Vooral die calorie-waarde is erg goed te doen, en dan ook nog al die prachtige voedingsstoffenquote:De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.
Prachtig, mijn vriendin vertelde me gisteren dat ze vitame b12 injecties nodig heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vooral die calorie-waarde is erg goed te doen, en dan ook nog al die prachtige voedingsstoffen
We delen toch niet dezelfde hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef David het volgende:
mm mijn vriendin heeft een B12-tekort... tijd om daar iets aan te veranderen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef santax het volgende:
[..]
We delen toch niet dezelfde he
Ik zou het erg vervelend vinden daar in een topic over koken met sperma achter te moeten komen
Idem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Helaas was het exact wat ik dacht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:36 schreef Leef het volgende:
Kan maar zo, alle vrouwen zijn hoeren. Ach, who cares, zolang ze maar genoeg B12 krijgen (en konten en tieten hebben natuurlijk)
Ik dacht dat dat alleen in Geleen gebeurdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja voor ik het vergeet: je weet toch het hoofd bestandsdeel van de knoflooksaus in kebabtenten hoop ik TS
Dus zo gek is het niet. Ws. heb jij al meer sperma geslikt dan jezelf had verwacht
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef santax het volgende:
[..]
We delen toch niet dezelfde he
Ik zou het erg vervelend vinden daar in een topic over koken met sperma achter te moeten komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |