Het lijkt er op na weinig overleg dat lief er ook wel 2 wil houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ga je straks trouwens met ze doen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zat ik de eerste avond nog met tranen in mn ogen omdat ze niks wilden eten... zonet zat ik met een grote glimlach
Ze dronken net voor het eerst allevier uit het flesjelekker gulzig met draaiende pootjes op mn hand
Allemaal lekker volle ronde buikies en nu gaan ze met zn vieren de eland doodknuffelen
Ik zal het mn vriend effe vragen vanmiddagquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil foto's van drinkende katjes.Filmpje mag ook.
Ik heb wel een goed flesje gekregen van de DA en ze zuigen helemaal zelf. Dus knijpen is sowieso niet nodig danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Knap van je hoor. Wat ik je nog als tip mee kan geven is. Al zijn die van jouw wat ouder als onze Amber die we vanaf het begin met de hand gevoed hebben. Is om niet te hard in het flesje te knijpen .1 druppel melk die verkeerd valt kan al voor longontsteking zorgen. Daar is onze Amber na bijna 14dagen aan overleden.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed flesje gekregen van de DA en ze zuigen helemaal zelf. Dus knijpen is sowieso niet nodig dan
Nog 2 foto's dan
De grijs-gestreepte zit lekker op mn vinger te kauwen steeds. Kan het zijn omdat ie last heeft van tandjes die doorkomen? Ik voel al wel de hoektandjes doorkomen.
[ afbeelding ]
Het hele stel:
[ afbeelding ]
Zijn allemaal tijgertjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
verse foto's!
![]()
Het is net als met baby's, als de tandjes doorkomen moet er geknaagd worden. Mijn kittens knaagden de papieren zijkant van hun doos helemaal aan gort.
Wat ik nog wilde vragen: zijn die donkere allemaal tijgertjes of zit er ook eenschildpadje
bij? Ik meende namelijk wat rood te zien op één van de foto's.
En waar blijven die drinkfoto's?![]()
Oh, en slapen ze altijd in die witte handdoek constructie? Misschien moet je dat wat kleiner maken, is wat knusser voor ze.![]()
Vergeet honden niet. Onze Anoek was een heel lieve adoptiemamapoes toen ik een klein katje hier had dat ik met de fles moest voeden. Je kunt knoeien met vochtige watjes tot je een ons weegt maar niks is zo effectief om de darmen op gang te brengen als een natte kledderige mamatong.quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asiel
We hebben een bungalowtje op een park hier en honden zijn niet echt gewenst. Bovendien heerst er Parvo tijdens het regenseizoen en mogen er geen honden uit het asiel mee genomen worden momenteel. Dus dat blijft gewoon knoeien met watjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vergeet honden niet. Onze Anoek was een heel lieve adoptiemamapoes toen ik een klein katje hier had dat ik met de fles moest voeden. Je kunt knoeien met vochtige watjes tot je een ons weegt maar niks is zo effectief om de darmen op gang te brengen als een natte kledderige mamatong.
Succes met de kleintjes.
Jammer. Een van de buren heeft dus ook niet stiekem toch een hond die als kontenlikker kan fungeren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
We hebben een bungalowtje op een park hier en honden zijn niet echt gewenst. Bovendien heerst er Parvo tijdens het regenseizoen en mogen er geen honden uit het asiel mee genomen worden momenteel. Dus dat blijft gewoon knoeien met watjes
De buren wonen op hetzelfde park, dus neequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer. Een van de buren heeft dus ook niet stiekem toch een hond die als kontenlikker kan fungeren?
Té erg hèquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
En ElisaB wat doe je me aan!![]()
Die foto's
Owwwww..... Smeltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nieuwe plaatjes, bij het drinken hadden we erg weinig licht, vandaar de korrelige foto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*valt om*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nieuwe plaatjes, bij het drinken hadden we erg weinig licht, vandaar de korrelige foto![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |