abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64808864
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ga je straks trouwens met ze doen?
Het lijkt er op na weinig overleg dat lief er ook wel 2 wil houden
De andere 2 hebben al een tehuis, een bij de jongen die ze vond (maar die woont nu nog op de kazerne, dus ik hou die tot 20 feb.) en de huisbazin wil er ook graag een. Dus wel super dat ze ook gelijk al een thuis hebben waar ze heen kunnen
Ik hou ze sowieso nog een hele tijd hier, liefst tot ze netjes 8 weken zijn
Whatever you're about to discover we off that.
pi_64810160
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zat ik de eerste avond nog met tranen in mn ogen omdat ze niks wilden eten... zonet zat ik met een grote glimlach
Ze dronken net voor het eerst allevier uit het flesje lekker gulzig met draaiende pootjes op mn hand
Allemaal lekker volle ronde buikies en nu gaan ze met zn vieren de eland doodknuffelen
Ik weet hoe je je voelt! Zo'n fijn gevoel als je inspanningen beloond worden. Er is niks fijner als tevreden kleine diertjes. Maar blijf toch in gedachten houden dat ze best nog klein zijn. Het kan natuurlijk gewoon goed blijven gaan, maar soms krijgen ze opeens een terugval, ze zijn nog zo klein en kwetsbaar....

En wat goed dat ze allemaal al een huis hebben.

En ik wil foto's van drinkende katjes. Filmpje mag ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64810571
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Cat22 het volgende:

En ik wil foto's van drinkende katjes. Filmpje mag ook.
Ik zal het mn vriend effe vragen vanmiddag
Doe het nu steeds alleen, dus gaat een beetje lastig, ze zijn erg snel dus als ik er een loslaat is ie gelijk foetsie
pi_64812287
Knap van je hoor. Wat ik je nog als tip mee kan geven is. Al zijn die van jouw wat ouder als onze Amber die we vanaf het begin met de hand gevoed hebben. Is om niet te hard in het flesje te knijpen .1 druppel melk die verkeerd valt kan al voor longontsteking zorgen. Daar is onze Amber na bijna 14dagen aan overleden.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:09:16 #55
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_64812316
Goed bezig TS

Wie kan nou zoiets liefs en hulpeloos zomaar achterlaten
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:11:21 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64812411
Ik heb geen tips, maar wil wel meer foto's zien !
KuikenGuppy
pi_64813346
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Knap van je hoor. Wat ik je nog als tip mee kan geven is. Al zijn die van jouw wat ouder als onze Amber die we vanaf het begin met de hand gevoed hebben. Is om niet te hard in het flesje te knijpen .1 druppel melk die verkeerd valt kan al voor longontsteking zorgen. Daar is onze Amber na bijna 14dagen aan overleden.
Ik heb wel een goed flesje gekregen van de DA en ze zuigen helemaal zelf. Dus knijpen is sowieso niet nodig dan

Nog 2 foto's dan
De grijs-gestreepte zit lekker op mn vinger te kauwen steeds. Kan het zijn omdat ie last heeft van tandjes die doorkomen? Ik voel al wel de hoektandjes doorkomen.

Het hele stel:
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:43:11 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64813898
*smelt* .
Geef hier!!! Geef, geef!
KuikenGuppy
pi_64814347
heb je geen grotere knuffel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64819293
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik heb wel een goed flesje gekregen van de DA en ze zuigen helemaal zelf. Dus knijpen is sowieso niet nodig dan

Nog 2 foto's dan
De grijs-gestreepte zit lekker op mn vinger te kauwen steeds. Kan het zijn omdat ie last heeft van tandjes die doorkomen? Ik voel al wel de hoektandjes doorkomen.
[ afbeelding ]

Het hele stel:
[ afbeelding ]
verse foto's!
Het is net als met baby's, als de tandjes doorkomen moet er geknaagd worden. Mijn kittens knaagden de papieren zijkant van hun doos helemaal aan gort.

Wat ik nog wilde vragen: zijn die donkere allemaal tijgertjes of zit er ook een schildpadje bij? Ik meende namelijk wat rood te zien op één van de foto's.

En waar blijven die drinkfoto's?

Oh, en slapen ze altijd in die witte handdoek constructie? Misschien moet je dat wat kleiner maken, is wat knusser voor ze.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64819642
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

verse foto's!
Het is net als met baby's, als de tandjes doorkomen moet er geknaagd worden. Mijn kittens knaagden de papieren zijkant van hun doos helemaal aan gort.

Wat ik nog wilde vragen: zijn die donkere allemaal tijgertjes of zit er ook een schildpadje bij? Ik meende namelijk wat rood te zien op één van de foto's.

En waar blijven die drinkfoto's?

Oh, en slapen ze altijd in die witte handdoek constructie? Misschien moet je dat wat kleiner maken, is wat knusser voor ze.
Zijn allemaal tijgertjes
Die lichtt grijze heeft wel een beetje een rood snoetje.

Ja ruhig Mn vriend komt pas over 2,5 uur thuis en dan hoeven ze ook pas weer te drinken
Ik heb nog wel een kleinere bench, maar dan hebben ze wel een stuk minder bewegingsvrijheid..
Of maakt dat op deze leeftijd nog niet zo uit
pi_64820124
Ik denk dat ze op hun leeftijd nog niet zoveel vrijheid nodig hebben. Verspillen ze hun energie meer aan rondscharrelen dan aan groeien. Over een weekje of zo, dan gaan ze echt rondwandelen en hebben ze meer ruimte nodig. Maar dat merk je vanzelf wel aan ze. Mijn kits gingen ook pas met een week of 5 echt aan de wandel.
pi_64822180
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 04:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik ga morgen het asiel bellen, maar weinig kans, er zijn hier niet zoveel katten in het asiel
Vergeet honden niet. Onze Anoek was een heel lieve adoptiemamapoes toen ik een klein katje hier had dat ik met de fles moest voeden. Je kunt knoeien met vochtige watjes tot je een ons weegt maar niks is zo effectief om de darmen op gang te brengen als een natte kledderige mamatong.
Succes met de kleintjes.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64822324
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Vergeet honden niet. Onze Anoek was een heel lieve adoptiemamapoes toen ik een klein katje hier had dat ik met de fles moest voeden. Je kunt knoeien met vochtige watjes tot je een ons weegt maar niks is zo effectief om de darmen op gang te brengen als een natte kledderige mamatong.
Succes met de kleintjes.
We hebben een bungalowtje op een park hier en honden zijn niet echt gewenst. Bovendien heerst er Parvo tijdens het regenseizoen en mogen er geen honden uit het asiel mee genomen worden momenteel. Dus dat blijft gewoon knoeien met watjes
pi_64823671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

We hebben een bungalowtje op een park hier en honden zijn niet echt gewenst. Bovendien heerst er Parvo tijdens het regenseizoen en mogen er geen honden uit het asiel mee genomen worden momenteel. Dus dat blijft gewoon knoeien met watjes
Jammer. Een van de buren heeft dus ook niet stiekem toch een hond die als kontenlikker kan fungeren?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64824797
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jammer. Een van de buren heeft dus ook niet stiekem toch een hond die als kontenlikker kan fungeren?
De buren wonen op hetzelfde park, dus nee

Heb ze even verplaats naar een kleiner hokkie, ze beginnen nu wel eerder tegen elkaar aan te kruipen ipv pogingen te ondernemen eruit te klimmen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:17:12 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64835574
Ow, zoe-oetttt!

Even een foto van melkmuiltjes. Gewoon, omdat het zo zoet is:

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:27:17 #68
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64835894
Agos wat een kruimeltjes! Wat fijn dat het goed gaat met ze nu

En ElisaB wat doe je me aan! Die foto's
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:28:43 #69
33954 ElisaB
pi_64835932
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
En ElisaB wat doe je me aan! Die foto's
Té erg hè

Het is gewoon erg mooi spul. Gelukkig zijn de kleintjes van TS al wat groter! Ik ga duimen dat het goedkomt
pi_64838420
Nieuwe plaatjes, bij het drinken hadden we erg weinig licht, vandaar de korrelige foto

Moderator / Miss SHO vrijdag 9 januari 2009 @ 04:02:29 #71
22592 crew  Ole
pi_64838481
Maak me gek hier zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 januari 2009 @ 04:03:56 #72
22592 crew  Ole
pi_64838486
Ik zit hier net met mijn grote vriend (poes ) te overleggen over een extra vriendje
helaas een beetje ver reizen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:36:48 #73
33954 ElisaB
pi_64839690
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nieuwe plaatjes, bij het drinken hadden we erg weinig licht, vandaar de korrelige foto

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Owwwww..... Smelt
pi_64840961
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*valt om*

* raapt zichzelf op van de vloer*

Dankjewel voor de foto's!
Wat een scheetjes! En wat kijkt die ene al dapper in de camera. Ze staan ook al een beetje op de pootjes zie ik. Geweldig, die eerste stapjes: scharrel, scharrel, boem!

ElisaB, jouw foto's... wat doe je me aan!?!?! Ik wil Redkittens! Nu! (al zou Siets mij wat aandoen als ik daar weer mee begin )
pi_64847222
*zwijmel*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')