Gefelliciteerd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat zo maar eens op zoek naar Brand New Day en andere positieve muziek, want ik ben geslaagd voor m'n auto-theorie!
Een halve felicitatie dan maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat zo maar eens op zoek naar Brand New Day en andere positieve muziek, want ik ben geslaagd voor m'n auto-theorie!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat zo maar eens op zoek naar Brand New Day en andere positieve muziek, want ik ben geslaagd voor m'n auto-theorie!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Sirolf het volgende:
Het is Room Eleven - Hey Hey Hey geworden, aangezien ik maar een MP3-speler van 1GB heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
.
Beautiful Day doet 't ook wel goed.
Geef die sneeuw dan maar hier, want hier ligt helemaal NIETS!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ben weer terug!
Ik wilde even het bos in, maar het was zoooo mooi! Heb van mn leven nog niet zo veel sneeuw bij elkaar gezien! Ik had het gevoel dat ik in een natuurfilm rondliep, in lapland ofzo, en verwachte half ergens een rendier of beer tegen te komen...
Het was echt prachtig... vanavond zal ik wat foto's plaatsen!
Hoorde net trouwens dat er mss nog meer sneeuw valt, pff... je kunt nu al nergens fietsen hier!
Waar woon je? Want ik zou zeggen, reis naar het oosten af, het is te mooi om te missen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geef die sneeuw dan maar hier, want hier ligt helemaal NIETS!
Haarlemmermeer (zie profiel), vlak naast Haarlem dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar woon je? Want ik zou zeggen, reis naar het oosten af, het is te mooi om te missen!
Gaat niet al teveel sneeuw worden wat er gaat vallen, als het uberhaupt al gaat vallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ben weer terug!
Ik wilde even het bos in, maar het was zoooo mooi! Heb van mn leven nog niet zo veel sneeuw bij elkaar gezien! Ik had het gevoel dat ik in een natuurfilm rondliep, in lapland ofzo, en verwachte half ergens een rendier of beer tegen te komen...
Het was echt prachtig... vanavond zal ik wat foto's plaatsen!
Hoorde net trouwens dat er mss nog meer sneeuw valt, pff... je kunt nu al nergens fietsen hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |