap met mijn bestaande vrienden
Toen sliep ik netquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:47 schreef Elegy het volgende:
Ik was al om kwart over drie wakker
Maar resumerend: Nee, vrienden gaan voor. Net zoals jij dat vindt hoeft een eventuele significant other niet met al mijn vrienden helemaal het uitstekend te kunnen vinden maar als ze over hen gaat zeuren is het exit. Ik heb vijf échte vrienden (als in: die kan je midden in de nacht wakker maken) en die zijn voor mij toch echt vele malen belangrijker dan één of ander split-creature.
Wat ook wel helpt is dat we dezelfde (voor buitenstaanders over het algemeen onnavolgbare) humor delen, alsmede veel interesses (in muziek, films etc.) Dus we lijken wel redelijk op elkaar. Tot nu toe zijn eventuele vriendinnetjes helemaal geen probleem trouwens, we kunnen het allemaal goed met elkaar vinden. Wellicht ook omdat we allemaal een andere smaak qua vrouwen hebben. Scheelt weer
Een vriendschap is ook een relatie, een platonische weliswaar, en daar kan het dus net zo goed fout gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef Elegy het volgende:
Waarom ik vrienden boven een (hypothetische) relatie plaats is dat ik gewoon echt altijd op ze kan vertrouwen. In een relatie wéét je gewoon dat het een keertje fout gaat en als je dan geen vrienden meer hebt is het wel heel erg zuur.
Appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is alvast fijn om te weten voor je toekomstige vriendin. Zij komt thuis van haar werk. Heeft daar ontzettende ruzie gehad met haar manager. Haar baan staat op de tocht. Onderweg naar huis heeft ze een telefoontje gehad van haar vader. De uitslag van het ziekenhuisonderzoek is binnen; kanker, niet meer te genezen. Ze heeft duidelijk behoefte aan troost en aandacht. Maar helaas, jij gaat naar de kroeg, je vrienden gaan immers voor de relatie.
Dat klopt. Mensen veranderen nu eenmaal. Maar als ik zo terugkijk zijn dat mijn vrienden geweest de afgelopen 15 jaar, zonder er krampachtig aan vast te houden. Sterker nog, ik ben vrij solitair maar dat heeft geen afbreuk gedaan. Vriendschap hoeft ook niet te betekenen dat je constant op elkaars lip zit hè? Daarom vertrouw ik ze ook blindelings en gaan ze voor mij voor een eventueel meisje wat ik net heb leren kennen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendschap is ook een relatie, een platonische weliswaar, en daar kan het dus net zo goed fout gaan.
Een vriendschap is niet per sé voor het leven en een relatie ook niet. Het kan bij allebei goed gaan en dan heb je er je leven lang lol van. Het kan fout gaan en dan kun je een ander zoeken. Als ik kijk naar wie vijf jaar geleden mijn vrienden waren en wie nu mijn vrienden zijn dan zit daar zo'n 70% verschil in. Mensen verhuizen, mensen hebben andere interesses. Ik ben in die tijd verhuisd en ik heb ook andere interesses. Hoort er allemaal bij. Soms is het beter om los te laten dan krampachtig vast te houden aan iets dat ooit was.
jah vriendschap kun je indertijd op rekenen ken je al het langste en heel die dingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef Elegy het volgende:
Ik heb rare dag/nachtritmes
Waarom ik vrienden boven een (hypothetische) relatie plaats is dat ik gewoon echt altijd op ze kan vertrouwen. In een relatie wéét je gewoon dat het een keertje fout gaat en als je dan geen vrienden meer hebt is het wel heel erg zuur.
Maar misschien is dat wel een verschil tussen mannen en vrouwen. Voor "ons mannen" is vriendschap iets absoluuts. Ja, er is soms oneinigheid maar na een fikse ruzie leg je dat weer bij en dan is het klaar. Vrouwen zie ik "hun aller-aller-allerbeste hartsvriendin" nogal eens inwisselen al naar gelang hun stemming/wat er in de mode is/eventuele ruzies/relatie. Bovendien hebben vrouwen meestal de eigenschap om van kleine dingetjes enorme olifanten te maken en daar elkaar (of anderen) mee om de oren te slaan om hun gelijk te krijgen/zo zielig mogelijk gaan doen.
Ruzie tussen mannen kan worden beslecht na een knokpartij en een biertje, bij vrouwen is de breuk permanent.
Als ik je woorden letterlijk neem wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
Appels met peren vergelijken
Denk je nu echt dat ik op dat moment zal zeggen: doei ik ben naar mn vrienden?
Op dat moment niet hoor. en je haalt er iets bij wat eigenlijk niet ten sprake is geweest. maar als dat ook ee nvraag erbij was geweest dan gaat natuurlijk de vriendin voor op dat moment.
als ik ga kijken dat ik al enkele jaren vriendschap heb met dezelfde. zonder klampachtig vast te houden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriendschap is ook een relatie, een platonische weliswaar, en daar kan het dus net zo goed fout gaan.
Een vriendschap is niet per sé voor het leven en een relatie ook niet. Het kan bij allebei goed gaan en dan heb je er je leven lang lol van. Het kan fout gaan en dan kun je een ander zoeken. Als ik kijk naar wie vijf jaar geleden mijn vrienden waren en wie nu mijn vrienden zijn dan zit daar zo'n 70% verschil in. Mensen verhuizen, mensen hebben andere interesses. Ik ben in die tijd verhuisd en ik heb ook andere interesses. Hoort er allemaal bij. Soms is het beter om los te laten dan krampachtig vast te houden aan iets dat ooit was.
Oh, zeker weten. Maar in die tijden zijn er mensen geweest op wie ik altijd kon bouwen en op wie ik nog steeds kan bouwen. Mensen die misschien wat verder weg komen maar waar ik, als het er op aan komt, altijd op kan bouwen. En dat zie ik niet zo 1-2-3 veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik kijk naar wie vijf jaar geleden mijn vrienden waren en wie nu mijn vrienden zijn dan zit daar zo'n 70% verschil in.
Dat lijkt mij ook een doel van een relatie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik ga kijken dat ik al enkele jaren vriendschap heb met dezelfde. zonder klampachtig vast te houden.
En we blijven dingen samen doen enzo, geen ruzies.
Waarom vergelijken? Een mensen leven heeft genoeg tijd en ruimte om beide te hebben. Een goeie relatie en vrienden vullen beide je leven aan als het goed is en staan elkaar niet in de weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef MNR het volgende:
Mijn vrienden zijn heilig voor mij. Kan ook erg kwaad worden als iemand kwaad spreekt over 1 van mijn vrienden.
Verder vertellen mijn vrienden me niet wat te doen en laten. Ik ben heeeeeel eigenwijs en ik zou dat ook niet kunnen waarderen. Wel geven ze me subtiele hints (waar ik dan later over na ga denken). En dat is nu juist wat ik zo aan hen waardeer![]()
Vraag me nooit te kiezen tussen mijn partner of een vriend.. dat zou me echt kwetsen..
Maar als je geen geld hebt, heeft dat wel degelijk invloed op je beleving van geluk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom vergelijken? Een mensen leven heeft genoeg tijd en ruimte om beide te hebben. Een goeie relatie en vrienden vullen beide je leven aan als het goed is en staan elkaar niet in de weg.
Het is eigenlijk net zo een domme vergelijking als geld en geluk. We beginnen er elke keer over maar het heeft eigenlijk niks met elkaar te maken.
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar als je geen geld hebt, heeft dat wel degelijk invloed op je beleving van geluk.
Zelfde met vrienden en partners. Kan prima samen, totdat de een een probleem heeft met de ander. Dan zit het ineens verweven met elkaar.
Mooi gesproken Godt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
Waarom vergelijken? Een mensen leven heeft genoeg tijd en ruimte om beide te hebben. Een goeie relatie en vrienden vullen beide je leven aan als het goed is en staan elkaar niet in de weg.
Het is eigenlijk net zo een domme vergelijking als geld en geluk. We beginnen er elke keer over maar het heeft eigenlijk niks met elkaar te maken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen
Dat is er ooit wel eens ingeslopen, maar ik had het zelf gelukkig nog vrij vlot door en heb toen het een en ander verandert. Zoals weer meer tijd met vrienden door brengen.
Subvraagjes:
Moet jouw partner het eens zijn met jouw vrienden? Het zou fijn zijn als ze het wel enigzins met elkaar kunnen vinden.
Hoever ga je de vriendschap veranderen om je relatie goed te laten verlopen? Weinig, vrienden iets minder zien en het vrouwtje er bij betrekken zo nu en dan
Wat als jouw vrienden jou waarschuwen voor de partner, dat het niet je type is? Dan bedank ik ze en zeg ik ze dat ik dat zelf wel ga uitvinden.
Hoever ga jij zelf veranderen om het je partner aan genaam te maken? Zeker in het begin de minpuntjes een beetje verbergen![]()
En ik ben tegenwoordig erg gemakzuchtig geworden als single. Dat moet ik er dan weer veranderen, want het is helemaal niks![]()
Of te wel:
Nope, het is iets wat met elkaar en naast elkaar zal moeten leven. Ik zou het ook heel erg fijn vinden als dat gewoon kan. Mijn vriendin hoeft mijn vrienden niet de aardigste mensen op de aardbol te vinden, maar als ze maar normaal met hun kan omgaan ben ik happy. Ik wil namelijk gewoon dingen met iedereen kunnen doen.
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef dawg het volgende:
Maar ook niet alles hoeft overeen te komen, als er maar wederzijds respect naar elkaar toe is. Dus ook wat betreft de vriendenkeuze van de ander, daar heb je zelf niet echt iets mee te maken, eigenlijk. Je zou er toch wel op kunnen vertrouwen dat je partner je verdedigt tov vrienden. Of vrienden tov je partner. Ofzo.
Dat heb ik een ex in heel wat uitgebreidere bewoordingen uit mogen leggen toen ze me vroeg getuige te zijn voor haar bruiloft. We kunnen het prima vinden verder, nog steeds, maar de diepe vriendschap was toen ook al iets van het verleden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
Soms is het beter om los te laten dan krampachtig vast te houden aan iets dat ooit was.
Ik ben wel getuige bij mijn exquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik een ex in heel wat uitgebreidere bewoordingen uit mogen leggen toen ze me vroeg getuige te zijn voor haar bruiloft. We kunnen het prima vinden verder, nog steeds, maar de diepe vriendschap was toen ook al iets van het verleden.
Ook die les heb ik recentelijk geleerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms is het beter om los te laten dan krampachtig vast te houden aan iets dat ooit was.
Direct nadat jullie uit elkaar waren gegaan of is die vriendschap pas daarna gegroeid?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben wel getuige bij mijn ex![]()
Maar het is nu dan ook al jaren een hele goeie vriendin.
Daar heeft wel even een half jaar / jaar met verminderd contact tussen gezeten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Direct nadat jullie uit elkaar waren gegaan of is die vriendschap pas daarna gegroeid?
Als dat zo gebleven was, was ik ook probleemloos akkoord gegaan. Soms groeien mensen gewoon uit elkaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben wel getuige bij mijn ex![]()
Maar het is nu dan ook al jaren een hele goeie vriendin.
Dat klopt en dan moet je het ook 100% zeker niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat zo gebleven was, was ik ook probleemloos akkoord gegaan. Soms groeien mensen gewoon uit elkaar.
Daar kwamen we uiteindelijk ook uit, maar het was niet direkt een makkelijk gesprekquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt en dan moet je het ook 100% zeker niet doen.
Nee het is toch een 'eer' dat iemand je vraagt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kwamen we uiteindelijk ook uit, maar het was niet direkt een makkelijk gesprek.
Maar Lquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat zo gebleven was, was ik ook probleemloos akkoord gegaan. Soms groeien mensen gewoon uit elkaar.
geloof ik...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kwamen we uiteindelijk ook uit, maar het was niet direkt een makkelijk gesprek.
Ik denk dat dat wel meevalt, maar dat ik meer prioriteit legde bij het toenmalige heden en zij bij het verleden. Maar goed, dat denk (en hoop) ik, ik zou het verkeerd kunnen hebben natuurlijk. Hoe dan ook, daarom bracht ik het hier op bij de "dingen veranderen, roll with it"-discussie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee het is toch een 'eer' dat iemand je vraagt.
Ik neem aan dat ze dat ook niet in een opwelling heeft bedacht. Dus dan lijkt mij het beeld van de onderlinge relatie een beetje scheef.
Moeders uitleggen dat ze al een leven heeft om te runnen (evt. een tweede als ze ergens een pushover als partner vandaan gehaald heeft) en dat ik ga over het mijne, dank u vriendelijk. Maar ik kan dan ook vrij bot zijn als iemand meent mijn beslissingen voor me te moeten nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je ouders (moeder) het er totaal niet mee eens is.
Nou ja, ze heeft wel een punt. Iemand die ik alleen online ken is geen vriend laat staan een relatie. Het kan alleen wél een opstap zijn naar elkaar in levende lijve leren kennen en daar een vriendschap en/of relatie opbouwen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Online vrienden maken, dat is toch onmogelijk. Dat kunnen nooit vrienden worden.
Laat staan een relatie beginnen met iemand die je online hebt leren kennen.
Hoe oud is ze? Voor bepaalde mensen op een bepaalde leeftijd zonder enig begrip van hoe het internet werkt is dat idd niet te bevatten. Laat ze maar gewoon. Tienduizenden, zo niet honderdduizenden mensen hebben haar ongelijk al bewezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Toen ik de vragen had gelezen over vriendschappen en relatie, dacht ik aan iets wat mijn moeder eens zei.
Online vrienden maken, dat is toch onmogelijk. Dat kunnen nooit vrienden worden.
Jij kan dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moeders uitleggen dat ze al een leven heeft om te runnen (evt. een tweede als ze ergens een pushover als partner vandaan gehaald heeft) en dat ik ga over het mijne, dank u vriendelijk. Maar ik kan dan ook vrij bot zijn als iemand meent mijn beslissingen voor me te moeten nemen.
Proberen uit te leggen dat het een nieuwe communicatiemiddel is. Net als dat vroeger de telefoon niet werd begrepen en de transistor radioquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Toen ik de vragen had gelezen over vriendschappen en relatie, dacht ik aan iets wat mijn moeder eens zei.
online zal ik ook niet een relatie kunnen beginnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ja duh, je zal elkaar eerst moeten ontmoeten. Online kan je daar echter al wel de eerste aanzet voor geven maar het zal in het echt toch ook wel moeten klikken hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
online zal ik ook niet een relatie kunnen beginnen.
Als je elkaar ontmoet via online en daarna in het echt en het klikt zal het eventueel kunnen
Ze is 70, weet genoeg van internet. Weet hoe msn werkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Voor bepaalde mensen op een bepaalde leeftijd zonder enig begrip van hoe het internet werkt is dat idd niet te bevatten. Laat ze maar gewoon. Tienduizenden, zo niet honderdduizenden mensen hebben haar ongelijk al bewezen.
Zo denk ik ook, maar zo ziet zij het dus niet. Of kan beter zeggen zag. Ze is toch wel iets meer soepelquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, ze heeft wel een punt. Iemand die ik alleen online ken is geen vriend laat staan een relatie. Het kan alleen wél een opstap zijn naar elkaar in levende lijve leren kennen en daar een vriendschap en/of relatie opbouwen.
Ik ga het in maart mijn moederquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
ja ik ben wel trots dat zij met haar leeftijd nog iets van internet wou weten
Dat laatste kost natuurlijk tijd, maar ze moeten wel interesse hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het in maart mijn moederleren. Ik denk dat zij in 3 maanden mijn vader voorbij gaat. Die weet nu na een jaar of tien nog geen bal ervan. Elke 2 maanden is het ding gaar doordat hij overal ja op klikt op internet
Hoi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel iemand op mn MSN die ik zowat alles vertel en nooit in het eht heb gezien.
Heeft ze meerdere?quote:
Is het dan niet , "kijk nu wat je mij hebt aangedaan?" .quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel iemand op mn MSN die ik zowat alles vertel en nooit in het eht heb gezien.
Terwijl ik mijn vriendinnen en zusje bv veel minder vertel (die kunnen minder hebben)
Mijn moeder zal het worst wezen wat ik doe, de enige reden dat zij iets zal zeggen tegen mij over mn relatie (via internet of wat dan ook) is als ik dood in een greppel ergens belandt en dan is het ws iets als: kijk nou wat je de kinderen aandoet !![]()
Ik doelde op jou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft ze meerdere?Zo zie je maar lang leve online vrienden, wat moet je zonder ze als single.
ik zal eens wat meer tijd maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op jou.
Q heeft nooit echt tijd om ALLES te horen
Zoiets jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het dan niet , "kijk nu wat je mij hebt aangedaan?" .
Je onderschat de tijd die Q. heeftquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op jou.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op jou.
Mijn vader is gewoon lui. Ik moet dingen altijd doen op zijn pc terwijl hij weet wat hij moet doen of hoe hij iets moet zoeken op het net. Hij denkt: Ik doe gewoon wat ik wil want als ik het verknal kan hij het zo maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste kost natuurlijk tijd, maar ze moeten wel interesse hebben.Blijkbaar zijn vrouwen leergieriger.
Nu vraag ik natuurlijk om problemen hier he.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Terwijl ik mijn vriendinnen en zusje bv veel minder vertel (die kunnen minder hebben)
Mijn moeder zal het worst wezen wat ik doe, de enige reden dat zij iets zal zeggen tegen mij over mn relatie (via internet of wat dan ook) is als ik dood in een greppel ergens belandt en dan is het ws iets als: kijk nou wat je de kinderen aandoet !![]()
Zoals gezegd, tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je onderschat de tijd die Q. heeft.
En jij maakt die tijd tot dusver niet voor JB? Shamequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tijd heb je niet, tijd maak je.
Dat is een hele bekende.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tijd heb je niet, tijd maak je.
Dank jequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jij maakt die tijd tot dusver niet voor JB? Shame.
Ik moet mijn tijd evenredig verdelen tussen al mijn fans. En dat zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wou bijna.... uhh nee laat maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, hij neemt het voor me opquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt hij wel tijd voor je vrij???
O wat een schatje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hij neemt het voor me op
Mijn moeder, noch mijn vader hebben ooit zoiets tegen mij gezegd. Wel heeft mijn moeder ooit bepaalde eisen opgelegd. Het gevolg was dat ik haar gewoon van niets meer op de hoogte bracht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Hoeft niet hoor, je bent liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Q. het volgende:
Ik ga me wel in een hoekje zitten schamen. [ afbeelding ].
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om via MSN alles tegen iemand te zeggen. Veel makkelijker als face-to-facequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb daar niet zo'n moeite mee, het is meer dat zij niet weten wat ze moeten met wat ik zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om via MSN alles tegen iemand te zeggen. Veel makkelijker als face-to-face
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je bent lief
mooi gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh..
Q heeft dan ook een druk bestaan met zijn offline "single" zijn.
Dan spreek je toch gewoon met diegene af?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb daar niet zo'n moeite mee, het is meer dat zij niet weten wat ze moeten met wat ik zeg![]()
Met Bengel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan spreek je toch gewoon met diegene af?
Hey ik weet echt wel wat te zeggen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met Bengel?
In t echt?
Lijkt me wel leuk, alleen logistiek gezien wat onhandig, maar moeten we nog eens doen
niet vergeten je paspoort mee te nemen en je visum voor verblijf buiten Limburg aan te vragen hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey ik weet echt wel wat te zeggen hoor.
Maar wil ook wel eens richting Noorden reizen.Zo moeiliijk is dat niet, ik jump hier in de trein en stap ergens weer uit.
Whehe, Eindhoven het Noorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar wil ook wel eens richting Noorden reizen.Zo moeiliijk is dat niet, ik jump hier in de trein en stap ergens weer uit.
Dat is waar, het is wel te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jaja. Dat zit allemaal wel goed, ik zit meer met het taalprobleem. Weet je hoe onverstaanbaar het boven Limburg is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet vergeten je paspoort mee te nemen en je visum voor verblijf buiten Limburg aan te vragen he
Alles is voor mij het Noorden.quote:
Mwa, zo ver is Eindhoven echt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar, het is wel te doen
Alleen is het toch wat gemakkelijker als je om de hoek woont
Voor haar wel.quote:
Dat klopt, ik zit weleens langer in de treinquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
Mwa, zo ver is Eindhoven echt niet.Nog niet zo lang geleden heen geweest.
![]()
Ja?quote:
Te makkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb ook zóveel van NL nog niet gehad
De koffie staat klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor haar wel.
Wie weet pakken we nog weleens samen de trein verder naar het Noorden
haha, reizen is inderdaad niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoe was je toetsquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met onze singles vandaag?
Moe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom wel naast je zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Q. het volgende:
Ik ga me wel in een hoekje zitten schamen. [ afbeelding ].
Ik wil ook wel hoor, maar...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zit weleens langer in de trein
Als single zijnde, reis ik het hele land af
Nu ga ik alleen alweer een tijdje naar dezelfde plek, bevalt goed, daar niet van, maar ik heb ook zóveel van NL nog niet gehad
Je bent wel eens liever voor me.quote:
Ik heb onwijs veel last van mijn rug & verder moe. Ben om 6.00 opgestaan, 6.35 in de auto en om 7.20 was ik op de uni :/ Geen file gehad etc.quote:
Zometeen komen de antwoorden online, maar redelijk gevoel er over (waarschijnlijk weer een 5 met één fout teveel ofzo)quote:
Als een oud vod dat jaren gebruikt is om smeerpijpen van stront schuiten schoon te maken en toen door een heroine junk die daarnaast nog alcholist was opgepikt als zakdoek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
Dat klinkt best goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als een oud vod dat jaren gebruikt is om smeerpijpen van stront schuiten schoon te maken en toen door een heroine junk die daarnaast nog alcholist was opgepikt als zakdoek.
quote:
Echt ras Limburgse ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, reizen is inderdaad niet zo moeilijk.
Maar ben jij dan echt limburgs of eerst ook ergens anders gewoond?
* Crazy-M vindt van die limburgers stem meestal wel lief klinken :2
vind het alleen niet bij mannen passen
Wat voor een toets had je Auto.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb onwijs veel last van mijn rug & verder moe. Ben om 6.00 opgestaan, 6.35 in de auto en om 7.20 was ik op de uni :/ Geen file gehad etc.
[..]
Zometeen komen de antwoorden online, maar redelijk gevoel er over (waarschijnlijk weer een 5 met één fout teveel ofzo)
Voor jullie wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je bent de beste. Maar heb je ook capp, of anders gewoon thee?
Getver, de enige leuke Italiaan die ik vorig jaar (ohja, 2 jaar geleden alweerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getver, de enige leuke Italiaan die ik vorig jaar (ohja, 2 jaar geleden alweer) ben tegengekomen was de jongen die in het hotel werkte, die was echt
![]()
.
Verder alleen maar engerds gezien die met me wilden trouwen.
Ook nog een voorkeur qua lichaamsbouw, kleur ogen en haren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een leuke Brit of Australiër of Amerikaan. Wil hem wel kunnen verstaan.
Rijmt
Oh ja, een australier wil ik ook wel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een leuke Brit of Australiër of Amerikaan. Wil hem wel kunnen verstaan.
Rijmt
In jouw geval zou ik op zoek gaan naar iets als londongrooms.comquote:
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De linker is mijn italiaanse ex en de rechter zijn tweelingbroer. Erg fijn hoor
Zo simpel gaat het dan hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Zo'n altotypje uit Camdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik op zoek gaan naar iets als londongrooms.com
jah ik heb ook een zachte g. Ook deel brabants accent zonder echt bij stil te staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt ras Limburgse ja.Ookal valt mijn accentje wel mee volgens mij.
Oke een zachte g, daar ontkom ik gewoon niet aan.
maar even serieus.. Je hebt eigenlijk wel een punt te pakken! Voor de mannen zijn er legio website's om in contact te komen met scammers en potentielle partners uit het buitenland, maar voor vrouwen is er niet echt een markt. Is dat omdat vrouwen het makkelijker hebben op de dating markt of gewoon minder desperaat zijn dan mannen?quote:
Ik ben mijn zachte G kwijtquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik heb ook een zachte g. Ook deel brabants accent zonder echt bij stil te staan.
maar dus een lieve zachte limburgse stem dus ?
Meld zich als eerste lid van het raad van bestuurquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar even serieus.. Je hebt eigenlijk wel een punt te pakken! Voor de mannen zijn er legio website's om in contact te komen met scammers en potentielle partners uit het buitenland, maar voor vrouwen is er niet echt een markt. Is dat omdat vrouwen het makkelijker hebben op de dating markt of gewoon minder desperaat zijn dan mannen?
Voor mezelf durf ik zonder meer toe te geven dat ik de girl next door look uit sommige oost europese landen erg leuk en aantrekkelijk vind en ik kan me heel goed voorstellen dat er dus ook vrouwen zijn die toch een voorkeur hebben voor mannen uit een bepaalde regio. Nu moet ik er eerlijk bij vertellen dat het vinden van een betrouwbare niet hoerig geklede oost europese ook niet echt een walk in the park is, maar het is denk ik toch een stuk makkelijker om dat soort krenten uit de pap te vissen dan voor vrouwen?
* kwaakvaak denkt weer eens in nieuwe concepten voor website's
Teveel nabije Amsterdamse invloed natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben mijn zachte G kwijtEn dat vind ik echt heel jammer eigenlijk.
Ja, maar die heb ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt ras Limburgse ja.Ookal valt mijn accentje wel mee volgens mij.
Oke een zachte g, daar ontkom ik gewoon niet aan.
Ik vond het bij jou wel meevallen. Of je hebt een slecht mic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik ook
Hoef je geen Limburgse voor te zijn
Nee, klopt, dat is lachwekkendquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het bij jou wel meevallen. Of je hebt een slecht mic.![]()
Het klinkt anders niet als iemand geen zachte g heeft en dat dan wel probeert.![]()
Dat tweede. Oh, dat tweedequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het bij jou wel meevallen. Of je hebt een slecht mic.
Ik kan me ook niet voorstellen waarom iemand dat zou proberen.quote:Het klinkt anders niet als iemand geen zachte g heeft en dat dan wel probeert.![]()
Amsterdam II bedoel je zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Teveel nabije Amsterdamse invloed natuurlijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat tweede. Oh, dat tweede.
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen waarom iemand dat zou proberen.
ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat tweede. Oh, dat tweede.
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen waarom iemand dat zou proberen.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en mannen vinden die zachte G meestal wel lief
En ik houd stiekem wel van die accenten van boven de rivieren bij mannen
De mijne worden helemaal dol als iemand met een zachte G gaat fluisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neuh, niet meer sinds ze die plannen hebben van een brug vanuit Almere naar Amsterdamquote:
quote:
Dat is het ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het een afknapper.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
De jouwe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De mijne worden helemaal dol als iemand met een zachte G gaat fluisteren
Ideaal
Oja, tentamen gehaald denk ik
Goed zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag. Zo ik voel mij vandaag veel beter nadat gesprek van gisteren met mij vader. Morgen een sollicitatiegesprek.
Is het heel erg als ik zeg dat het me prettig lijkt als het warm genoeg is voor een terrasje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoenen?
O uhh teveel offtopic. Wanneer wil je een keer afspreken, kunnen we Eindhoven onveilig maken.
Heb jij er meerdere dan Auto?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ideaal
Vrouwen met een zachte G zijn wel sexy en sommige accenten ook trouwens.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ideaal
www.elegy.comquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, waar zijn die importbruiden nou?
Dat is idd allebei goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag. Zo ik voel mij vandaag veel beter nadat gesprek van gisteren met mij vader. Morgen een sollicitatiegesprek.
Ik wilde het even met jullie delen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook meestal, ik ken er nog 1 die er niet van houdt
Dankje.quote:
Mooi zo! Goed om te horen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, inderdaad. Ik heb goede hoop dat de baan krijg donderdag.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ideaal
Iemand afwijzen op stem zal ik niet snel doen.quote:
Hoi, dus het gesprek is gelukkig meegevallen. Fijn om te horen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
Daar hebben ze die lampen toch voor. En dan noemt men mij een koukleum.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat het me prettig lijkt als het warm genoeg is voor een terrasje?
Ik ben nu op een moment in mijn leven gekomen dat ik dingen wil veranderen. En daar ben ik nu mee bezig dat het niet altijd makkelijk zal zijn. Dat is logisch maar gelukkig zijn er mensen die mijn steunen. Dus ik kom er wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goeie daaadkracht-![]()
Je stapt er gelijk op af en onderneemt aktie dus dat is knap vind ik.
Das waar, in de kou terrasje kan ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hebben ze die lampen toch voor. En dan noemt men mij een koukleum.![]()
We kunnen ook ergens naar binnen gaan, of is dat ook te.
Ik bedoelde; de meeste :squote:
Ik heb bij Deltares gesolliciteerd een instituut dat onderzoek doet naar de deltawerken en dijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Iemand afwijzen op stem zal ik niet snel doen.![]()
[..]
Hoi, dus het gesprek is gelukkig meegevallen. Fijn om te horen.
Waar heb je op gesolliciteerd, alvast succes.
Uhm.... Godt, het valt me op dat je op een andere manier reageert op posts. Voorhen trad je meer op de achtergrond en nu meer op de voorgrond. Daarnaast reageer je positief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Godtje het volgende:
Goeie daaadkracht-![]()
Je stapt er gelijk op af en onderneemt aktie dus dat is knap vind ik.
Interessant! Waterwerken kunnen heel leuk zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij Deltares gesolliciteerd een instituut dat onderzoek doet naar de deltawerken en dijken.
Het is ook geen kwestie van afwijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand afwijzen op stem zal ik niet snel doen.![]()
[..]
Ik heb gewoon iets meer de tijd om langer/serieus te reageren in plaats van one-liners.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm.... Godt, het valt me op dat je op een andere manier reageert op posts. Voorhen trad je meer op de achtergrond en nu meer op de voorgrond. Daarnaast reageer je positief.
Waarom ik dit nu eigenlijk aangeef, is omdat ik me afvraag of je dit zelf ook opvalt?
Ik vind het een goeie ontwikkelingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:39 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gewoon iets meer de tijd om langer/serieus te reageren in plaats van one-liners.
Of ik neem er meer de tijd voor dat zou ook kunnen.
Man, jij hebt al een lekker wijf thuis dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook geen kwestie van afwijzen.
Het is iets onbewusts in mij en ik vind dat niet aantrekkelijk. Daaruit kan voortkomen dat ik haar dus niet leuk vindt of verliefd op haar zal worden als ze een zachte G heeft. Als de dame in kwestie van wel gevoelens voor mij zou hebben dan zouden we pas bij hat afwijzen komen.
Het is net zo dat ik niet op dikke dames val, dames met plukken shag onder de arm (al is daar nog iets aan te doen, of gewoon heel simpel dat ik alleen val op voor mij aantrekkelijke dames. Je kan er niks aan doen het gebeurd gewoon.
En er is altijd die uitzondering die de regel bevestigd
Inderdaad. Wordt ik straks ook nog collega van mijn vader die werkt namelijk bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Interessant! Waterwerken kunnen heel leuk zijnHeb er in mijn jeugd veel mee te maken gehad.
Daarom heb ik ook lekker makkelijk lullen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, jij hebt al een lekker wijf thuis dus
Dus jij bent hier illigaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook lekker makkelijk lullen.
Een beetje zn eigen lekkere wijf voor zichzelf houden. Wat een egoist is het ook!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Man, jij hebt al een lekker wijf thuis dus
Inderdaad, echte vrienden delen toch alles.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje zn eigen lekkere wijf voor zichzelf houden. Wat een egoist is het ook!.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geef goeie adviezen.
Staat nergens dat je single moet zijn om te posten.
Tof! Mijn vader was ingenieur voor Ballast Nedam Dredging. Uitbaggeren van havens, duinen opspuiten, bouwzand opspuiten. Half Almere is gebouwd op zand van mijn vaderquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Wordt ik straks ook nog collega van mijn vader die werkt namelijk bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat.
En zo gauw dat ergens staat sturen we Burdie om het kliekje op te laten heffenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:
Ik heb geen echte vrienden op FOK!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, echte vrienden delen toch alles.
Zoek jij ff een lekkerding dan, dan word ik je echte vriend en zal ik haar batsen omdat we alles delen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, echte vrienden delen toch alles.
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen echte vrienden op FOK!![]()
Al staat Q wel in mijn hyves vriendenlijst.
Met dat soort dingen zal ik daar inderdaad te maken krijgen. En de andere helft danquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Mijn vader was ingenieur voor Ballast Nedam Dredging. Uitbaggeren van havens, duinen opspuiten, bouwzand opspuiten. Half Almere is gebouwd op zand van mijn vader
Adviezen zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geef goeie adviezen.
Zou ik toch eerst een vriendin moeten vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zoek jij ff een lekkerding dan, dan word ik je echte vriend en zal ik haar batsen omdat we alles delen.
Vriendje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen echte vrienden op FOK!![]()
Al staat Q wel in mijn hyves vriendenlijst.
Ik heb Rip ook in het echt gezien. Heel vaak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
Maar ik heb je dan ook in het echt gezien.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef Den_Haag het volgende:Gaat weer hard.
Eerste jaar studie officieel afgerond
Eind vorig jaar nog. En toen zei ik nog aardige dingen ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Rip ook in het echt gezien. Heel vaak.!
Dat vinden is niet zo moeilijk, tenminste zolang het niet helemaal de juiste hoeft te zijn, dus dat is het probleem nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik toch eerst een vriendin moeten vinden.En mag ik jouw vriendin dan ook batsen.
Ik wil geen hyves meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe daar eens wat aan.![]()
En dat je ex een eikel is was wel bekend.
Wat een gedoe. Komt dit vaak voor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vanmorgen ex een SMS gestuurd of ie de kindjes vandaag op ging halen of niet.
Geen reaktie (hij had gezegd dat t voor hem onmogelijk was nog langer op wo de dames van school op te pikken)
Dus tante gebeld, maar die was ziek, moeder van een kindje uit A's klas gebeld of ze op wilde letten en hen evt mee naar huis kon nemen, was gelukkig geen probleem.
School ook nog gebeld om te waarschuwen, aangezien ze de kinderen niet zomaar meegeven aan iedereen(wat heel prettig is
)
Maar hij was er gelukkig gewoon. Wel weer even 10 minuten van mn dag verspild
Het was een mooie ervaring. Je waarnemingen waren dan uiteraard ook helemaal correct.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog. En toen zei ik nog aardige dingen ook
Oh, wacht dus gewoon fb zoeken zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat vinden is niet zo moeilijk, tenminste zolang het niet helemaal de juiste hoeft te zijn, dus dat is het probleem niet![]()
Enne ja hoor mijne mag je dan ook batsen, we zijn dan tenslotte echte vrienden en eerlijk zullen we alles samen delen![]()
Alleen heb ik voorlopig geen vriendin
Hehe, waarom denk je dat Almere zo'n k*t reputatie heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat soort dingen zal ik daar inderdaad te maken krijgen. En de andere helft dan
Exen pffffffffquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vanmorgen ex een SMS gestuurd of ie de kindjes vandaag op ging halen of niet.
Geen reaktie (hij had gezegd dat t voor hem onmogelijk was nog langer op wo de dames van school op te pikken)
Dus tante gebeld, maar die was ziek, moeder van een kindje uit A's klas gebeld of ze op wilde letten en hen evt mee naar huis kon nemen, was gelukkig geen probleem.
School ook nog gebeld om te waarschuwen, aangezien ze de kinderen niet zomaar meegeven aan iedereen(wat heel prettig is
)
Maar hij was er gelukkig gewoon. Wel weer even 10 minuten van mn dag verspild
Dames met wie je wilde gaan daten, maar het er nooit van gekomen is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Q. het volgende:
Ik heb gewoon 8 mensen op mn Hyves staan die ik nog nooit heb ontmoet.!
Nee, die heb ik inmiddels weer verwijderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Dames met wie je wilde gaan daten, maar het er nooit van gekomen is?
Ach, er is altijd ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Komt dit vaak voor?
ik wel meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
We kunnen het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil geen hyves meer
Deed er nooit wat mee
En dat was ook ontopic, klagen over exenstaat in de OP
De reputatie van Almere komt toch door dat tuig dat er woont. Ali B. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, waarom denk je dat Almere zo'n k*t reputatie heeft?
Wat een lul. En dan dat gedoe nog met je kinderen. Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem. Een kind en een ex die lastig is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, er is altijd iets
Zijn vanaf maart uit elkaar, tot augustus viel hij me elke dag lastig, vanaf augustus negeert hij me vrijwel helemaal en verzint hij ongeveer maandelijks/ 3wekelijks iets om me mee te pesten.
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil geen hyves meer
Deed er nooit wat mee
Ok, ik zal nu de grootste schande ondergaan. Ik ken hem van vroeger, voor hij wat wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De reputatie van Almere komt toch door dat tuig dat er woont. Ali B. Bijvoorbeeld.
Of heeft ze jou verwijderd van haar buddy list?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef Q. het volgende:
Ontopic: mijn ex heeft pas haar Hyves-profiel verwijderd.
Stiekum blowen. Dat hebben toch zo veel mensen in hun jeugd gedaan. Ach zo bijzonder is Ali B. nu ook weer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik zal nu de grootste schande ondergaan. Ik ken hem van vroeger, voor hij wat wasStiekem jointjes roken om de hoek in het steegje. Hij woonde bij mij in de wijk
Ali Bouali
Nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet. Bedoelde dat je niet naar Mr of Ms Perfect op zoek moest gaan. Want dan blijf je lang zoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, wacht dus gewoon fb zoeken zeg dat dan meteen.
Nee, Almere is nog steeds groter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, ik zal nu de grootste schande ondergaan.
Die weten van niets nog.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Exen pffffffff
gelukkig dat ie wel gekomen is alleen triest dat hij niet even laat weten hoe en wat
ook zo lekker duidelijk voor de kids he
Nee, hele profiel is gewoon weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Of heeft ze jou verwijderd van haar buddy list?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:07 schreef Duimelot het volgende:
goedemiddag
wat is het weer koud brrrrrrrr ben blij dat t werk eropzit en ik nu lekker hier me kan opwarmen met een bakje thee en mn pc
Wat is normaal eigenlijk? Want die vraag heb ik tot op heden nog niet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet. Bedoelde dat je niet naar Mr of Ms Perfect op zoek moest gaan. Want dan blijf je lang zoeken.
Maar je mag er anders ook wel 1 voor mij zoeken, want het is wel zo eerlijk als we allebei wat te delen hebben natuurlijk
En als je iemand vind vraag dan wel van te voren of ze normaal zijn, want daar heb ik nogal ongeluk mee.
Wat versta jij onder normaal?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik eigenlijk ook niet. Bedoelde dat je niet naar Mr of Ms Perfect op zoek moest gaan. Want dan blijf je lang zoeken.
Maar je mag er anders ook wel 1 voor mij zoeken, want het is wel zo eerlijk als we allebei wat te delen hebben natuurlijk
En als je iemand vind vraag dan wel van te voren of ze normaal zijn, want daar heb ik nogal ongeluk mee.
Ik denk het niet. Want ze is nog bont en blauw van gisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nog sleeen vandaag? Er is weer nieuwe sneeuw
Goede vraag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal?
Neuh, klopt. Maar ik had toch liever niet met hem rondgehangen denk ik nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekum blowen. Dat hebben toch zo veel mensen in hun jeugd gedaan. Ach zo bijzonder is Ali B. nu ook weer niet.
Het is dat je normaal een toffe gast bent als het niet over almere gaat want anders had ik me toch de schurft aan je gehadquote:
Ja, jij stelde hem ookquote:
Geen idee of jij normaal bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij stelde hem ook
Ik denk dat ik in de meeste boekjes niet onder die categorie val
Hoi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik maar 1 keerquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Rip ook in het echt gezien. Heel vaak.!
Misschien heeft ze je geblokkeerd? (ik heb nooit getest hoe dat dan werkt).quote:
Ik zit ook niet meer bij je om de hoek, valt het op?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Belsezar het volgende:
Het is dat je normaal een toffe gast bent als het niet over almere gaat want anders had ik me toch de schurft aan je gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |