Zoveel sneeuw lag er zondagavond al bij ons. En maandagmorgen een cm of 6-7.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef drummerdude het volgende:
Zie hier foto's van de grootse sneeuw in Steenwijk![]()
En het konijn van mijn zussen![]()
Vind jij sneeuw leuk!?!?!?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt geen sneeuw!
Arme jij.
Je zit zeker op een terrasje met een pina colada in de hand? En een konijn in de andere.
kom, t duurt maar evenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Dit soort meuk past prima bij de commerciële radiostations. Wat een crap!
Hier lag gistermorgen 12 centimeter (zelf gemetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw lag er zondagavond al bij ons. En maandagmorgen een cm of 6-7.
Dat dusquote:
quote:
Geef mij maar de zomer. Gister zitten denken. Wat zijn de voordelen van winter? Kwam op 3 antwoorden uit, terwijl ik er veul meer had voor zomerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Koud, maar leuk. Net als een ijsje eten en pinguins aaien!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
GVD Klote NS
2 uur over 15 km gedaan
Als je dat had geweten had je zeker de bus gepakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
GVD Klote NS
2 uur over 15 km gedaan
Ben blij dat ik morgen niet de deur uit hoef . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
morgen ijzel...ik denk dat ik nog wat spijkers in mn schoenen ga slaan![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat erg![]()
zal ik een warme sjoko voor je maken?
Ben jij even blij dat je gister Bear Gryll's hebt gezien, waarin hij showde hoe te overleven in Siberiëquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
morgen ijzel...ik denk dat ik nog wat spijkers in mn schoenen ga slaan
Heb mezelf maar tot zaterdag vrijgegeven als het moetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben blij dat ik morgen niet de deur uit hoef . . .![]()
Dat was het vervangend vervoerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dat had geweten had je zeker de bus gepakt.
Michiel is niet fok vreemdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Treezz het volgende:
michiel is op 3fmfok
![]()
maar dat is niet echt nieuw volgens mij
Ik ookquote:
wie is de opdrachtgeverquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Poster gaan maken.....
Heb nog geen zin, maar moet gedaan worden.....
Twitter heeft het ook zwaar, is zeer regelmatig te merken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Lijkt wel of mijn twitter er tijdelijk mee op is gehouden......
Dat is balenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
GVD Klote NS
2 uur over 15 km gedaan
En jij trekt James Blunt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef MichielV het volgende:
Dat jullie die Dio niet trekken zeg. Ik vind m echt heel leuk!
Vermakelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef borisz het volgende:
Wie is de lul?Vanaf 1/3 begint het echt leuk te worden.
gquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel is niet fok vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |