Dat is inderdaad een mooi stukje klassieke muziek het origineelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adagio for Strings.
Mag het origineel ook een keer?![]()
![]()
winter '78...toen was ik net n half jaar oudquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat niet al teveel sneeuw worden wat er gaat vallen, als het uberhaupt al gaat vallen.
Zag net nog wat foto's van mij uit winter 78-79. Er lag toen ECHT veel sneeuw, dat was dus niet alleen in mijn gedachten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi stukje klassieke muziek het origineel
Ik genoot ook achter mijn schermpjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adagio for Strings.
Mag het origineel ook een keer?![]()
![]()
maar toch heeft deze remix ook wel watquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Meer dan tien minuten kippenvel.
Dat heb je als Fapmod wel vaker zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik genoot ook achter mijn schermpje
Ow, zekersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar toch heeft deze remix ook wel wat
Ik dacht meer aan "Piles staat in de files" en dan dus uitgesproken als "Pielus staat in de Fielus"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet n speciale mededeling
wie het volgende toic gaat openen:
graag iets erin met Piles, welkom thuis![]()
Cool, toen was ik nog niet geborenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat niet al teveel sneeuw worden wat er gaat vallen, als het uberhaupt al gaat vallen.
Zag net nog wat foto's van mij uit winter 78-79. Er lag toen ECHT veel sneeuw, dat was dus niet alleen in mijn gedachten
hij gaat met de trein naar huis vanaf schipholquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "Piles staat in de files" en dan dus uitgesproken als "Pielus staat in de Fielus"
ik heb hier geen werkende scanner helaas. Want ik wil nog wel eens kijken of ik die foto's nog een beetje kan 'bijtrekken' Foto's uit die tijd krijgen na een tijd toch een wat oranje waas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Cool, toen was ik nog niet geboren
Maarruh, kun je die foto's inscannen of op de foto zetten ofzo, vind ik echt cool om te zien.
Was trouwens wel lachen, in t bos was de sneeuw op sommige plaatsen heel diep door opwaaien enzo, en kheb op één punt zelfs tot mn knieën in de sneeuw gestaan, kheb me kapot gelachen!
De koor versie is ook zo'n kippevel stukje . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Againzender het volgende:
Dat is inderdaad een mooi stukje klassieke muziek het origineel![]()
Op de spoorwegen is zat te verzinnen . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef muisje-eliza het volgende:
hij gaat met de trein naar huis vanaf schiphol![]()
Gefeliciteerd, Sirolf. Goed nieuws!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat zo maar eens op zoek naar Brand New Day en andere positieve muziek, want ik ben geslaagd voor m'n auto-theorie!
Gebrek in hun opvoeding... Tuurlijk ken ik de Ministars nog, niet dat ik er trots op ben, maar toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Broekie het volgende:
Terwijl ik hier één lang "Herinneren jullie je deze nog?" moment heb en luidkeels mee aan het zingen ben, kijkt de rest me maar vreemd aan.
[ afbeelding ]
Vanaf heden hebben we hier een platenspeler, kan toch niet ontbreken in een Radio Studio?
Laat me raden, ook hier kent zeker niemand de MiniStars nog?
Hey Mister DJquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Broekie het volgende:
Terwijl ik hier één lang "Herinneren jullie je deze nog?" moment heb en luidkeels mee aan het zingen ben, kijkt de rest me maar vreemd aan.
[ afbeelding ]
Vanaf heden hebben we hier een platenspeler, kan toch niet ontbreken in een Radio Studio?
Laat me raden, ook hier kent zeker niemand de MiniStars nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |