zal het alvast wat meer vertellen... Stadsdeel (oud)centrumquote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
haha maar je weet nog niet waar in rotterdam ik woonhihi grappig
maar ja ik weet ook niet waar in den haag jij woont.
Rustig..quote:
Rustig!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Hey CG, waarom heb je nou niet de OP met de banner meegenomen?!?!
Gebeurd is gebeurd, nu gewoon met de juisten doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had me er van te voren weinig van voorgesteld, dus dat scheelde. Maar het was gewoon een verkeerde kerel die mij er net wat teveel inpraatte. Niet dat het gedwongen was ofzomaar had het eig gewoon niet moeten doen.
achja het is verleden tijd
Zal ook wel met zomaar iemand geweest zijn dan, of niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk geen bal aan en deed het eigenlijk vooral omdat ik vond dat ik het een keer gedaan moest hebben. Maar het was nogal een anti-climax.
Gelukkig is het later allemaal goedgekomen.
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talentenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Wij waren ook allebei maagd, maar dat ging opzich wel goed...
Dat is nog idd de bedoelingquote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Gebeurd is gebeurd, nu gewoon met de juisten doen![]()
Ja, tuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talenten
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.quote:
ze weet nog niet dat de juiste een meisje isquote:
En daar breng jij maar al te graag verandering in volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat de juiste een meisje is
zie dat prutsen al voor mequote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!
Dan loopt het allemaal gesmeerd, maar opzich waren we de allereerste keer niet aan het prutsen ofzo
Als je jou OP hierin zet is er een... http://wiki.fok.nl/index.php/Singlesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.
Het was wel een vriendje, maar dat duurde niet heel lang nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal ook wel met zomaar iemand geweest zijn dan, of niet?
[..]
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talenten
I am going to make this world a gay old placequote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar breng jij maar al te graag verandering in volgens mij
Laat dat onderste nou staan... anders kan het straks weer niet gevonden worden bij de volgende.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.
Kijk, dat is mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je jou OP hierin zet is er een... http://wiki.fok.nl/index.php/Singles
Een meisje is de juiste ja, als ze een man zou zijn!! Een beetje de meiden van de jongens weg kapenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat de juiste een meisje is
Denk dat dat je niet gaat lukkenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I am going to make this world a gay old place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |