Het is wel jammer, maar ik wist natuurlijk van tevoren ook al dat ik ze niet allemaal ging houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef FokPorum het volgende:
Is het niet erg om afstand van die twee andere te doen als ze wat ouder worden?
Ik heb trouwens het idee dat dat ene donkere kitten op de foto+s van vorige pagina´s steeds buiten de boot valt, wat betreft het opzoeken van een ´knuffelobject´
Nu moeten ze alleen nog allemaal van het vlees gaan eten, zodat ik eindelijk kan stoppen met de flesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
AWWWWWW!!!!!!![]()
![]()
Ik denk dat ik je nu officiëel kan feliciteren, je hebt ze er doorheen gesleept!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nachtelijke voedingen zullen nu ook wel tot het verleden behoren, schat ik? Hopelijk wel, want ziek zijn en om de paar uur opstaan = niet leuk. Beterschap!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Ole het volgende:
Die rooie is echt van de melkboer, ik weet het zeker
Ik sta er 's nachts voor op, dus zo voelt het wel jaquote:
Ow.....quote:Op zondag 18 januari 2009 00:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het gaat niet goed met em, hij is heel lusteloos
quote:Diarree
- De omschakeling op vaste voeding kan diarree veroorzaken.Voert u dan de vleesvoeding niet te snel op. Zijn de kittens al 5 weken oud, geef dan voorlopig geen melk meer. Geef de kitten licht verteerbaar voedsel. Kip, vis, bouillon, rijst, rijstewater en beschuit zijn lichtverteerbaar. Meng bv. wat fijngemalen kip, rijst, rijstewater en beschuit door elkaar. Kittens vinden dit erg smakelijk.
Rijstebloem is stoppend, bambix is laxerend. Dus voor kittens die nog aan het flesje zitten, kan evt. rijstebloem door de verdunde melk gemengd worden.
Als het alleen diarree was zou ik me geen zorgen maken, dat is niet zo gek op deze leeftijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:39 schreef Greys het volgende:
Had Azrael ook al van het vaste voer gegeten dat je weet?
Want ik vond dat kittens vaak diarree kunnen krijgen bij de overgang op vast voedsel:
[..]
Goed zo!quote:Op zondag 18 januari 2009 04:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net (23:00) bij de DA geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |