Zou het er iets mee te maken hebben dat de MiniStars slechts bestaan hebben van 1986 tot 1991 en de gemiddelde student die hier net aanwezig was uit 1990 of 1989 komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gebrek in hun opvoeding... Tuurlijk ken ik de Ministars nog, niet dat ik er trots op ben, maar toch.
Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou het er iets mee te maken hebben dat de MiniStars slechts bestaan hebben van 1986 tot 1991 en de gemiddelde student die hier net aanwezig was uit 1990 of 1989 komt?
quote:michielveenstra RT @renesebastian: @michielveenstra Gheghe! Mars! Misschien Mars eens gaan hastaggen? #MARS
Ja, wrijf het er maar eens lekker inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de Serious Request- en Ekstra VanVelzen-misser is er weer!
Net zo kut als SR08.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar eens lekker inAch, m'n vakantie was zo goed dat het me niks boeit
![]()
En SR was helemaal niks natuurlijk, was Van Velzen nog wel wat?
Even serieus: hoe vond men SR08?quote:
M'n YouTube-account staat vol met fragmenten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar eens lekker inAch, m'n vakantie was zo goed dat het me niks boeit
![]()
En SR was helemaal niks natuurlijk, was Van Velzen nog wel wat?
Tja, na het dreamteam van vorig jaar kon het imho alleen maar minder. Maar ik moet zeggen dat Coen en vooral Paul me aangenaam verrast hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even serieus: hoe vond men SR08?
Ik heb bijna alles gemist, alleen een paar keer 's ochtends wat gehoord via internet, en dat was steeds Paul. En hij deed het steeds beter moet ik zeggen.
Maar wat was het algemene beeld hier? Heb namelijk niet zin/tijd om al die topics door te spitten
Ik zal 'm wel downloaden voor mn archief, maar denk niet dat ik iets terug ga kijken, veel te druk voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
M'n YouTube-account staat vol met fragmenten.
En de EW-uitzending met VanVelzen is te vinden op Michiels weblog of Youtube.com/3fm (samenvatting) of op de bekende downloadplaats in z'n geheel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef borisz het volgende:
Wie is de lul?Vanaf 1/3 begint het echt leuk te worden.
Jij moet 3FM "weer opzoeken" ??quote:
Omg die Sylvanaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef borisz het volgende:
Wie is de lul?Vanaf 1/3 begint het echt leuk te worden.
Ik schrok ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet 3FM "weer opzoeken" ??![]()
Schande
Lief voorstelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel...wil je hier komen slapen? t word in Maastricht enorm koud vanacht
Lekker met de ratten in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:
Ja? Te gek! ga ik zeker weer even kijken. Nu hoop ik ook dat BodW komt met een nieuwe afl en dan kan zowaar de tv weer eens wat langer dan een half uur aanquote:
Love is in the air. Lalalalalaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
alleen als jij hier zou komen laat ik ze los en voer ik je rattenkeuteldropjes en rattenpies bier
ik zei net nog tegen mn man...oh even zeggen op t forum dat rijdende rechter is, Hans zal t misschien nog niet wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? Te gek! ga ik zeker weer even kijken. Nu hoop ik ook dat BodW komt met een nieuwe afl en dan kan zowaar de tv weer eens wat langer dan een half uur aan.
Haha, prachtig! en je had nog gelijk ook want ik wist het echt niet. Dus bedankt !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zei net nog tegen mn man...oh even zeggen op t forum dat rijdende rechter is, Hans zal t misschien nog niet weten
Lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
alleen als jij hier zou komen laat ik ze los en voer ik je rattenkeuteldropjes en rattenpies bier
Post dan ook in het Rijdende Rechter-topic, dan had je het gewetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Ja? Te gek! ga ik zeker weer even kijken.
Seizoen is klaarquote:Nu hoop ik ook dat BodW komt met een nieuwe afl en dan kan zowaar de tv weer eens wat langer dan een half uur aan.
Ik probeer zooi op te ruimen en ondertussen mn emailproblemen op te lossenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n half uurtje jongens en dan word het weer lekker druk hier
Ja, snap er geen fuck vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza ziet Piles al 100x omhoog springen met zn messenger
Dan ga ik maar weer eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n half uurtje jongens en dan word het weer lekker druk hier
nog 10 minutenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef themauster het volgende:
is het al 7 uur wordt zat van die coen en sander
Avond!quote:
Zo koud is het toch niet? Het waait nog niet eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen hier hoe koud ik het heb...ik moet steeds aan Roel denken of Brenda die in de kou aan het werk is nu
Zo koud is het nou ook weer niet tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen hier hoe koud ik het heb...ik moet steeds aan Roel denken of Brenda die in de kou aan het werk is nu
M'n gezicht was bevoren. 10 km verderop heeft het vannacht het hardst gevroren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo koud is het toch niet? Het waait nog niet eens
Mijn korte broek moest nat de koffer in gisteren omdat ik nog een keer van de rotsen in het meer was gedoken, en ik klaag toch ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
M'n gezicht was bevoren. 10 km verderop heeft het vannacht het hardst gevroren.
Jij bent ook een Zeeuwse bikkelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn korte broek moest nat de koffer in gisteren omdat ik nog een keer van de rotsen in het meer was gedoken, en ik klaag toch ook niet
Avondquote:
Dankje, maar niet meer nodig dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Maximumtemperatuur hier in Maastricht was -8.5 vandaag.... Vrij frisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo koud is het nou ook weer niet toch
Brrr brrr wat is het koudquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maximumtemperatuur hier in Maastricht was -8.5 vandaag.... Vrij fris.
*check*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:00 schreef borisz het volgende:
Wie zijn hebben er trouwens een uitnodiging klaarliggen voor morgen ?
Ik heb helaas niks mogen ontvangen.
Fris maar niet koudquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maximumtemperatuur hier in Maastricht was -8.5 vandaag.... Vrij fris.
Dat scheelt iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker zolang het maar niet waait.
Waar een vriendin van me vandaan komt, is dat normaal "warm" in de winter.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje, maar niet meer nodig dus. Eens kijken of we de -20 halen hier
.
Oja, die is er inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
Post dan ook in het Rijdende Rechter-topic, dan had je het geweten
We hebben nog wel een afl. te goed toen er problemen waren bij de PO. Jammer dat het seizoen alweer is afgelopen want de meeste afleveringen heb ik niet gezienquote:Seizoen is klaar
Ik checkte de inschrijvingslog gekeken http://www.metmichiel.nl/(...)uwjaarsreceptie-2009 maar mijn bericht staat er niet meer bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
*check*
Eerste keer overigens dat ik naar de nieuwjaarsreceptie ga
ik ga morgen, en ik neem Broekie mee. Ben er niet precies om 19u, kon echt niet eerder weg van mn werk helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Avond
Wie gaan hier morgen naar de nieuwjaarsreceptie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |