quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Holy crap, 't is op dit moment nog steeds -13,5 hier in Maastricht.
Ik heb ook maar eens een thermometer in de tuin gezet. Maar die diepvriestemperaturen gaan wij niet halen in Amsterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Meetstation Maastricht 10:10 temp.-13.5 gevoelstemp. -12.5
gelukkig is het minder koud voor je gevoel![]()
Dat scheelt jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Meetstation Maastricht 10:10 temp.-13.5 gevoelstemp. -12.5
gelukkig is het minder koud voor je gevoel![]()
Zie je! Er hangt gewoon een verkoudsheidswolk rond Eindhoven!quote:
Vraag aan Bren of je daar mag komen...in zo een klein knus huisje is het snel warm met zn tweequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat scheelt ja.
Met dit soort temperaturen wordt 't gelukkig ook niet kouder in huis ofzo.
Roel, je bent altijd welkom hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat scheelt ja.
Met dit soort temperaturen wordt 't gelukkig ook niet kouder in huis ofzo.
Ben je dan nog van plan om op korte termijn weer naar de states te gaan of zit dat er voorlopig niet in?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Ben sinds 4 oktober al weer terug
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, Bren, Bren!!
kHeb net Alex-koffie gezet en hij smaakt goedddd!
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit , alleen jammer dat ik geen koffie lustquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, Bren, Bren!!
[ afbeelding ]
Qua vakantie niet (wil dit jaar een huisje gaan kopen). Voor m'n werk misschien in April/Mei een paar dagen, maar dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je dan nog van plan om op korte termijn weer naar de states te gaan of zit dat er voorlopig niet in?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, Bren, Bren!!
[ afbeelding ]
Kan zelfs zeer heet wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Vraag aan Bren of je daar mag komen...in zo een klein knus huisje is het snel warm met zn twee
* Againzender krijgt opeens enorme zin in koffiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, Bren, Bren!!
[ afbeelding ]
Als ik niet hoefde te werken vandaag was Roel welkom geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Vraag aan Bren of je daar mag komen...in zo een klein knus huisje is het snel warm met zn twee
Jij was toch weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zie je! Er hangt gewoon een verkoudsheidswolk rond Eindhoven!
*geniet van heerlijke cappuccino*
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te werken vandaag was Roel welkom geweest
Om cappuccino te zetten jaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Whahahahaha, ik dacht echt dat ze zongen over ene Simonequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Sersjee het volgende:So lonely
![]()
Ben nog steeds erg blij da'k ze live gezien heb in 2007.
Aha, op zo'n manierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Qua vakantie niet (wil dit jaar een huisje gaan kopen). Voor m'n werk misschien in April/Mei een paar dagen, maar dat is nog niet zeker
Je kunt het ook overdrijvenquote:
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, ik ga nu echt douchen!
Edit; en heeeeeeeeeeeeeel warm aankleden!!
Gelukkig bestaat er nog de trein, maar dan moeten er natuurlijk geen bladeren op het spoor liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik durf m'n auto niet te starten. Ben bang dat ie ook vastgevroren is.
drinkt over een week Starbucks op het werk.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Wrijf het er maar in*ook Alex-koffie wilt*
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, ik ga nu echt douchen!
Edit; en heeeeeeeeeeeeeel warm aankleden!!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog de trein, maar dan moeten er natuurlijk geen bladeren/sneeuwvlokjes/ijskonijnen op het spoor liggen
Starbucksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton-Lane]drinkt over een week [url=http://www.starbucks.com/]Starbucks[/url op het werk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |