Ik vind het 's nachts opstaan best wel heavy hoor, ik slaap heel vast en moet mezelf echt uit bed slepenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Cat22 het volgende:
ElisaB, jouw foto's... wat doe je me aan!?!?! Ik wil Redkittens! Nu! (al zou Siets mij wat aandoen als ik daar weer mee begin)
Ik bleef gewoon wakkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik vind het 's nachts opstaan best wel heavy hoor, ik slaap heel vast en moet mezelf echt uit bed slepen
Maar als dan die smoeltjes om het flesje hangen..![]()
![]()
Nee, ik sliep van 's morgens 8:00 tot een uurtje of 13:00 's middagsquote:
Ik heb een oppaskindje dus dat kan ik niet doen helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik sliep van 's morgens 8:00 tot een uurtje of 13:00 's middags
Maar wel hartstikke goed dat je ze zo goed verzorgd! Zeker respect dat je zoveel moeite voor ze doet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb een oppaskindje dus dat kan ik niet doen helaas
Ga om 10/11 uur slapen, 2 uur eruit en 6 uur. Dan staat mn vriend ook op dus dan is het wel ok.
Maar ik ben wel de hele dag een beetje brak, alsof ik een nacht ben wezen stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be water my friend
Mission accomplished!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nog meer foto's om het ooh en aah gehalte op pijl te houden
Als ik even niet kijk, klimt deze dondersteen gewoon uit de bench (trouw gevolgd door zn broertje)Gelukkig zit normaal het "deksel" er op
[ afbeelding ]
"Meeeeeeeeeeh hongerrrrrrrrrrr!!!"
[ afbeelding ]
Rondjes achter elkaar aan lopen is goed tijdverdrijf als je wacht tot de melk warm is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef SHE het volgende:
Omg, BABS..je bent een lieverd. Laf joe.
Wat een zegen voor die poesies dat die jongen ze bij jou heeft gedropt en wat zijn ze aan het groeien!
*pinkt traantje weg*
fantastisch.
Had ik al gezegd dat ik je laf?
Meteen ervan uitgaan dat het een man wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef SHE het volgende:
Omg, BABS..je bent een lieverd. Laf joe.
Wat een zegen voor die poesies dat die jongen ze bij jou heeft gedropt en wat zijn ze aan het groeien!
*pinkt traantje weg*
fantastisch.
Had ik al gezegd dat ik je laf?
Het was ook een man, mn vriend heeft ze gebrachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
Meteen ervan uitgaan dat het een man was
Tja, tegen die redenering kan ik niet opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het was ook een man, mn vriend heeft ze gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |