De dierenarts heeft ze de eerste keer meteen al ontwormd, met 3 weken dus al.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... dikke buikjes kunnen ook komen van wormen.En men gaat er bij Redcat vanuit dat ieder zwerfkatje wormen heeft, krijgen ze via de moeder. Met vier weken mag je ze ontwormen, heb je dat al gedaan?
Trap! Open deur: Wel erop letten dat het een kitten vriendelijk middeltje is natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De dierenarts heeft ze de eerste keer meteen al ontwormd, met 3 weken dus al.
In verhouding hebben ze ook van die grote voeten, zo lijkt het!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een grote koppies hebben ze!Nog niet helemaal in proportie. Wel schattig
Een hoop werk, een stel van die kleintjes in huis.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
In verhouding hebben ze ook van die grote voeten, zo lijkt het!![]()
Whaha wat een dikzakquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net maar even foto's gemaakt
*bluuurgh* teveel gegeten
[ afbeelding ]
quote:
Echt, ik schiet spontaan volquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Even een fotootje van etenstijd, de ravage valt hier nog mee, het staat er net
[ afbeelding ]
je ziet geen wit voetje hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Maar da's ook een heerlijk wandel- en kledderparadijs!
Wat zien ze er goed uit, zo lekker op de pootjes.![]()
![]()
Ik zie een
wit voetje!
![]()
Krijgen ze ook al harde brokjes? Da's het voordeel van kittens met moederpoes. moeder krijgt alleen kittenbrokjes zodat ze lekker veel voedingsstoffen binnenkrijgt voor zwangerschap en daarna het zogen. En zodra de kittens eraan toe zijn schuiven ze gezellig mee aan.
Niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
je ziet geen wit voetje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |