ach, je hebt tenminste nog een muts om in te kotsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik word een beetje misselijk.......
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef santax het volgende:
[..]
ach, je hebt tenminste nog een muts om in te kotsen
Ja precies.. volgende keer neem ik ook wat anders dan Kleenex.. wel inspirerendquote:
WTFquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zit nu trouwens even die link in de OP te bekijken, en ik vrees toch dat het vrij serieus bedoeld is door de auteur. Dus mocht je nou genoeg hebben van die standaard oesters, probeer dan ook eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met als dessert:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef santax het volgende:
Ik wilde hier een flauwe grap maken... maar nu blijkt dat het topic gewoon er echt over gaat
Mijn oprechte excuses dus dat deze ruimte niet is voorzien van een flauwe grap
OMFGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zit nu trouwens even die link in de OP te bekijken, en ik vrees toch dat het vrij serieus bedoeld is door de auteur. Dus mocht je nou genoeg hebben van die standaard oesters, probeer dan ook eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met als dessert:
[ afbeelding ]
Krijgen we dan binnenkort van die geitenwollen sokken types die discussiėren of hun zaad nu een fruitige of nootachtige "afdronk" heeft...quote:A true semen connoisseur might forego the lemon and pepper in favor of the non-aldulterated semen flavor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
OMFG
[..]
Krijgen we dan binnenkort van die geitenwollen sokken types die discussiėren of hun zaad nu een fruitige of nootachtige "afdronk" heeft...
Google eens op foetus for dinner of iets in die strekkingquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:08 schreef Leef het volgende:
Mensenvlees van geamputeerde ledematen/organen is denk ik de volgende grens die we zullen tegenkomen.. en ik hoop dat ik en m'n kinderen en kindskinderen de dag niet gaan meemaken, maar het zal nog gebeuren dat er in Amerika een serieus boek uitkomt over hoe je mensenvlees klaarmaakt ben ik bang
verder durf ik niet te denken
Wat een onzin. Dan had het topic wel Neuken met pudding geheten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef muay-toy het volgende:
vind dit niet echt een topic voor CUL ook al heeft het met koken te maken. Zet dit liever in SEX
Pijpen met kippepoten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan had het topic wel Neuken met pudding geheten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |