HL, ik voel me toch een beetje gekwetstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef HighLander het volgende:
" konden die klieren niet in het vorige topic achterblijven "
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
HL, ik voel me toch een beetje gekwetst
Regel maar een lekkere 21-jarige voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?
Tsssss, da's een onhandjg idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Regel maar een lekkere 21-jarige voor me
Prijs jezelf gelukkig, die gasten van 21 werden geboren toen ik Europe posters aan het ophangen was op mijn kamer, naast de Countach poster.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef HighLander het volgende:
Tsssss, da's een onhandjg idee.
Denk dat je zelf een betere smaak hebt voor dat soort figuren dan ik. -duik-
En zoveel 21 jarigen ken ik eerlijk gezegd niet..
Ik zag het, JK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier zijn we, UI.
Ik had het kunnen zijn, maar voor de verandering was ik het een keer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank voor het opruimen, lief modje, wie je ook bent..
Same here. Al staat ie al buiten. Bevroren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Adelante het volgende:
Ik zal zo de auto ook eens uit de verwarmde parkeergarage rijden, niet te snel natuurlijk, hij moet eerst warmdraaien voor ik de koude in ga.
v o lquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf zattie al weer dicht... in 1 dag!!???
watskeburt
quote:
De grootste die je je maar kunt wensen Rip.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had vroeger een Atari 800 XL. Heb ik nu ook een grote piemel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |