abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_64759410
registreer om deze reclame te verbergen
Mogguh!

mijn H&M pakketje is eindelijk binnen! Het topje dat ik had besteld voor Oud&Nieuw is echt geweldig!
Jammer dat ik nu geen gelegenheid heb om het aan te trekken.
Verder wat uitverkoopspul, waaronder een paar enkellaarsjes die echt ge-wel-dig zijn!
Ook een rugbytrui voor Thomas, en ik liet het aan hem zien, en hij zat echt geinteresseerd te kijken, droppie.

Mijn dag is goed begonnen! Vandaag ga ik ook weer lekker op stap met mn zoon heb ik besloten. Koffie drinken met mn zusje.
pi_64759467
Ik ga vanaf februari weer sporten, als het mag van de gyn! Heb al een schema ingepland via een hardloopwebsite, waar ik het heeeeeeeeeeeeeeeel rustig ga opbouwen. De eerste 4 weken alleen maar wandelen en fietsen, pas daarna kleine stukjes hardlopen. (Als ik het sneller ga doen, grote kans dat mijn knie dan na een week zegt: zoek het maar uit! )
pi_64759483
Ik praat tegen mezelf op het bankje.
pi_64759496
Gewoon feestig aankleden als je je feestig voelt, al is dat op een woensdag
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64759512
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef Reinhilde het volgende:
Ik praat tegen mezelf op het bankje.

nietus, ik ben er, met

Ik ga straks eens glibberen en glijen over straat, René dr laarzen hebben het vanmorgen begeven
pi_64759531
Moussy! Daar heb je gelijk in. Maar dit is echt een avond-topje. Ik kan het natuurlijk vanavond aantrekken voordat nixxx thuiskomt!
pi_64759561
Het is hier wit buiten!

En ik moet vanavond naar school. En daar baal ik van nu het glad is, het is namelijk best wel een stuk rijden...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64759562
Fijn dat je er bent! Ik ga zo ook even koffie maken, .

Is het zo glad dan overal? Volgens mij valt het hier wel mee?
pi_64759573
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef Reinhilde het volgende:
Moussy! Daar heb je gelijk in. Maar dit is echt een avond-topje. Ik kan het natuurlijk vanavond aantrekken voordat nixxx thuiskomt!
verkleedfeestjes zijn leuk
pi_64759585
Ik ben nog niet buiten geweest, dus ik weet niet of het echt glad is,maar volgens mij vriest het wel.
pi_64759598
Volgens mijn auto was het 2,5 graden, maar regen en vorst in de grond zijn niet echt ideaal.
pi_64759629
Ja,. zoiets zag ik net op het journaal ook. Nou ja, we zien het wel.
pi_64759644
nee niet echt ideaal nee. Is 1 van de Hagenaren al buiten geweest?
pi_64759728
hier sneeuw, oooooh zo leuk!!! de gladheid valt hier reuze mee, hoewel ik de straat niet uitgeprobeerd heb; we doen vandaag lekker alles lopend hoor.
pi_64759747
Onze kat glijdt net van het schuurdakje af
pi_64759831
Hier ligt nog steeds 10-15 cm. Gisteravond van werk naar huis gelopen, KOUD KOUD KOUD. Bleek het rond de -15 te zijn geweest Gelukkig had ik een muts meegenomen.
Er fiezelt nu ook weer af en toe wat sneeuw uit de lucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64759910
De laag in de rest van de stad is dikker er heeft een Winterland op de markt gestaan.
http://www.webcamsittard.nl/index.php

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_64759929
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef moussy het volgende:
Onze kat glijdt net van het schuurdakje af
uh oh! niks gebroken hoop ik??
pi_64760079
thomas is weer in slaap gevallen, dus ik ga ook weer even!
pi_64760148
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:50 schreef bixister het volgende:

[..]

uh oh! niks gebroken hoop ik??
Nah, hij doet het nog.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:58:53 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64760159
Ik ga zo toch maar even de slee ophalen denk ik
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:01:11 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64760219
Hier niet genoeg sneeuw voor een slee, maar ook teveel om ergens zomaar te gaan schaatsen (op loopafstand) en het is te glad om naar de ijsbaan te fietsen

Maar verders een goeiemorgen hoor. Studiedag vandaag, dus de jongens doen even een pyamahangiets.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64760248
Nou zeg..hier dooit het dus overal ligt weer water op het ijs..en verder nog steeds geen vlok sneeuw gezien. Gemeen is het
Wat ook gemeen is, is pijn aan je SI-gewricht. Ik voel met je me Sugar! Maar ik zou toch maar ff de mensendieck of chriropractor ff bellen als ik jou was
Saartje
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:02:57 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64760264
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:39 schreef Reinhilde het volgende:
nee niet echt ideaal nee. Is 1 van de Hagenaren al buiten geweest?
Als het kleine stukje van het station naar mijn werk telt, dan kan ik je melden dat het niet glad is in Den Haag.
Maar dat is echt max 5 minuten lopen hoor, dus pin me er niet op vast.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:05:16 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64760347
Sugar, wat rottig van je rug zeg..ik hoop dat het snel beter wordt!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:06:55 #236
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64760395
Oh, ik heb niet eens gekeken of het niet haske dooit eigenlijk.

En ja ik ben met mijn rugklachten eerst naar Mensendieck gegaan, wat wel wat verlichting bracht. Maar een echte verbetering kwam toen ik naar de Chiropractor ging. Eng vond ik dat! (ik had veel nekklachten) zitten ze daar een beetje op te timmeren zo voelt het. Maar: ik kon dieper ademen daarna, en allemaal kleine vage klachtjes die ik had waren weg. (tintelingen enzo) Echt een aanrader hoor. Ik heb wel voor het eerste consult 3(!) maanden moeten wachten. Maar als het er nu inschiet mag ik gelijk de volgende dag komen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2009 @ 10:08:28 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64760454
Na een tocht over de Noordpool waren Christan en ik een half uur te laat op school En toen moest ik nog naar Arnhem. Toch maar dik 1,5 uur over gedaan. Eenmaal in NL viel er best te rijden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_64761244
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je met haar naar de film gaat, zal ze dat toch geen opdringerige vraag vinden, Snoop? Hoe zou jij het vinden als zij zoiets aan jou zou vragen? Zou jij dat opdringerig vinden?
Nou ja, het zijn allemaal vriendinnnen van elkaar die ik verder niet ken en ik wil niet dat ze zich verplicht moet voelen om ja tegen mij te zeggen. Zoiets bedoel ik eigenlijk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64761349
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:35 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou ja, het zijn allemaal vriendinnnen van elkaar die ik verder niet ken en ik wil niet dat ze zich verplicht moet voelen om ja tegen mij te zeggen. Zoiets bedoel ik eigenlijk.
kan je niet een beetje slinks vragen hoe zij het aanpakken? dat is dan wat minder verplichterig
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:42:32 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64761445
Ik kan gelukkig vanmiddag terecht bij een fysio! Moet ik uit de kleren, denken jullie?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')