Ik sta er 's nachts voor op, dus zo voelt het wel jaquote:
Ow.....quote:Op zondag 18 januari 2009 00:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het gaat niet goed met em, hij is heel lusteloos
quote:Diarree
- De omschakeling op vaste voeding kan diarree veroorzaken.Voert u dan de vleesvoeding niet te snel op. Zijn de kittens al 5 weken oud, geef dan voorlopig geen melk meer. Geef de kitten licht verteerbaar voedsel. Kip, vis, bouillon, rijst, rijstewater en beschuit zijn lichtverteerbaar. Meng bv. wat fijngemalen kip, rijst, rijstewater en beschuit door elkaar. Kittens vinden dit erg smakelijk.
Rijstebloem is stoppend, bambix is laxerend. Dus voor kittens die nog aan het flesje zitten, kan evt. rijstebloem door de verdunde melk gemengd worden.
Als het alleen diarree was zou ik me geen zorgen maken, dat is niet zo gek op deze leeftijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:39 schreef Greys het volgende:
Had Azrael ook al van het vaste voer gegeten dat je weet?
Want ik vond dat kittens vaak diarree kunnen krijgen bij de overgang op vast voedsel:
[..]
Goed zo!quote:Op zondag 18 januari 2009 04:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net (23:00) bij de DA geweest
Jezus.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ben bang dat ik helaas geen goed nieuws op heb![]()
Azrael is vannacht om 3 uur overleden. We hebben het nog geprobeerd met glucosewater, maar zn lijfje wilde echt niet meerGod wat heb ik gejankt (en nu weer)
![]()
Ik weet verder even niks meer te zeggen, behalve dat de rest het heel goed doet, een kleine troost..
Ach lieve, lieve babs!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ben bang dat ik helaas geen goed nieuws op heb![]()
Azrael is vannacht om 3 uur overleden. We hebben het nog geprobeerd met glucosewater, maar zn lijfje wilde echt niet meerGod wat heb ik gejankt (en nu weer)
![]()
Ik weet verder even niks meer te zeggen, behalve dat de rest het heel goed doet, een kleine troost..
Neh, nog steeds hondsberoerdquote:Op zondag 18 januari 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
... en hoe gaat het met jou zelf eigenlijk met de knokkelkoorts?
Voel je je al iets beter?
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Poeke het volgende:
Shit zegArme Azrael. Gelukkig is hem langer lijden bespaart gebleven.
Je doet het super BABS... beterschap...
Ik lig in bed, al meer dan 24 uur ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is het met BABS? En met de overgebleven drie musketiers?
He bah, wat naar zeg.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik lig in bed, al meer dan 24 uur ofzohet wordt nog niet echt beter
Met de andere 3 gaat het goed, al moet ik eentje nog steeds flessen, die wil maar niet begrijpen hoe een schoteltje werkt
*liefhebber meldtquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Update!
Inmiddels ben ik zelf wat beter, geen koorts en knallende koppijn meer
Met de overige 3 kleintjes gaat het heel goed! Ze eten allemaal zelf vlees, flessen is niet meer nodig en ze komen gestaag aan. Zal deze week weer even foto's maken voor de liefhebbers
Wat Ole zegt!quote:
De dierenarts heeft ze de eerste keer meteen al ontwormd, met 3 weken dus al.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... dikke buikjes kunnen ook komen van wormen.En men gaat er bij Redcat vanuit dat ieder zwerfkatje wormen heeft, krijgen ze via de moeder. Met vier weken mag je ze ontwormen, heb je dat al gedaan?
Trap! Open deur: Wel erop letten dat het een kitten vriendelijk middeltje is natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De dierenarts heeft ze de eerste keer meteen al ontwormd, met 3 weken dus al.
In verhouding hebben ze ook van die grote voeten, zo lijkt het!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een grote koppies hebben ze!Nog niet helemaal in proportie. Wel schattig
Een hoop werk, een stel van die kleintjes in huis.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
In verhouding hebben ze ook van die grote voeten, zo lijkt het!![]()
Whaha wat een dikzakquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net maar even foto's gemaakt
*bluuurgh* teveel gegeten
[ afbeelding ]
quote:
Echt, ik schiet spontaan volquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Even een fotootje van etenstijd, de ravage valt hier nog mee, het staat er net
[ afbeelding ]
je ziet geen wit voetje hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Maar da's ook een heerlijk wandel- en kledderparadijs!
Wat zien ze er goed uit, zo lekker op de pootjes.![]()
![]()
Ik zie een
wit voetje!
![]()
Krijgen ze ook al harde brokjes? Da's het voordeel van kittens met moederpoes. moeder krijgt alleen kittenbrokjes zodat ze lekker veel voedingsstoffen binnenkrijgt voor zwangerschap en daarna het zogen. En zodra de kittens eraan toe zijn schuiven ze gezellig mee aan.
Niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
je ziet geen wit voetje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |