Volgens mij zijn dit twee verschillende onderwerpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom zou je recht hebben op hypotheekrenteaftrek als er IEMAND ANDERS in je huis woont? Dat heet "box 3".
Mix even met Huis huren met koopwoning
Ik voorzie een slotje! Net op Fok! en dan binnen 2 minuten 2 klonen aanmaken om te crossposten?!
Huis huren met koopwoning
Ik doe niet zo aan toeval: 2 useraccounts binnen 2 minuten met beide een soortgelijke vraag...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit twee verschillende onderwerpen
Bekijk dus eerst het verschil tussen hra en huuropbrengsten voordat je mensen je huis laat huren. Het geeft een hoop gedoe en wellicht krijg je ze er ook nooit meer uit.quote:Een woning wordt voor ten hoogste twee jaren na het tijdstip waarop de woning de belastingplichtige niet langer anders dan tijdelijk als hoofdverblijf ter beschikking staat mede aangemerkt als eigen woning indien de belastingplichtige aannemelijk maakt dat gedurende die periode de woning zijn gewezen partner anders dan tijdelijk als hoofdverblijf ter beschikking staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop