zal het alvast wat meer vertellen... Stadsdeel (oud)centrumquote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
haha maar je weet nog niet waar in rotterdam ik woonhihi grappig
maar ja ik weet ook niet waar in den haag jij woont.
Rustig..quote:
Rustig!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
Hey CG, waarom heb je nou niet de OP met de banner meegenomen?!?!
Gebeurd is gebeurd, nu gewoon met de juisten doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had me er van te voren weinig van voorgesteld, dus dat scheelde. Maar het was gewoon een verkeerde kerel die mij er net wat teveel inpraatte. Niet dat het gedwongen was ofzomaar had het eig gewoon niet moeten doen.
achja het is verleden tijd
Zal ook wel met zomaar iemand geweest zijn dan, of niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk geen bal aan en deed het eigenlijk vooral omdat ik vond dat ik het een keer gedaan moest hebben. Maar het was nogal een anti-climax.
Gelukkig is het later allemaal goedgekomen.
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talentenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Wij waren ook allebei maagd, maar dat ging opzich wel goed...
Dat is nog idd de bedoelingquote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Gebeurd is gebeurd, nu gewoon met de juisten doen![]()
Ja, tuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talenten
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.quote:
ze weet nog niet dat de juiste een meisje isquote:
En daar breng jij maar al te graag verandering in volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat de juiste een meisje is
zie dat prutsen al voor mequote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!
Dan loopt het allemaal gesmeerd, maar opzich waren we de allereerste keer niet aan het prutsen ofzo
Als je jou OP hierin zet is er een... http://wiki.fok.nl/index.php/Singlesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.
Het was wel een vriendje, maar dat duurde niet heel lang nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zal ook wel met zomaar iemand geweest zijn dan, of niet?
[..]
Maar na een paar keer "oefenen" gaat het beter toch, of waren jullie gelijk natuur talenten
I am going to make this world a gay old placequote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar breng jij maar al te graag verandering in volgens mij
Laat dat onderste nou staan... anders kan het straks weer niet gevonden worden bij de volgende.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geknipt en geplakt en wat zinnetjes weggehaald.
Kijk, dat is mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je jou OP hierin zet is er een... http://wiki.fok.nl/index.php/Singles
Een meisje is de juiste ja, als ze een man zou zijn!! Een beetje de meiden van de jongens weg kapenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat de juiste een meisje is
Denk dat dat je niet gaat lukkenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I am going to make this world a gay old place
ja maar dan sterven we uitquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I am going to make this world a gay old place
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat dat je niet gaat lukken
Nog 1 post!quote:
En dat is erg, want?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [b][i]Singles![/b] De plek voor je beslommeringen als single. Alles over je single bestaan zoals: daten, stappen, verliefd zijn, je ex te vervloeken, scharrels, sex, die toch wel heel leuke dame/heer en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn, alles heeft een plekje hier. Alles is bespreekbaar :P[/i] Klik [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]hier[/url] voor de OP |
uhm nou iets met doel van het leven enzoquote:
Daar heb ik bar weinig meequote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
uhm nou iets met doel van het leven enzo![]()
sja als je het zo bekijkt???quote:
Zolang het niet van die enge zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja als je het zo bekijkt???
maar ja i kword toch niet lesbisch want ik vind die piemols best grappig soms
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet van die enge zijn
Of van die heeeeele kleintjesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet van die enge zijn
Niet elke man heeft een 'mooie' lulquote:
Net alsof je die lul ziet als je genomen wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet elke man heeft een 'mooie' lul
Negerenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je in die zin denkt kan je het dus ook met een lelijke vrouw doen, wantja doe dan maar gewoon je ogen dichtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof je die lul ziet als je genomen wordt.
Tuurlijk niet, ik let echt niet op of degene wel een mooie doos heeft...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je in die zin denkt kan je het dus ook met een lelijke vrouw doen, wantja doe dan maar gewoon je ogen dicht
maar sommige zijn anders wel een mooie lulquote:Op maandag 5 januari 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh maar die moet je nooit gezien hebben dan. Want anders heb je dat beeld voor je en dan valt er uberhaupt niet veel te doenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je in die zin denkt kan je het dus ook met een lelijke vrouw doen, wantja doe dan maar gewoon je ogen dicht
Mij eigenlijk ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat ik gewoon nog nooit een enge ben tegengekomen...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
mij interesseert het echt niet hoe zn lul eruit ziet.
Ja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat ik gewoon nog nooit een enge ben tegengekomen...
ik ben 1x een echt enge/vage tegengekomen..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat ik gewoon nog nooit een enge ben tegengekomen...
quote:
KWAAKJE!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar sommige zijn anders wel een mooie lul
ik dus echt wel he!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik let echt niet op of degene wel een mooie doos heeft...
Kwaakquote:
eentje die boe roept, en een maskertje op heeft en door het bos loopt en daar zijn paarse hoofd flashed aan voorbijgangersquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef JonKeL het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat ik onder een enge piemel moet verstaan.
Dus iets zoals dit, alleen dan geen hond maar een piemelquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben 1x een echt enge/vage tegengekomen..![]()
Die was heel groot, rechthoekig!!en veels te veel vel ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dus iets zoals dit, alleen dan geen hond maar een piemel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien had ie wel klem gezeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nou zo ook weer niet, maar ik probeer er niet al te veel aan te denken.
Het rechthoekige gedeelte vond ik voornamelijk vaag..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eentje die boe roept, en een maskertje op heeft en door het bos loopt en daar zijn paarse hoofd flashed aan voorbijgangers
quote:
ja poeh zwaar.... staat in het vorige topic op blz 9 ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey blije kikker!... hoe was het vandaag in EHV?
De reden boeit me nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien had ie wel klem gezeten?
9?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja poeh zwaar.... staat in het vorige topic op blz 9 ofzo
(ja ik lui moet slaaapies doen)
dan lees ik dat morgen wel even,moet eigenlijk gaan slapen. Maar het installeren van vista op deze laptop duurde lang...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja poeh zwaar.... staat in het vorige topic op blz 9 ofzo
(ja ik lui moet slaaapies doen)
In die hond kan je er zo een aantal in herkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die kunnen er ook uitzien als die hond...
nee een vagina waar de cammebert uitgelopen komt is een frisse aangelegenheidquote:
huh wat ik niet snap.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
9?
Ik doe maar aan max 7 ..
25 post per pagina ofzo?
Ik heb per pagina 50 posts.. jij hebt die blijkbaar op 25 staan. (instellingen enzo)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh wat ik niet snap.....
zijn jouw topcs maar 7 pagina's? bij mij 13 hoor.... kweetnie.....
Hondjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beweer ik toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee een vagina waar de cammebert uitgelopen komt is een frisse aangelegenheid
in je profiel kun je instellen hoeveel topics per pagina je wil zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh wat ik niet snap.....
zijn jouw topcs maar 7 pagina's? bij mij 13 hoor.... kweetnie.....
klopt, of van die mega grote schaamlippen, of dat de binnenste bijna groter zijn als de buitenste... of een mega grote clit... en zo zijn er nog wel meer dingen.. zal niet te gedetailleerd worden..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die kunnen er ook uitzien als die hond...
nee stinkende poezen zijn ook goorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee een vagina waar de cammebert uitgelopen komt is een frisse aangelegenheid
OK. Bij voorkeur tussen 14 en 19 a 20 cm. Kleur: ik vind van die paarse piemels vreselijk. Het mooist vind ik eigenlijk een neg0rlul maar okquote:
topics per pagina nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in je profiel kun je instellen hoeveel topics per pagina je wil zien.
niet alleen wassen Murmeli...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee stinkende poezen zijn ook goordie moet je wassen. net als piemels.
ik las hier laatst nog een heel topic over hoe je je piemel moet schoonmaken trouwens... kunnen sommige mannen nog wel wat van leren
* Murmeli moet nog een hoop lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in je profiel kun je instellen hoeveel topics per pagina je wil zien.
ik toch ook nietquote:
Ga jij maar eens testen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli moet nog een hoop leren
maar ik vraag me dan af wat handig is.... 50 of 25 posts per pagina..
wacht ik ga het ff testen
Je kan ook gewoon alles op 1 pagina hebben, dat vind ik nogal makkelijk. Zit je niet op een pagina te refreshen als er al een nieuwe is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb er 100, anders blijf ik klikken...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schud je dit nu zo uit de mouw of is dit tijdens een uurtje verveling eens even goed doorgenomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Bij voorkeur tussen 14 en 19 a 20 cm. Kleur: ik vind van die paarse piemels vreselijk. Het mooist vind ik eigenlijk een neg0rlul maar ok. Liefst vrij recht, niet 1 die taps toeloopt. Als ie opvallend scheef staat, vind ik ook niet zo mooi. Ehm... Teveel aders, nee. Gigantische hangende balzak is esthetisch niet verantwoord maar wel lekker tijdens de seks in bepaalde standjes
. Ik hou ook niet echt van relatief kleine ballen. De verhouding balzak en ballen moeten ook een beetje kloppen, niet dat je het vel zo 10 naar voren kunt trekken. Parelketting hou ik niet van, pijpt ook niet fijn. Voorhuid, ligt eraan. Ik heb een voorkeur voor besneden maar soms is met voorhuid ook mooi. Mijn ex had een teveel aan voorhuid, ook niet mooi en onpraktisch na het plassen
. Hmmm, eens denken nog... Niet te wit, ook niet te rood. Op de een of andere manier moet de kleur me ook aanstaan
. Verder bij voorkeur redelijk dik.
Evengoed, allerlei imperfecties gezien. Uiteindelijk doet alleen de parelketting voor mij af aan de kwaliteit want het pijpt voor mij lastig maar misschien dat een ander daar weer geen moeite mee heeft. En écht krom naar links of rechts kan pijnlijk zijn.
Ik heb overigens nog maar 1 pik gezien in mijn leven die ik ook oprecht mooi vind. Alleen de seks die erbij hoort, stelt niet superveel voor (ook niet slecht, maar toch).
Behalve topics met irritant lang ladende OP's.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alles op 1 pagina hebben, dat vind ik nogal makkelijk. Zit je niet op een pagina te refreshen als er al een nieuwe is.
[Singles] Nieuw, Strak en Vrolijk!
Wat ik zo kan herinneren, ik tweequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef MLI het volgende:
Ik heb overigens nog maar 1 pik gezien in mijn leven die ik ook oprecht mooi vind. Alleen de seks die erbij hoort, stelt niet superveel voor (ook niet slecht, maar toch).
1 pagina vind ik dan net weer wat teveel van het goede. Zeker voor als je gewoon topics leest en niks post. Dan moet je telkens zoveel scrollenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alles op 1 pagina hebben, dat vind ik nogal makkelijk. Zit je niet op een pagina te refreshen als er al een nieuwe is.
[Singles] Nieuw, Strak en Vrolijk!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik toch ook nietVieze piemels en vagina's zitten op een schaal van goorheid toch behoorlijk gelijk. Maar wat ik me dan weer afvraag he, als een stinkende piemel sex heeft met een vieze vagina, heft dat dan elkaar op als een soort antigeur of wordt het alleen maar ranziger.
en volgens mij moet ik gaan slapen want die coke zero stijgt naar mijn hoofd, ik zie paaldansende kikkers en koekiemonsters rond me heen en dat is denk ik geen goed teken!
ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens testen.
Tja het scheelt in het telkens naar een nieuwe pagina skippen. Zeker in drukke tijdens scheelt het als je niet telkens eerst een paar pagina's moet doorbladeren
Bij opties (naast log uit / abbo/ profiel enzo daarbovenaan)quote:
Of geen van beidequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Tegan het volgende:
Laten we het niet over slechte hygiene hebbenmaar alleen over vage vormen.
Daar zit ik nooit opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve topics met irritant lang ladende OP's.
En dat doe ik ook bijna nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 pagina vind ik dan net weer wat teveel van het goede. Zeker voor als je gewoon topics leest en niks post. Dan moet je telkens zoveel scrollen
zou handig zijn als het elkaar opheft. ach misschien moet je in bed gewoon eerlijk zijn: he jouw doos/piemel stinkt...samen douchen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik toch ook nietVieze piemels en vagina's zitten op een schaal van goorheid toch behoorlijk gelijk. Maar wat ik me dan weer afvraag he, als een stinkende piemel sex heeft met een vieze vagina, heft dat dan elkaar op als een soort antigeur of wordt het alleen maar ranziger.
en volgens mij moet ik gaan slapen want die coke zero stijgt naar mijn hoofd, ik zie paaldansende kikkers en koekiemonsters rond me heen en dat is denk ik geen goed teken!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef Murmeli het volgende:
paaldansende kikkers en koekiemonsters...brijlant
moeten we dat maar eens doen Cue
Hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef MLI het volgende:
[..]
OK. Bij voorkeur tussen 14 en 19 a 20 cm. Kleur: ik vind van die paarse piemels vreselijk. Het mooist vind ik eigenlijk een neg0rlul maar ok. Liefst vrij recht, niet 1 die taps toeloopt. Als ie opvallend scheef staat, vind ik ook niet zo mooi. Ehm... Teveel aders, nee. Gigantische hangende balzak is esthetisch niet verantwoord maar wel lekker tijdens de seks in bepaalde standjes
. Ik hou ook niet echt van relatief kleine ballen. De verhouding balzak en ballen moeten ook een beetje kloppen, niet dat je het vel zo 10 cm naar voren kunt trekken. Parelketting hou ik niet van, pijpt ook niet fijn. Voorhuid, ligt eraan. Ik heb een voorkeur voor besneden maar soms is met voorhuid ook mooi. Mijn ex had een teveel aan voorhuid, ook niet mooi en onpraktisch na het plassen
. Hmmm, eens denken nog... Niet te wit, ook niet te rood. Op de een of andere manier moet de kleur me ook aanstaan
. Verder bij voorkeur redelijk dik.
Evengoed, allerlei imperfecties gezien. Uiteindelijk doet alleen de parelketting voor mij af aan de kwaliteit want het pijpt voor mij lastig maar misschien dat een ander daar weer geen moeite mee heeft. En écht krom naar links of rechts kan pijnlijk zijn.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die van scharrel heel mooi, maar ik kan niet zeggen of hij bij de mooiere helft van de piemels hoort of niet.
ook scherenquote:
High five voor scharrel, meestal zijn het de vrouwen die dat soort macht in handen hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij vind alles van scharrel mooi, zelfs het feit dat ie niets meer wil dan enkel scharrel zijn en jij stiekum soms gewoon eigenlijk het liefst mevrouw scharrel wil worden
Omdat ik dan van de aardbodem ben verdwenen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef mrbox het volgende:
Ik gaCue suc6 morgen met mrCollega
Als je morgen avond niet post zie ik dat als positief
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
, met u? Where the hell have you been?
nah niet paaldansen dan... misschien een leuk plaatje op fok dan maar maken voor kwaakquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah niet paaldansen dan... misschien een leuk plaatje op fok dan maar maken voor kwaakwhaha
eigenlijk laat ook maar
schuldigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou handig zijn als het elkaar opheft. ach misschien moet je in bed gewoon eerlijk zijn: he jouw doos/piemel stinkt...samen douchen?
en dan lekker sexen en aan elkaar gaan lebberenanders krijg je van die ingehouden ik vind jou eigenlijk niet zo lekker vandaag sex
Wat een vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef Murmeli het volgende:
oh cue wat lees ik heb jij morgen weer een date met je collega?
wie heef het initiatief genomen en hoe is het gegaan verders? en wat gaan jullie doen?
Nexie! Jou heb ik zolang niet gezien dat ik me afvraag wie je ook al weer was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Nexie het volgende:
[..], geen idee waar ik was eigenlijk, the usual maar met minder Fok?
Minder met relaties en shit bezig geweest maybe, dan is die drang om dit forum ff te checken niet zo groot.
haha ow dan hield jouw ex wel van sexenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
schuldigKan me niet een keer bedenken dat met ex samen in bad/douche niet uitgelopen is op sex, zelfs niet als het even snel douchen voor het stappen was
En dus nooit in de kroeg zijn aangekomen
quote:
Jij welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ow dan hield jouw ex wel van sexen
ik kan wel samen douchen zonder sexmisschien kan ik sowieso goed zonder sex
Dan was het vast niet speciaal wat wij haddenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nexie! Jou heb ik zolang niet gezien dat ik me afvraag wie je ook al weer was.
Schud het zo uit de mouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Schud je dit nu zo uit de mouw of is dit tijdens een uurtje verveling eens even goed doorgenomen?
hoiquote:
ze hield er iets teveel van eigenlijk maar dat is een heel ander verhaal wat niet zo fok voorkant geschikt is..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ow dan hield jouw ex wel van sexen
ik kan wel samen douchen zonder sexmisschien kan ik sowieso goed zonder sex
Ik vind samen douchen of in bad gaan dus eigenlijk vet irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
schuldigKan me niet een keer bedenken dat met ex samen in bad/douche niet uitgelopen is op sex, zelfs niet als het even snel douchen voor het stappen was
En dus nooit in de kroeg zijn aangekomen
quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind samen douchen of in bad gaan dus eigenlijk vet irritant.
Met douchen heb je altijd dat je niet goed onder die straal staat, sex in de douche vind ik eigenlijk onhandig, om over in bad maar helemaal te zwijgen.
Ik weet het alweer en ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dan was het vast niet speciaal wat wij hadden![]()
Ik ga me niet opnieuw voorstellen hoor, als je wat wilt weten hoor ik het wel
Hmmm okquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ze hield er iets teveel van eigenlijk maar dat is een heel ander verhaal wat niet zo fok voorkant geschikt is..
daarom liep het ook uit op sex, en niet sex in het bad.. zowiezo paste we met zijn tweeen eigenlijk niet in dat te kleine oostblok badje, maar ter compensatie had ik dan weer wel een french bed van 2.20x2.20quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met douchen heb je altijd dat je niet goed onder die straal staat, sex in de douche vind ik eigenlijk onhandig, om over in bad maar helemaal te zwijgen.
Ahhh ok, had je hem nog niet op werk gezien na vorige week?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een vragen
Nee geen date. Morgen moeten we beiden werken
Hahaha begrijpelijkquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm okbegon alweer aan mezelf te twijfelen...
ik zal verder maar niet doorvragen dan hierals je t kwijt wilt moet je maar ff pmmen
maar jij ging slapen toch? mag ik mee?
gaan we samen dromen over kikkers
Ja, en het glibbert, en ik ben niet zo heel groot, dus je moet soms pretty atletisch doen en dat vertrouw ik niet zo met gladheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus!
En daarbij doucht de ene vaak heter dan de anderOm maar niet te spreken over te kleine hokjes..
Vragen zijn welkomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ahhh ok, had je hem nog niet op werk gezien na vorige week?
ik ga gewoon door met vragen stellen
Daarom neem ik een regendouche en een knuffelmuurtjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en het glibbert, en ik ben niet zo heel groot, dus je moet soms pretty atletisch doen en dat vertrouw ik niet zo met gladheid.
Zo heb ik ooit een keer bijna mijn ex knock-out geslagen omdat de douchestang van de muur kwam omdat ik me eraan vasthield. Wat wel weer hilarisch was overigens.
ex voor laatste ex had 2 douchekoppen en 2 douchekranen, konden we op onze eigen temperatuur onder onze eigen straal samen douchenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus!
En daarbij doucht de ene vaak heter dan de anderOm maar niet te spreken over te kleine hokjes..
Ach, zoiets zorgt ervoor dat ie het zich zijn leven lang blijft herinneren. Scars are foreverquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en het glibbert, en ik ben niet zo heel groot, dus je moet soms pretty atletisch doen en dat vertrouw ik niet zo met gladheid.
Zo heb ik ooit een keer bijna mijn ex knock-out geslagen omdat de douchestang van de muur kwam omdat ik me eraan vasthield. Wat wel weer hilarisch was overigens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij mag altijd mee gaan dromen over kikkers!![]()
truste!
hoezo?? spoel je weg door het putje dan???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ben te klein voor sex onder de douche.
JA!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Liever vooraf of achteraf en in de douche knuffelen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo?? spoel je weg door het putje dan???
Alles past, als de douche zelf maar genoeg ruimte bied!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Gewoon tegen de muurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat gaat gewoon echt niet goed. Hij moet kleiner zijn of ik langer, dan denk ik dat het een stuk beter gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo?? spoel je weg door het putje dan???
scharrel is dus gewoon te lang? stukje been ertussenuit laten zagen danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon echt niet goed. Hij moet kleiner zijn of ik langer, dan denk ik dat het een stuk beter gaat.
quote:
?? niet? lijkt me heerlijk. zet ik die wel in mijn eigen huis neerquote:
Hij had wel een behoorlijke bult op zijn kop ja. Terwijl ik keihard lachend in de douche stond verging hij van de pijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is wel helemaal geweldig hahaha. Al niet zo prettig natuurlijk als het gebeurd
Ik weet niet. Seks onder de douche klinkt leuk, maar de uitvoering vind ik vaak wat minder.
Nee? Waar denk je dat ie voor is? Om de voegen warm te houden?!quote:
Ik zal eens vragen of hij dat wil doen voor mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
scharrel is dus gewoon te lang? stukje been ertussenuit laten zagen dan
Of in je neus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
En voor het orale gebeuren is het ook niet al te prettig want dan heb je al dat water in je mond
in ons huis in het warme buitenland met dakterras! zeker welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
?? niet? lijkt me heerlijk. zet ik die wel in mijn eigen huis neerof in kwaak zn huis
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in ons huis in het warme buitenland met dakterras! zeker wel
quote:
wat schattig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Tegan het volgende:
Als we staand zoenen dan moet ik al op mijn tenen staan.
Dat hoort erbij als je op lange mannen valt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Tegan het volgende:
Als we staand zoenen dan moet ik al op mijn tenen staan.
Murmeli had het over jou knuffelmuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee? Waar denk je dat ie voor is? Om de voegen warm te houden?!
iph?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je op lange mannen valt.
iets met pijpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
iph?
[..]
Klopt. Soms laat ik hem gewoon nekkramp oplopen
. Vriendin van mij heeft hetzelfde met haar vriend, en die zegt altijd dat ze bij het afscheid nemen in de gang op de trap gaat staan voor de afscheidszoen
.
jaloers??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Murmeli had het over jou knuffelmuur
Ideale Pijp Hoogtequote:
ik vind dat ook grappig van de foto's van Chanty en haar vriend. Zij is erg klein en heeft een lange vriend, ziet er ook wel knullig uit danquote:Klopt. Soms laat ik hem gewoon nekkramp oplopen
. Vriendin van mij heeft hetzelfde met haar vriend, en die zegt altijd dat ze bij het afscheid nemen in de gang op de trap gaat staan voor de afscheidszoen
.
door je knieen dan maar!quote:
Waarom zou ik bij jou in de douche willen staan adoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jaloers??![]()
[..]
Ideale Pijp Hoogte![]()
[..]
ik vind dat ook grappig van de foto's van Chanty en haar vriend. Zij is erg klein en heeft een lange vriend, ziet er ook wel knullig uit dan
Ben jij mijn exquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sex onder de douche is lekker
En hij was 1.93 en ik 1.65, dus dat gaat best, nooit uitgegleden, nek gebroken, of wat dan ook, gewoon lekker
geen idee, heb je twee kinderen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex![]()
Ik ben het namelijk met je eens en mijn ex was ook ongeveer zo lang, terwijl ik precies 193cm ben.
Oh, die ik ook kenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef Kluts het volgende:
Ik val ook echt totaal niet op kleine mannen. Heb 1 keer een vriend gehad die 1.75 was. Dat was het toch niet echt.
dat zou wat worden...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex![]()
Ik ben het namelijk met je eens en mijn ex was ook ongeveer zo lang, terwijl ik precies 193cm ben.
nah, daar gaat mijn fantasie...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef Kluts het volgende:
Ik val ook echt totaal niet op kleine mannen. Heb 1 keer een vriend gehad die 1.75 was. Dat was het toch niet echt.
mijn ex was ook een vrouw! oew... bijna eng!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef XtremeNL het volgende:
Wist wel dat ze het niet was hoor, aangezien mijn ex Amerikaans is.
Maar vond het een bijna enge overeenkomst
jou nog eens uuh.. ontbijt op bed brengen de volgende ochtendquote:
Ben maar niet bang, ik val normaal ook op boven de 1.90quote:
Ik kan wel even mijn adres mailen, kun je het zo voor de deur zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jou nog eens uuh.. ontbijt op bed brengen de volgende ochtend
Dit is echt zo droogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, heb je twee kinderen?
Droogklootquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn ex was ook een vrouw! oew... bijna eng!
en waarom zou het dan tegen gaan vallen?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef XtremeNL het volgende:
Zo, date voor woensdag gekristalliseerd.
Ik ben bang dat het tegen gaat vallen alleen, want op msn/sms/etc klikte het wel heel goed...
Van niks tot 'spannende' smsjes en een afspraak in 1 avond.
ik heb gekkere dingen gedaan in mijn levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan wel even mijn adres mailen, kun je het zo voor de deur zetten.
Ik zou me vooral focussen op 1 ding.quote:
Omdat het algauw een anti climax is met zo'n voorbereiding.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en waarom zou het dan tegen gaan vallen?!
Ik ga alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou me vooral focussen op 1 ding.
Gamen dus.
Dat heb je soms, maar je date toch pas als je denkt een goed beeld van iemand te hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Omdat het algauw een anti climax is met zo'n voorbereiding.
of juist niet. je hebt wat meer openingen in een gesprek. het hoeft niet standaard over de koetjes en kalfjes te gaan, maar kan het wat directer houden en dat kan leuke dubbelzinnige gesprekken opleveren, die meer spanning brengen op zo'n avond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel jij zelf verwacht. Gewoon een leuke avond ervan maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, heb je twee kinderen?
Dat ligt dan weer in de lijn van de communicatie tot nu toequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
of juist niet. je hebt wat meer openingen in een gesprek. het hoeft niet standaard over de koetjes en kalfjes te gaan, maar kan het wat directer houden en dat kan leuke dubbelzinnige gesprekken opleveren, die meer spanning brengen op zo'n avond.
Nou, als je ook zo reageert als ik met een ontbijtje klaarsta...quote:
misschien gebruikt ze je gewoon voor de sex!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:56 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer in de lijn van de communicatie tot nu toe
En in dit geval ging het heel snel tot een afspraak omdat het meteen zo vlamt.
Volgens mij was het negatief bedoeld adoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, als je ook zo reageert als ik met een ontbijtje klaarsta...
Hangt ervan af. Ik ben dol op croissantjes bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, als je ook zo reageert als ik met een ontbijtje klaarsta...
ja, dat snapt zelfs mijn achterwerk saabje. daarom juistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was het negatief bedoeld ado
Je houd wel van negatief?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, dat snapt zelfs mijn achterwerk saabje. daarom juist
ja, dat hoort erbij. ontbijtjes kan ik óók goed klaarmaken hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Ik ben dol op croissantjes bijvoorbeeld.
met twee scenario's rekening houden dus,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:59 schreef XtremeNL het volgende:
Goh wat zou dat erg zijn
Heb eerder iemand gehad die ik enorm veel gesproken had via sms/msn/email etc. Toen we naar ruim een jaar elkaar in het echt ontmoeten was alle spanning weg en bleek het toch niet te werken. Ben dus blij dat ik er nu niet zoveel energie van te voren in steek
Maar ik ben eigenlijk niet zo'n ontbijter, als je het rond een uur of 1 komt brengen is het ook goed hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, dat hoort erbij. ontbijtjes kan ik óók goed klaarmaken hoor!
ja, ik zou je niet met een ochtendhumeur tegen willen komen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik ben eigenlijk niet zo'n ontbijter, als je het rond een uur of 1 komt brengen is het ook goed hoor.
Wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, dat hoort erbij. ontbijtjes kan ik óók goed klaarmaken hoor!
Dan wil ze ook geen sexquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, ik zou je niet met een ochtendhumeur tegen willen komen natuurlijk
Inclusief rechtovereindstaand (nu blond!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, ik zou je niet met een ochtendhumeur tegen willen komen natuurlijk
vrouwenquote:
zet ik eerst lekker de douche voor je aan, kan je wakker en fris worden. Ondertussen koffie maken en als je klaar bent, is die joggingbroek ineens comfortabel en makkelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inclusief rechtovereindstaand (nu blond!) haar, panda-oogjes en een joggingbroek.
het was goed bedoeld!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:09 schreef Kluts het volgende:
Ik lust geen koffie.
Ik ben verder ook totaal niet high maintenance ofzo.
goed, hier komen we niet uit dan... kijken of ik er iemand anders mee blij kan maken dan.quote:
Irritant ben ik vanavond he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, hier komen we niet uit dan... kijken of ik er iemand anders mee blij kan maken dan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed, hier komen we niet uit dan... kijken of ik er iemand anders mee blij kan maken dan.
ach, iedereen heeft zijn momenten en ik bood je een verzetje.quote:
zwart, met twee suiker graagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal ik die koffie voor jou zetten dan?
slaap lekker!quote:
wat nou nee?quote:
goed, dit snap ik niet, ga maar weer gamen saabjequote:
Je mag meeposten hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:31 schreef XtremeNL het volgende:
Wil even laten weten dat ik de ontbijt posts erg amusant vond
Truste Tegan
Terugkerend thema vanavond, of niet?quote:
met croissantjes? lieve ex van mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag meeposten hoor.
Had mij tussendoor maar voorgesteld me een ontbijtje te brengen
Is goedquote:
ze is wel erg vroeg wakker en ligt dan onrustig te draaien naast je, waar je irritant van wakker wordquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:35 schreef XtremeNL het volgende:
Hatsikidee.
Ik heb wel een ochtend humeur, doe daarom aan sex sochtends en lust geen koffie
weet je wat?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:40 schreef Kluts het volgende:
Ochtendsex heb ik ook echt helemaal niks mee.
Now you're talking.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
weet je wat?!
Ik kom wel met een mc donalds menu, midden in de nacht een keer langs!
het is ff zoeken naar de juiste weg, maar we komen er wel...quote:
Dat wilde ik ook...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:49 schreef Adolecens het volgende:
ik wilde op tijd gaan slapen vanavond
ik was zondag nog bij de mac in deventer trouwens, weet je of je daar kan pinnen?quote:
jij wil wel vaker dingen, die je mislukken...quote:
Klopt, lekker loom, zeker als je de avond ervoor wat gedronken hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:02 schreef XtremeNL het volgende:
Ochtendsex is heerlijk wakker worden
helemaal als het om een uurtje of 1 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |