Acht wat cute!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Ow, zoe-oetttt!
Even een foto van melkmuiltjes. Gewoon, omdat het zo zoet is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. ze zijn pas 2 weken oud, dan zijn de pootjes nog vrij dun.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Wat me opvalt zijn die vreselijk dunne pootjes? Zijn ze nu te mager of, zit er iets van een Siamees in?
Ze vertelde volgens mij dat een jongen ze bij haar had gebracht in de doos, die ze gevonden had langs de weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
Meteen ervan uitgaan dat het een man was
Die rooie heet Azraelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Wat een kittige dingen worden ze al!![]()
Heb je tussen het melk warm maken, voeden en kontjes afvegen al tijd gehad om na te denken over namen?
Ja maar ik ben een kittenkenster enne die van mij hadden nooit zulke dunne pootjes hoor..dus flink voeren die arme stakkers!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
1. ze zijn pas 2 weken oud, dan zijn de pootjes nog vrij dun.
2. er zit bijna geen haar op, dan valt het al gelijk meer op
3. ze zijn idd ook wat te mager, ze zullen wel 1 dag of wat niet tot nauwelijks gegeten hebben voor ze hier kwamen.
Ja dat klinkt als een heuse kennerquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat klinkt als een heuse kenner
Poeke en Cat22 hebben me al zoveel advies gegeven, ik ben meer dan verzadigd, waarvoor dank ladies!
Was vast een grapje. Moet je maar eens in OUD lezen, al die mamma's met slagroomtieten.quote:
Allemaal geleerd door de uitgebreide handleiding van Poekequote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat heerlijk dat ze het zo goed doen! En je voedt ze ook perfect: zelf het flesje (of je vingers, auw!) laten pakken en hen vooral niet op de rug leggen zoals een mensenbaby. Poesjes drinken bij de mamma immers ook op de buik.![]()
Bolle kitten buikjes
Als echte poezenmamma moet je dat eigenlijk oplikken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Allemaal geleerd door de uitgebreide handleiding van Poeke
Ik was compleet clueless, nu weet ik zo'n beetje alles wat er te weten valt
Ze zijn ook al minstens 30 gram per stuk aangekomen in de afgelopen 3 dagen
Enige nadeel is dat ze de hele bench er onder poepen, daar hebben ze dan ineens geen hulp meer bij nodigdus ik blijf schoonmaken
Alle credits naar Stichting RedCat natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als echte poezenmamma moet je dat eigenlijk oplikken.![]()
Dat was wel grappig toen mijn kits een week of 4 waren. Dan zijn ze mobieler, poepen ze meer en kan mamma het dus allemaal niet meer bijhouden. Maar ze zijn met 4 weken vaak nog net te jong voor de kattebak. Dus dat was een weekje regelmatig handdoeken verschonen.![]()
Maar![]()
voor zelfstandige poepjes! Goed hoor!
Let wel op plotselinge kleurveranderingen en zo. Ach.,.. staat vast allemaal in Poekes handleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |