Hier vlakbij -12,5quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Krambo het volgende:
Volgens de site van het KNMI is het hier (nou ja hier vlak bij) nu al -14.3
Oh nee, weer Mars
Die is briljantquote:
Ach tegen de tijd dat het weer t-shirtjesweer is, is die MARS hype allang voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k blijf het roepen, jammer dat het slimfit t-shirts zijn, dat staat mij niet
Ze hebben hem ook in model "Meisje" volgens mij.quote:
ik zie voorlopig alleen die van mezelf staanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ook al met een andere post, het duurd tegenwoordig makkelijk een paar minuten voordat een post van iemand anders in jouw timeline verschijnt.
oh ff kijken hoeveel geld ik nog op de rekening hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook in model "Meisje" volgens mij.
Ik ook, al ruim een half uur zie ik alleen posts van mezelf in m'n timeline. Wel zie ik nieuwe reacties bij @replies.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zie voorlopig alleen die van mezelf staan
Same here.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik ook, al ruim een half uur zie ik alleen posts van mezelf in m'n timeline. Wel zie ik nieuwe reacties bij @replies.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, en dat kan niet op Twitter hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jawel hoor, gewoon via TwitPicquote:
diamantjesneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef drummerdude het volgende:
Zie hier foto's van de grootse sneeuw in Steenwijk![]()
En het konijn van mijn zussen![]()
niet veel sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef drummerdude het volgende:
Je hebt geen sneeuw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef drummerdude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |