Maastricht in de sneeuwquote:
het is wel een goede marokkaan, jammer dat hij daar nu op wordt beoordeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef alors het volgende:
Haha die vrouw van Aboutaleb
Hij heeft dat hele lied al lang geoefend, prachtig hoor
Succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Hier ligt nog dubbel zo veel. En daar mag ik zometeen doorheen met de scooter![]()
Dus,ik ga me omkleden en wat vroeger richting m'n werk, zodat ik wat rustiger aan kan doen. Tot vanavond laat ofzo![]()
Wou ik net zeggen. Waarschijnlijk mag 'ie gaan draaien als de volgende Serious Request al bezig is . . .quote:
vind het ook weinig toevoegen aan het nummer ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef themauster het volgende:
echt stom dat censuur beleid bij mtv halen ze de schoten weg uit paper planes
Een censuur beleid in het algemeen is gewoon stom bezig zijn . . .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef themauster het volgende:
echt stom dat censuur beleid bij mtv halen ze de schoten weg uit paper planes![]()
toen lag ik nog op 1 oor denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand vanmorgen dat gesprek van Veenstra met dat Iranese hotel vanwege die feestdag gehoord?
was rond 7:45 - 7:50. Wel de moeite even terug te luisteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen lag ik nog op 1 oor denk ik
straks..eerst de kooi van mn ratjes soppenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
was rond 7:45 - 7:50. Wel de moeite even terug te luisteren.
Linkjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
straks..eerst de kooi van mn ratjes soppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |